|
| Danse! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 09:49 | |
| Fie så på ham, og smilte. "Jeg vil ik mere i vandet end jeg allerede er"grinede hun. Hun så på ham, og rød mede lidt over det han sagde. Hun så ned, og rystede på hovedet. "Dean jeg er ik smuk, du har alligevel ike set mig som menneske... Så du kan ikke bedømme"sagde hun, og nikkede bestemt. Hun prikkede ham på næsen, og kyssede heam på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:02 | |
| "Nu jeg ligeglad hvad du synes jeg synes du er smuk!" han smilede over kysset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:11 | |
| Fie smilte til ham, og kyssede ham igen på kinden. "Okay så.."sagde hun, og smilte til ham. Hun bed sig blidt i læben, og så på ham. Hun plaskede på ham igen, og grinede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:14 | |
| "Du fræk var..sprøjter du på mig engang til kysser jeg dig" truede han med et stort smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:22 | |
| Fie så på ham, og skar ansigt. "Det tør du ik!"drillede hun, og så på ham. Hun plaskede meget vand på ham, ogen, og prøvede at lade vær med at grine. men det gik ik. Hun rakte tunge af ham, og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:33 | |
| Han smilede "Pas nu på sukker mus" han bøjede sig ned og kyssede ehndes tunge men åbnede så sin mund og mødte hendes tunge med sin og lukkede øjne hårdt i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:51 | |
| Fie lukkede øjnene, da hun mærkede hans kys. Hun blev ved med at plaske vans på ham imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 10:57 | |
| Han legede laidt med hendes tunge med sin og nussede hende på ryggen Dean smilede imens han kyssede hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:01 | |
| Fie smilte lidt imens de kyssede. Hun stoppede med at plaske vand på ham, og lagde armen om hans nakke.
//OMG? jeg stinker til at skrive når jeg er træt x'D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:06 | |
| Dean smilede og trykkede hende blidt ind til sig og kyssede hende vider og en smule vilder og havde ikke lyst til og stoppe
// Også mig ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:08 | |
| Fie blev ved med at kysse, imens hun begyndte at nusse ham i håret. Hun pressede sig lidt ind mod ham, og nød det.
//xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:13 | |
| Han nød hendes nussen og hendes kys og kyssede selv vider og nussede hende roligt inde under trøjen på ryggen Dean smilede svagt i kysset
//XD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:15 | |
| Fie kunne ik holde et lille smil tilbage, men hun blev ved med at kysse og nusse ham. Hun rødmede lidt da hun mærkede hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:27 | |
| Dean forsatte kysset og smilede selv et lille smil der heller ikke gjoder så kysset stoppede, for det vilel ahn ikke, han nussede hende vider på ryggen bae lidt længer op af ryggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:30 | |
| Fie blev ved med at nusse ham i håret. Hun pressede sig lidt mere ind til ham, imens hun blev ved med at kysse. Hun ville helst ikke have det stoppede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:34 | |
| han blev ved med og kysse og pressede ehnde ind til sig og smilede svagt i kysset han gjoder det en smule vider og nussede hende længer op af ryggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:36 | |
| Fie smilte lidt, men blev ved med at kysse. Hun rødmede igen lidt, og nød det. Hun nussede ham blidt i nakken og håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:43 | |
| Dean smilede bare og kyssede hende vider og nussede hende op til bhen og unden at det var med velje fik han åbnet den, men han holte kysset.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:49 | |
| Fie blev ved med at kysse. Hun mærkede han fik åbnet hendes bh, men hun stoppede ikke kysset. Han var hendes ven, så der ville jo ik ske noget. Hun tæbkte ikke så meget over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 11:56 | |
| Han nussede hende vider og kyssede hende vider. Dean tænkte ikke på hvad de havde gang i for Fie var ahns bedste veninde, så han så ikke noget galt i at de gjoder det her.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 12:00 | |
| Fie smilte lidt, og stoppede så langsomt kysset. Hun ville faktisk slet ik stoppe, men de kunne jo ikke blive ved? Hun så på ham, og smilte. "Så farligt var det vist heller ik"sagde hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 12:05 | |
| dean åbnede øjne oogså på hende "Måske er det ikke så smart Adam bliver ikke glad for det2 Dean sukkede han lukkede hendes bh og begyndte og gå ind imod selve stranden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 16 Feb 2010, 12:11 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Jamen han finder ikke ud af noget, og hvis han gør så startede jeg det... For så har han ik noget på dig"sagde hun, og smilte til ham. I hendes hovede lød det genialt og smart, men hun var ille så sikker på om det også lød sådan da hun sagde det. Hun så ind mod stranden og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:10 | |
| "Tror bare jeg siger sandheden til ham..at vi bare kysset" sagde han og trak på skulderne, han satte fie ned der hvor hun kunen gå og lukkede hendes Bh.. "Men du er jo hans Eks så det er ret mærkeligt" han sukkede "Hvad nu vis han bliver sur og begynder og tvile på mig?" han sukkede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:21 | |
| Fie sukkede, og så på ham. "Dean du har ikke gjort noget forkert, det har jeg.."sagde hun stille. Hun bed sig i læben, og så på ham hun gav et lille suk fra sig, og begyndte at gå. "Dean jeg vil ikke ødelægge noget mellem jer, jeg tænker bare ikke altid over de ting jeg gør... Og han må ikke tvivle på dig han må ikke blive sur, fordi det var mig der startede det"sagde hun og så ned. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Danse! | |
| |
| | | | Danse! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|