Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:59

Adam stod bare og så på ham
"det ved de intet om, ja måske ikke til dem da de ikke har andet i hovedet end deres datter og glemmer helt Mike, måske skulle de tage dem sammen og vise deres søn at de også elsker ham. du kan ikke komme og bestemme over hvem han skal elske og ikke, jeg elsker Mike og han elsker også mig og det kan de ikke lave om på, han har selv valgt om han vil havde mig eller ikke, og de tager fejl om mig.. de kan ikke dømme folk når de ikke kender dem" sagde han
og vende sit blik om mod Mike, og fik øje på han græd. han gav et lille suk fra sig og bed sig i læben
"du skal ikke græde" hviskede han
og gjorte en hurtig bevægelse og krammede ham ind til sig, han kyssede ham en enkel gang i håret og lukkede sine øjne lidt i
"undskyld, jeg skulle vist ikke havde kommet" hviskede han til ham
og åbnede sine øjne og vende blikket mod Ed igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 06:11

Ed stod igen og så meget tænksom ud og igen stod han længe og tænkte på hvad han skulle svare, denne gang kom der dog intet svar tilbage da han også havde fået øje på mikes tåre, Ed så irriteret på adam og vendte sig om og gik ind i det værelse mikes mor gik ind i. mike fik et lille chok da adam pludselig kramede ham, han gemte sit ansigt ind mod ham og lod sine tåre løbe ud af sine øjne, han mærkede kysset og fik det en smule bedre af det "jo du skulle være kommet...nu ved du hvordan min far er...og du fik ham...du vasndt" hviskede han stille og puttede sig tættere ind til adam "du fik den lort" hviskede han og knyttede sine hænder stille sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 06:22

Adam så efter Mike's far og så derefter ned på Mike
"men din mor er meget sød" sagde han
og så efter hen mod døren og viste ikke hvis han skulle blive eller gå, han lag en hånd på hans kind og kyssede ham ømt på munden. han slap kysset hurtigt og så ned af gangen
"jeg elsker dig ligemeget hvad din far syntes om mig" hviskede han
og smilte kærligt ned til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 06:43

mike så stille op på ham med tårende trillende ned af kinderne, han nikkede stille "hun er fin nok" hviskede han stille oh snøftede kort, han mærkede hans hånd og nød kysset, kysset fik ham til at slapp helt af igen og hans tåre stoppede langsomt imens, han så lidt ned af gangen mod værelset, men vendte blikket tilbage på adam igen "godt...tak fordi du forsvarede mig sådan og undskyld du skulle opleve det" sagde han undskyldende og betragtede han kærlige smil "min far går nok snart...så kan du møde min mor og søster ordenligt" sagde han stille og smilte forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 06:48

Adam lyttede på ham og nikkede
"jepp, så kan det være at jeg kan få dem til at kunne lide mig" sagde han
og kyssede ham blidt på munden igen, for at få ham til at slappe helt af. han pressede ham tætter på sig og nød at være sammen med Mike, selv om det måske ikke var den bedste dag. han så ned på ham og smilte
"jeg har fået et hjem nu" hviskede han
og smilte stort ned til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 06:59

mike nød kysset og det fik ham faktisk til at slappe helt af "ja..min mor kunne vidst godt lide dig i starten..og hun forstarede dig da også i starten" sagde han og så blidt på ham, hans tåre var stoppet helt og han havde fået det meget bedre igen, han lage stille sine arm op om hans nakke og betragtede ham med et glad smil "virkelig?..hvor henne?" spurgte han nysgerrigt og var glad på adams vejne, han var jo ikke helt sikker på om han måtte flytte ind til ham, selvom han nok ville gøre det selvom han ikke måtte for sin far, han smilte begejstret til ham og kyssede ham blidt på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:04

Adam så ned på ham og nikkede
"kan godt forstå hvis hun ikke kan lide mig mere, men det var bare jeg var nød til at gøre" sagde han
og smilte til ham, han kyssede ham en enkel gang på næsen og smilte ned til
"ikke så langt her fra" hviskede han
og lag sine arme tæt omkring ham, han så hen af gangen og smilte. han vende sit blik lidt efter ned på ham igen
"skal ud og handle ting ind i morgen, da jeg før havde boet i min gamle båd, så har sku intet at proppe ind" sagde han
og grinte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:18

mike betragtede ham lidt og smilte blidt "hun skal nok komme til at kunne lide dig igen tror mig" sagde han stille og rynkede kort på næsen da han mærkede kysset, han smilte igen begejstret "orh hvor godt...så kan jeg besøge sig så meget jeg vil hvis jeg ikke må flytte hjem til dig" sagde han glad og holde sig helt tæt ind til ham, han smilte glad og betragtede ham meget "okay...må jeg komme med?" spurgte han ivrigt og grinte lidt, han så lidt hen af gangen og lage hovedet svagt på skrå, han så sin far komme ud fra værelset, Ed så slet ikke på dem og han gik forbi dem ud af døren uden at trække en minde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:23

Adam så ned på ham og smilte
"det må vi håbe" sagde han
og kyssede ham en enkel gang og smilte stort
"selvfølgelig må du det, skal jo høre nogen andens mening" sagde han
og kunne godt mærke at Mike's far kom ud, han rodet sig lidt i læben og smilte samtidigt. han fandt en nøgle frem og tog hans hånd og lag den i
"du må altid komme, her har du en nøgle til at komme ind for" sagde han
han hørte døren blevet smækket og så bare ned på Mike, han kyssede ham en enkel gang på munden. han tog hans hånd og begynde at gå hen til den dør Mike's far havde kommet ud af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:43

mike nikkede stille og nød kysset, han smilte glad og betragtede ham stadig "tak..det glædre jeg mig til" sagde han stille og så kort på sin far, han mærkede nøglen i sin hånd og så lidt på den, han så op på adam igen og smilte stort "tusind tak..det er jeg meget glad for adam" sagde han begejstret og smilte stort, han så kort på hoveddøren og vendte så hurtigt blikket op på adam igen, han nød kysset og gav stille hans hånd et lille klem, han gik stille med hen til døren og vendte blikket ned, han vendte så blikket op på døren som hans far kom ud af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:49

Adam vende sit blik mod Mike inden han åbnede døren, og fik øje på hans mor og hans søster. han slap ikke Mike's hånd, men gik bare stille der ind
"goddag Fru" sagde han
og slap først der Mike's hånd og gik over til hans søster, han satte sig på hug foran hende og smilte op til hende
"goddag prinsesse" sagde han
og smilte op til hende, han bukkede sig godt han kunne for hende på hug. inden han så op på hende igen og smilte
"sikke en flot prinsesse du er" sagde han
og kunne ikke lade være med at smile til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:00

mike så på adam og bed isg lidt i læben da de gik ind, han så på sin mor og så på sin søster. mikes mor stod ved siden af mikes lille søster der sad i kærestolen og stirrede på adam, mikes lillesøster lignede en på omkring ti år, hun rykkede lidt på sig og smilte lidt, hun løftede sin hånd lidt op og noget der minede om et grin kom ud af hendes mund, hendes øjne mindede meget om mikes øjne mæske lidt mørkere, men ellers var de meget ens. mikes mor begyndte at smile og betragtede adam lidt side og snakke til louise "det er vores datter louise...hun er 14 år.. hun har desværre været skyld i at min mand opføre sig på den måde og jeg vil gerne undskylde på hans vejne" sagde mikes mor venligt og smilte undskyldende til adam. mike stod i dør åbingen og så på adam og han søster, han kunne ikke rigtig lade være med at smile af det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:08

Adam så op på Mike's mor og nikkede, han rejste sig stille op og så på hende
"det er okay, men syntes bare de skal vide at min kærlighed til deres søn er ægte. og det eneste jeg ønsker er at han har det godt, og kan godt forstå at deres mand måske ikke kan lide det. men der er intet at lave om, jeg kan jo ikke blive en pige selv om jeg ikke ville ønske det.. jeg elsker ham virkelig over alt på jorden, og han vil altid komme før mig selv i min verden. det syntes jeg bare de skal vide" sagde han
og så ned på Louise igen og satte sig på hug og smilte til hende
"du ligner din bror det skal du være stolt af" sagde han
og smilte bare op til hende, han så på hende som om hun var et normalt menneske. der var intet ondt blik eller nået det var et venligt og kærligt blik
"dig har jeg hørt meget om, og du er virkelig så sød som din bror inderst mener.. en smuk lille prinsesse i et flot slot" sagde han
og så sig omkring, og tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:18

mike's mor så på adam og lyttede til hvad han sagde, hun vendter sit blik mod mike og sukkede stille "hvis det er det han ønsker... at leve sit liv med dig så vil jeg ikke stoppe ham...han skal gøre hvad han vil...men du må love mig at passe godt på ham" sagde hun venligt og så på adam. louise så hele tiden på adam med et lille smil, hun træk sin hånd lidt hen mod adam og grinte stille, det var tydeligt at se på hende at hun forstod hvert et ord og at hun blev glad for de ting han sagde. mike så på adam og smilte helt forelsket, han gik stille hen til dem og satte sig ned på hud ved siden af adam, han lænede stille sit hovede mod adam's skulder *min mor kan lide dig.. og det kan louise vist også* tænkte han og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:35

Adam vende sit blik op mod hans mor og nikkede
"jeg vil passe så meget på ham, jeg vil gøre alt for ham også selv om det betyder at det vil gå udover mig selv" svarede han
og lod sit blik glide ned på Louise, han tog stille hendes hånd og kyssede den blidt
"deres højhed, hvor ser de bare flot ud i dag, ligner en let diamant" sagde han
og vende sit blik op mod moren
"de har to flotte diamanter, det skal de huske" sagde han
og tog stille Mike i hånden og lod sin blik glide ned på Louise igen
"årh deres højhed, de er så heldige at havde sådan et skønt slot, med en skøn familie. det skal de ikke glemme" sagde han
og trykkede hende blidt på næsen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:49

mike's mor så på adam og smilte taknemmeligt "du er virkelig høflig...men du behøver ikke kalde mig de eller dem..og tak det skal jeg nok huske" sagde hun glad "jeg går ud og laver noget køffe og kakao" tilføjede hun og gik ud. louise så på adam med et munert blik og msilte glad, hun træk stille sin hånd til sig og lavede en lille underlig lyd, hun nikkede lidt hakkende, men man kunne godt se det var et nok og hun grinte efter han havdew trykket hende på næsen. mike sad og betragtede adam og fættede stille sine fingre ind mellem hans, han vendte blikket mod louise og lage hovedet lidt på skrå "synes du virkelig vi ligner diamanter" spurgte han og så på ham igen med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:57

Adam så efter Mike's mor og nikkede
"bare sådan jeg taler, gør jeg altid når jeg ikke er dus med folk" sagde han
og vende sit blik mod Louise og smilte stort
"du må være lykkelig" sagde han
og så over på Mike og nikkede og smilte stort
"i ligner ikke bare, det er nået jeg ved. Mike du tager din familie for hårdt, kan du ikke se hvad de har vist siden jeg kom ind. at de holder så meget af dig, at de ikke engang vid om jeg er god nok eller hvad" sagde han
og kyssede ham blid på kinden, han lukkede sine øjne lidt i inden han åbnede dem igen og så på Louise. han kunne ikke stoppe med at smile når hun smilte
"du skal huske at passe på din bror, som han passer på dig" sagde han
og så skiftevist på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:08

louise nikkede og smilte glad til adam, det var tydeligt at se hun var glad for hans selvskab, hun så lidt på mike og smilte stille. mike så på adam og lyttede til hvad han sagde, han satte sig helt ned på gulvet og så op på louise "hmm...du har ret... jeg har bare følt mig meget overset... men du har ret" sagde ahn still og så på adam med et smil, han nød kysset og blev kun i bedre humør af der, han betragtede ham og grinte lidt af det han sagde, han vendte blikket mod louise og lage hovedet lidt på skrå da louise nikke og hun smilte på en drillende måde, mike havde aldrig tænkt over hun faktisk forstod alt det man sagde og at hun var et normalt menneske, hun kunne bare ikke snakke rigtigt eller gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:13

Adam så på ham og kyssede ham i håret
"bliv her, jeg kommer snart" hviskede han
og rejste sig op og bukkede
"deres højhed" sagde han
inden han vende sig om og gik ud i køkkenet, han rodet sig lidt i håret og så på Mike's mor. han tog en dyb indånding og gik hen til hende
"Fru. har de tid et øjeblik ?" spurgte han om
og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:21

mike nød igen kysset og smilte "okay..." han så efter ham og vendte så blikket mod louise der sidder og griner. mike's mor stod i køkkenet og lavede kaffe og kakao, hun så hurtigt hen på adam og smilte lidt "øh ja selvfølgelig... hvad er der?" spurgte hun venligt og heldte noget kogene vand op i to forskellige kander, hun fandt 3 kopper frem fra et skab og vendte så blikket tilbag på adam med et venligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:28

Adam gik tætter på hende og tog sig sammen til det
"altså jeg ved hvordan Mike har haft, følt sig overset da i har haft så meget at tænke på med Louise. også tænkte jeg på da jeg er sanger, og jeg snart skal ud og rejse og spille en koncert. vil være væk i en uge, så vil jeg spørge dem om altså hvis han må.. tage med mig, og jeg kan love dem for at der ikke bliver nået druk eller stoffer" sagde han
og bed sig let i læben, og stod bare og så på hende og fulgte alle hendes bevægelser
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:35

mikeøs mor lage hovedet lidt på skrå og begyndte at smile "det var da en god idé...mike spiller selv på guitar så det ville være en god oplevelse for ham...jeg må desværrer indrømme vi har været for dårlige til at give ham oplevelser...men pas på med at lov for meget...du kan ikke holde ham fra druk...så det er fint hvis du lover at passe på ham og at han ikke rodder sig ud i rygning eller stoffer" sagde hun venligt og så lidt på kopperne, hun fandt nogle kaffe bønner og noget kakao pulver ud af et skab, hun gjorde tegn til han bare måtte sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:46

Adam nikkede og smilte til hende
"jeg kan godt love at han ikke drikker, kan sikker godt få ham til at lade være med det.. og stoffer får han slet ikke lov til" sagde han
og smilte stort da han virkelig godt kunne lide hans mor
"jeg er glad for at han godt må tage med mig, tror også han bliver glad når han får det at vide. han har bare ikke kunne indse at han har en fantastisk familie, som elsker ham meget højt. men det har han nok indset idag" sagde han
og lo lidt af det og kunne ikke lade være med at rødme når han tænkte på Mike, han så over på hans mor
"du skal være stolt over den søn de har, han har forandret mit liv og det er jeg glad for. selv om deres mand ikke er så glad for mig endnu" sagde han
og så bare på hende mens han smilte
"skal jeg hjælpe med at tage tingene ?" spurgte han om
og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:58

mike's mor nikkede "hvis du kan hodle ham fra druk så fortæl mig hvordan du gjorde" grinte hun lidt og smilte glad, hun sukkede stille, men smilte stadig "jeg kan godt forstå han ikke har følt sig elsket...det har været meget svært at være opmærksom på ham... da louise kræver meget af vores tid.. men jeg tror du har fået ham til at se vi elsker ham og det er jeg meget taknemmelig for" sagde hun og nikkede kort som tak, hun grinte lidt og trak på skuldrende "jeg er meget stolt af min søn han har stået igennem meget..men det tror jeg er bedst han fortæller om..men det er rart at vide der er en der kan vise ham at han er elsket...og jeg undskylder igen på min mands vejne han er ikke så glad for at det der er anderledes" forklarede hun og smilte lidt "ja du kan tage kopperne og kanderne ind på bordet så tager jeg resten..." sagde han og to de to dåser med kakao og kaffe pulver i og noget sukker og mælk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:10

Adam nikkede og smilte til hende
"jeg var heller ikke glad for drenge der kunne lide andre drenge inden jeg fandt ud af det selv, men nu er jeg mere end glad for at jeg ikke er som så mange andre" sagde han
og nikkede, han tog stille koppene og gik ind og satte dem på bordet. han gik derefter hen til Mike og Louise og smilte stort, han satte sig på hug ved siden af dem
"deres højhed" sagde han
og smilte stort til Louise inden han vende sit blik over mod Mike, og gav et lille trist blik fra sig
"der er nået jeg er nød til at fortælle dig" sagde han
og tog stille hans hænder i sine og kyssede dem en enkel gang
"jeg skal snart være væk i en uge" hviskede han
og så ham ind i øjnene
"jeg skal afspille en koncert" fortalte han
og så stadig trist på ham, da han ville overraske ham lidt mere
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 13 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 13 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum