|
| Danse! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 07:46 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "Det gør intet"sagde hun stille. Hun smilte til ham, og grinede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 07:54 | |
| "Godt" han smilede til hende, " og du er sikker, på at jeg ikke skal tabe dig i vandet" han smilede stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 07:55 | |
| Fie så på ham, og lagde armene om hans nakke. "Nej ik tabe mig!"sagd ehun, og holdt godt om ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 08:02 | |
| "Sikker" han smilede stort og lavede nogle ryk som om han ville tabe hende han smilede stort i mens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 08:15 | |
| !JA! ik tabe mig!"sagde hun, og klamrede sig til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 02 Feb 2010, 08:30 | |
| "Det er jo bare vand" han smilede til hende og blev ved med og stå på den måde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 01:18 | |
| Fie klemte sig ind til ham. "Neej"sagde hun, og gemte sit ansigt ved hans skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:13 | |
| Han stoppede og så tænkende ned på hende, "Er du bange for vand" spugert han alvorligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:21 | |
| Fie så på ham, og blevlidt rød i hovedet. Hun var faktisk bange for vand, hun kunne godt bade, men hun ville bare helst hele tiden rør jorden. Hun sukkede kort, og så på ham igen. "Ehm, lidt"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:45 | |
| Han blev lidt overrasket over at hun var bange for vand. "Men det er okay, jeg passer på dig" sagde han og han mente det, han kysset hende kort på munden, "Fie øhm jeg har noget jeg gerne vil sige til dig.." han bed sig i læben og kiggede ned på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:50 | |
| Fie så på ham, og smilte til ham. "Godt du passer på mig"sagde hun, og grinede lidt. Hun så på ham med et lidt undrende blik. "Hvad er det?"spurgte hun forsigtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:56 | |
| "Altid" han smilede kort men stoppede så med og smile og kiggede ned på hende, "Jeg...øhm jeg har engang været forelsket i dig" hviskede han "Jeg synets bare du skulle vide det. Bare rolig har ikke føleser for dig nu" sagde han og så ned på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 03:59 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt uforstående. "Har du?.. Hvor sødt!.. Men hvad er der at blive forelsket i?"spurgte hun, og så på ham. Hun forstod intet af det hun lige havde fået afvide. Hun kunne ikke fatte at man kunne blive forelsket i hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:11 | |
| "Fie du er skide sjov og du er skide sød og du er rigtig pæn" han kiggede på hende og mente det han sagde han kunne godt forstå hun ikke forstod det .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:13 | |
| Fie så på ham, og smilte. "Ehm, tak..."sagde hun og rødmede meget svagt. Hun smilte til ham, og kyssede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:20 | |
| "Så lidt" hviskede han . Han lukkede øjne da hun kyssede hans kind og han nød det meget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:24 | |
| Fie smilte til ham, og prikkede ham på næsen. "Det havde jeg faktisk aldrig gættet"sagde hun, og så tænkene ud. Hun smilte så til ham, og lukkede øjnene kort. Hun så så på ham igen, og skar ansigt. "Det skjulte du sgu godt"grinede hun, og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:39 | |
| Han bed igen for sjov ud efter hendes finger og smilede stort til hende "Jeg er god til og holde skjul på ting" han smilede stort til hende og elskede når hun grinede .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:41 | |
| Fie smilte til ham, og rystede på hovedet. "Jamen, jeg er dårlig til at gætte"sagde hun, og grinede så af sig selv. Hun smilte til ham, og prikkede ham igen på næsen. "Ikke bide efter mig"sagde hun, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:48 | |
| Han grinede og bed igen efter hendes finger, han tog så fat i hendes hånd og tog hendes pegefinger og stak den i ind i sin mund og bed hende blidt i fingern og kiggede ned på hende og smilede imens han bed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:52 | |
| Fie så på ham, og grinede. "Jeg bider dig i næsen, eller kysser dig hvis du ikke stoppe!"sagde hun, og prøvede at se alvorlig ud. Men det gik ikke så godt. Hun begyndte så at grine igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:54 | |
| Han blev bare ved med og bide hende i fingern og så smilene ned på hende "Prøv" mumlede han imens han bed og smilede.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 04:57 | |
| Fie smilte, og slikkede ham på kinden. Hun begyndte så at grine igen. "Giv mig den igen"sagde hun, og så på ham med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 05:03 | |
| "Nej" mumlede han og smilede og bed hende vider og dansede lidt rundt med hende ude i vandet .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 03 Feb 2010, 05:05 | |
| Hun så på ham, og skar ansigt. "Jooo"sagde hun, og trak sin finger til sig. "Hah"sagde hun stolt, og slikkede ham igen på kinden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Danse! | |
| |
| | | | Danse! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|