|
| Danse! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:41 | |
| "Fie..stop lige" han stoppede op og kiggede på ehnde, "Det er ikke din skyld..okay..vis han bliver sur på mig gør han det..men det er ikek din skyld..jeg har jo som sagt haft føleser for dig engang..men det har jeg ikke mere.. Andy haringen ret til og blive sur...han har været dig utro og jmig utro men jeg har kun kysset med dig..og ja du startede kysset engang men jeg startede det mange gange!" han så på ehnde "Kom her" han holdte armene ud som man gør når man vil kramme .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:47 | |
| Fie rystede på hovedet, "Jamen han blive jo sur alligevel, og det er min skyld"sagde hun, og så på ham. Hun så ned, og sukkede. "Jeg...."Hun tarv, og vidste ikke hvad hun nu skulle sige. Hun sukkede, og så på ham. Hun gik langsomt hen til ham, og så ned. "Jeg forstår ham bare ik mere"mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:52 | |
| "Det er lige så meget min skyld" Dean lagde armene om hende og krammede, "Fie jeg er ligeglad med hvor sur han bliver.. du er jo min bedste veninde" han kyssede hende på håret.. "Det er okay..han har forandert sig meget siden han var Yo" mumlede han og lukekde øjne og holdte ehnde tæt ind til sig .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 07:59 | |
| Fie sukkede og lod ham kramme hende. "Dean jeg er ikke ligegald med hvor sur han bliver, jeg vil ikke havde han bliver sur på dig"sagde hun stille, og sukkede. Hun bed sig hårdt i læben, og lænte sig ind til ham. "Det er bare forkert at blive sur på dig over noget jeg er skyld i"sagde hun og lukkede øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 08:06 | |
| "Fie du var skyld i et eller måske to kys..men jeg var skyld i mange..så jeg er ligeglad med om du siger det er din skyld.. det er det ikke..okay!" sagde hun og kiggede aslvorligt ned på hende,, han nussede hende roligt på ryggen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 08:14 | |
| Hun sukkede, og skubbede sig ud af hans kram. "Dean selv det her er forkert hvis du siger det til ham"sagde hun, og gik og satte sig i sandet. "Dean bare giv op jeg er et monster der kun er skabt til at dræbe alt smukt"mumlede hun, og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 08:21 | |
| Dean sukkede og kiggede efter hende og gik op til hende, "Fie jeg er selv det monster...gider du ikek godt og stoppe var.. du såre mig vis du bliver ved..for har ikek tænkt mig og vælge imellem jer !" hun kiggede på hende .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 08:29 | |
| Fie så på ham og sukkede, "Undskyld Dean"sagde hun stille. Hun bed sig i læben og så ned. "Jeg ville ikke såre dig, jeg vil bare ikke have i bliver uvenner"sagde hun stille. "for dn skyld ville jeg ik have det"sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Man 22 Feb 2010, 19:16 | |
| Han sukkede "Ikke undskylde..Hey bare rolig..vi bliver ikek uvenner..vi kommer nok bare til og skændtes lidt" indrommede han han bed sig lidt i læben og lod en finger strøje over ehndes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 23 Feb 2010, 00:00 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Jamen jeg vil ikke skændes med dig..."sagde hun stille, og sukkede. Hun lukkede øjnene hårdt i og sukkede. "Jeg hader at skændes med mine venner"mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 23 Feb 2010, 00:26 | |
| Dean sukkede dybt og kørte en tot hår bag hende øre "Fie..vi glemmer bare det her..lige omlidt" han bøjede sig ned og kyssede hende ømt på munden og trak så hovedet væk fra hende "Vi glemmer det nu" sagde han roligt.. "Og jeg vil heller ikke skændtes med dig du er min bedste venindfe" sagde han roligt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Danse! Tirs 23 Feb 2010, 03:31 | |
| Fie smilte lidt, og så på ham. "Hvad glemmer vi?"sagde hun stille, og smilte stort. Hun smilte og rødmede lidt. "Dean du er min bedste ven, og der er intet at skændes over"sagde hun, og smilte. Hun så på ham, og smilte roligt til ham. "Vi har intet at blive uvenner over"sagde hun, og så på ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Danse! | |
| |
| | | | Danse! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|