|
| Danse! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:36 | |
| Han lagde sine hænder på hendes lår og bar hende op og nussede hendes lår, og holdte hende ind til sig, "Det er okay, " sagde han med en rolig stemme.. "Du må ikke værer ked af det " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:39 | |
| Fie sukkede, og gemte sit ansigt ved hans bryst. "Jamen det er jeg"sagde hun stille. Hun tog fat i hans trøje, og lukkede øjnene. Hun nød at blive nusset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:42 | |
| Han nussede hende vider på lårene, "Men Fie, det skal du ikke værer, bare ring til mig, når du får det dårligt jeg er her for dig" sagde han roligt og kiggede lidt rundt men gik så lidt i vand kanten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:45 | |
| Hun sukkede, "Okay, det skal jeg nok"sagde hun stille. Hun så lidt på ham, men gemte så sit ansigt igen. "Dean, tak"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:52 | |
| "Fie, det var så lidt, alt for dig" Sagde han med en rolig stemme han gik vider i vandet og kiggede ud på det smkke hav.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 02:56 | |
| Fie så på ham. "Tak"mumlede hun igen. "Ehm... Vejer jeg ik meget?"spurgte hun stille, og begyndte først nu at undre sig over hvorfor han bar hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 03:05 | |
| Dean rystede på hovedet "Næ, du er ikke tung, men vil du ned" spugerte han roligt om for han ville selvfølig sætte hende ned vis hun ikke ville bærer's mere.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 03:08 | |
| "Nææ enlig ik"sagde hun stille, og smilte lidt. Hendes humør var blevet lidt bedre, af at snakke med Dean. Hun bed sig i læben, og så lidt ud på havet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 22:33 | |
| Han smilede til hende, og gik vider, han kiggede ud på det smukke vand og nussede blidt hendes lår, hans bukser var lidt våde.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Ons 20 Jan 2010, 23:14 | |
| Fie smilte lidt, "Ehm, jeg tror godt jeg vil gå selv nu"sagde hun stille. Hun så lidt på vandet, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Fre 22 Jan 2010, 20:04 | |
| Han nikked eog satte hende ned, han havde ikke lagt mærke til at hans bukese ben var våde, han smilede til hende da han havde sat hende ned, "Så" ságde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Lør 23 Jan 2010, 01:11 | |
| Fie smilte til ham, "Tak"sagde hun stille. Hun så på ham, "Dean"mumlede hun stille, og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 26 Jan 2010, 00:51 | |
| Dean smilede kort til hende og da hun mumlede hans navn bed han sig i læben og kiggede også ned men gik så hen til hende og tog blidt om hendes hage og loftede hendes hovede op så de så hinanden i øjne, "Ja" sagde han roligt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:00 | |
| Fie smilte, og så ham i øjnene. "Jeg er så glad for at du gider at høre på mig, Du ved godt jeg elsker dig utrolig meget som ven?"spurgte hun stille, og smilte til ham. Hun havde i gennem sit liv ikke haft særlig mange venner faktisk næsten igen. Men nu havde hun Dean. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:09 | |
| Han blev rørt "Tak Fie, og jeg vil altid lytte på dig" han holdte en kort pause "Og jeg elsker også dig som en veninde" han smilede og man kunne godt se han var rørt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:11 | |
| Fie smilte stort, og krammede ham. "Du min bedste ven"sagde hun, og smilte glad imens hun krammede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:17 | |
| Han lagde armene om hende og smilede stort over det hun sagde, hans bedste veninde var Hayley men også fie i den grad, "Og du er også min bedste veninde" han kyssede hende blidt på håret ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:20 | |
| Fie smilte glad, og lukkede øjnene lidt i. "Mmh"lød det glad fra hende. Hun vidste ik længre om Adam også var hendes bedste ven, hun troede ik rigtigt på det længre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:23 | |
| Han smilede stort, og vidste alt det med Adam havde såret hende, "Jeg ved hvor hårdt du har haft det, og jeg det jeg ked af" hviskede han med læberne i hendes hår.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:28 | |
| Fie smilte, og sukkede næsten lydløst. "Du skal ik være ked af det, det er fortid..."sagde hun stille, og smilte lidt. Demetri havde bedt hende om at glemme sin fortid, og sådanne ting der kunne gøre hende svag. Men det var sværer end hun troede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:43 | |
| Han nikkede roligt, "Jo for det var min skyld" han kiggede undskyldene på hendes hår og havde stadig læberne i hendes hår, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 06:45 | |
| Fie sukkede kort, og pressede sig blidt ind til ham. "Dean du er tilgivet, jeg er ligeglad med det der skete"sagde hun stille.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 07:15 | |
| Han holdte hende blidt ind til sig og lukkede øjne i "Er du sikker" spugerte han Dean havde sværet ved og tilgive sig selv .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 07:17 | |
| Fie smilte, og nussede ham roligt på ryggen. "Ja, Helt sikker"sagde hun, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tors 28 Jan 2010, 08:45 | |
| Han smilede roligt, "Godt" han nød hendes nussen og nussede hende roligt på ryggen også og kyssede nogle gange på håret.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Danse! | |
| |
| | | | Danse! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|