|
| Tænker på en klippe | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:14 | |
| Kala smilede stort. "Samme her! Så jeg er også lav, når jeg ikke går med stiletter" sagde hun og grinede kort. Han ville nok skyde i vejret inden så længe. Måske ville han blive omkring 180 eller højere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:22 | |
| //har hun stiletter på?^^//
jared lyttede og nikkede bekraftende til hende "jeg tænkte på...hvorfor er du ikke sur på mig mere?" spurgte han og lagde let hovedet på skrå. folk plejede ellers ikke at være så tilgivende for ham i starten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:26 | |
| //Nope ^^//
Hun trak på skulderne. "Jeg er en meget tilgivende engel" Forklarede hun og smilede engle blidt. "Og måske også fordi at du kan imitere andre racer" Hun trak på skulderne. Kendte ikke helt selv svaret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:31 | |
| han nikkede og smilte igen, igen, igen. "hvad har din tilgivelse at gøre med min evne?" spurgte han undrende og kunne ikke helt se sammenhænget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:33 | |
| Hun trak på skulderne. "Jeg ved det ikke helt.. Måske fordi jeg synes det er en del sejere og mere praktisk end at kunne styre og manipulere med vinden" Svarede hun og smilede skævt. Hun vidste det virkelig ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:40 | |
| "nurh lille ven" sagde han med en drilende tone og aede hende på håret "du kunne da skubbe mig ud over denne klippe så jeg ville ende i vandet? altså ikke fordi du skal gøre det vel" sagde han hurtigt og grinte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:44 | |
| Hun smilede lumsk. "Hvad nu hvis jeg ikke skubbede dig, men vinden gav dig et lille puf?" Spurgte hun uskyldigt. Dog havde hun et drillende glimt i sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:54 | |
| "hvad nu hvis jeg ikke bed dig, men vampyren gjorde det?" spurgte han og brugte sin evne til at få vampyrtænderne frem. han blottede dem i et lusket smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Tors 21 Jan 2010, 07:56 | |
| "Det ville stadig være dig - bare som vampyr" Sagde hun og rakte tunge af ham. Hun foldede sine vinger ud igen. Grunden til at hun havde foldet dem ind, var bare af frygt for 'vampyren'. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Fre 22 Jan 2010, 03:07 | |
| jared grinte lidt af hendes stædighed og betragtede hende da hun foldede vingerne ud igen. jared lagde armene over kors og foldede selv sine egne vinger helt ud, for før havde de bare haft dem hængene på ryggene men nu hvor de var foldet helt ud, kunne man se deres fulde strørrelse. ca 2 meter fra rod til spids, med røde og sorte makeringer på spidserne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Fre 22 Jan 2010, 03:48 | |
| Kala så imponeret på hans vinger. De var meget anderledes en hende kridhvide. De var også større. Hendes var kun omkring 190 cm fra rod til spids. Hans var omkring to meter og havde røde og sorte markeringer ved spidsen. "Dine vinger er smukke" Indrømmede hun, smilede lidt og rødmede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Fre 22 Jan 2010, 04:07 | |
| han smilte af hendes ansigtsudtryk, og det var tydeligt for ham at se, at hun var imponeret "tusind tak" sagde han og rødmede for han blev jo, som altid, forlegen når folk gav ham komplimenter. han så godt på hendes hvide vinger og smilte fjollet "dine er også smukke...jeg kan godt lide kridhvide vinger...de er lidt specielle når der ikke er nogle farve fejl på" komplimenterede han for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Fre 22 Jan 2010, 07:15 | |
| Hun rødmede lidt mere og smilede genert ned i jorden. Hun var ikke vant til at få komplimenter fra andre og hvis hun endelig gjorde rødmede hun næsten altid. "Jeg synes da der er mange engle der har helt hvide vinger. Dem med farver er sjældne" Sagde hun, smilede og bed sig svagt i underlæben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Lør 23 Jan 2010, 07:06 | |
| han havde aldrig tænkt på sig selv som speciel og undrede sig derfor meget over det hun sagde, men kunne faktisk godt se hendes pointe. "hmm...næsten alle engle jeg har mødt indtil videre har små farve fejl på vingerne...altså nogle få grå eller sorte fjer omkring" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på en klippe Lør 23 Jan 2010, 07:09 | |
| Hun så overrasket på ham. "Virkelig? Det kan være jeg ikke har kigget ordenligt efter" Sagde hun og smilede skævt. Så beundrende på hans vinger. hun synes virkelig at de var smukke. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tænker på en klippe | |
| |
| | | | Tænker på en klippe | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|