| Tænker på en klippe | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:01 | |
| han sukkede opgivende "ja det kan du vel høre..." sagde han stille og tørrede lidt blod væk fra mundvigen "...og se" han slikkede blodet af sin finger og blev bare siddene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:03 | |
| "Hvordan kan du drikke blod, som om du var vampyr!" Råbte hun stadig. Hun knyttede sine hænder og lagde ikke rigtig mærke til at vinden begyndte at blæse kraftigere. Når hun blev vred kunne hun ikke rigtig styre sin evne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:07 | |
| "fordi det er min evne at imitere andre racer" sagde han kort og rejste sig op så han stod overfor hende. han forstod hende godt og han ville da også selv blive sur hvis hun havde bidt ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:08 | |
| "Hvorfor drak du mit blod?" Forlangt hun at vide i en lettere vred og irriteret tone. Stirrede vredt på ham og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:35 | |
| han trak på skuldrene "fordi jeg havde lyst til det" sagde han og gik lidt tættere på hende, og ignorerede hendes vrede tone. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:36 | |
| "Hvordan smagte det så?" Spurgte hun og løftede et øjenbryn. Hun var næsten sikker på at det ikke kunne smage særlig godt når man ikke var vampyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:40 | |
| han tænkte sig lidt om og havde et nærmest glasagtigt udtryk i øjnene "det smagte...metallisk..men alligevel godt" svarede han eftertænksomt og det var jo faktisk ikke helt løgn det han havde sagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 03:42 | |
| Hun skar en grimasse af væmmelse. Tanken om bare at smage på sit eget blod, fik hende næsten til at kaste op. "Smager alle engles blod godt for dig?" Spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 04:24 | |
| "hmm...nogens smager surt...andres smager sødt...det variere meget" endte han med at sige og smilede svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 04:39 | |
| Hun smilede svagt. "Hvor kan du holde det ud?" Spurgte hun forbavset og nysgerrigt. Engleblod mættede ikke særlig meget hos vampyre, så hvordan det kunne mætte en engel, kunne hun ikke få til at hænge sammen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 05:36 | |
| "hmm..jeg er vel bare vant til at drikke blod, så det er ikke det store problem hos mig" sagde han og var glad for at hun smilte. han drak ikke blod for at mætte sig selv. kun for 'sjov'... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 05:48 | |
| Hun rystede smilende på hovedet. "Spiser du så slet ikke mad?" Spurgte hun nysgerrigt. Selv var hun altid ved at omkomme hvis hun ikke spiste et par gange om dagen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:04 | |
| "jo da. blod styrker mig overhovedet ikke...jeg kan kun smage det, men jeg bliver ikke mæt eller noget" svarede han med et smil "jeg spiser bare ikke så meget som normale engle" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:08 | |
| Hun følte sig langt roligere end for bare et par minutter siden. "Hvad hedder du egentlig?" Spurgte hun og smilede venligt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:22 | |
| han var lettet over at hun ikke var vred på ham mere og slappede af "jeg hedder jared" sagde han med et lille smil og rakte sin hånd ud mod hende så hun kunne tage den "hvad med dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:29 | |
| Hun tog hans hånd. "Kala" Præsenterede hun sig og smilede et engle blidt smil til ham. Slap hans hånd efter at have svagt at have klemt den. "Hvor gammel er du så?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:37 | |
| "smukt navn" sagde han med et lille grin og så på hende. "jeg er 17...altså både i krop og i sind" svarede han blidt "hvor gammel er du så?" hun lignede en på hans alder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:39 | |
| "I lige måde" Lo hun og så på ham. "Jeg er også 17.. Også både i krop og sind" Sagde hun og smilede glad. Ret vildt at møde en engel på samme alder som sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:44 | |
| "tak da" han grinte lavmælt. han spærrede øjnene lidt op da hun nævnte sin alder og smilte endnu mere "vildt! der er ikke ret mange på ens egen alder efterhånden" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:47 | |
| Hun rystede på hovedet. "Det er enten dem i tyverne eller dem som bare er flere hundrede elelr tusinde år gamle" Grinede hun. Dejligt med en som var på samme 'niveau' som sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:55 | |
| "ja, jeg synes altid jeg er den yngste..men min krop er heller ikke holdt op med at vokse endnu, så jeg bliver nok omkring de 18 år eller sådan noget" sagde han og tænkte på hvor overraskede folk egentlig blev når han fortalte dem det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 06:59 | |
| "Jeg tror jeg er færdig med at vokse, desværre" sagde hun og havde et lidt drillende glimt i øjet. "Jeg kunne godt trænge til et par centimeter" hun løftede et øjenbryn. "Og det kunne du også" Drillede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:04 | |
| han prøvede at se fornærmet ud men det lykkedes vist ikke helt, så han kunne ikke holde masken fuldstændigt "du er et ondt væsen" sagde han lidt mut men smilte lumsk til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:05 | |
| "Det høre jeg tit" Sagde hun og spillede såret. Det gik dog ikke så godt, da hun var tæt på at grine. "Undskyld jeg spørger, men hvor høj er du?" Spurgte hun og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:11 | |
| jared var faktisk lige ved at tro på hendes skuespil, men slappede lidt af da hun grinte. han overvejede lidt at lyve om sin højde bare for ikke at være den laveste "jeg er 175cm...jeg er lav! ved det godt" sagde han grinene og smilte igen. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tænker på en klippe | |
| |
|
| |
| Tænker på en klippe | |
|