Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wanna be my......? -Elon

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 01:51

Sted: Sheria, en Café i byen.
Tid: kl 18-19, sommertid den 7 Juli.
Vejr: Varmt med en let brise.
Omkring: få mennesker der sidder og snakker rundt omkring.
Tøj: Et par korte cowboy shorts, en sort top, et par sølv farvede smykker, og et par sølv farvede højehæle.

Rosa gik elegant ind i en lille café, og kiggede rundt med sine blide nøddebrune. Hun fik øje på et ledig bord henne ved et vindue, og gik fint og elegant hen til det og satte sig ned, med et charmerne smil om sine glisende læber. Hun fik øje på en tjener der er på vej hen mod hende, og bestillte et kop kaffe og smilte blidt til ham inden han gik igen. Hun rettede lidt på sit lange lyse hår, som hang ned af hendes ryg og skuldre. Hun kiggede rundt i caféen for at se om der var nogen hun kendte, men kunne ikke rigtig se nogen, for alle sad i par eller flere. Hun var den eneste der sad alene der inde, og hun rystede let på hovedet over det, men smilte stadig sit søde smil, da tjeneren kom tilbage med hendes kaffe. Hun kiggede ud af vinduet, og kiggede på alle de mennekser der gik rundt der ude, og havde travlt og løb rundt mellem hinanden.


Sidst rettet af Rosa Søn 08 Jul 2012, 02:08, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 02:01

((Under sidens regler står der, at man skal skrive i 3. person, datid. Du bedes rette dette.

http://deploratus.heavenforum.org/t6969-sidens-regler))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 02:09

sådan er gjort og undskyld^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 02:09

Elon en ung Varulv kom roligt gående ind på en lille cafe, han var en høj spinkel fyr med en pæn hud og brunt kort hår som sad perfekt glat på hans hoved, hans øjne var gråblå og bar lige nu et roligt blik han var iført en hvid T-shirt samt et par blå jeans og et par hvide all stars. Elon sukke let da han så rundt og opdagede at der ikke var flere ledige pladser? "hmm mumlede han lidt skuffet hvorefter han lod igen blikket flakke rundt for så at se om han måske ku side sammen med en.

Elon fandt en ung kvinde som sad helt alene ved et bord, hun var køn og bar langt blondt hår som passede hende godt*der*tænkte han kort hvorefter han smilede chamernde og gik hen imod hende"godaften frøkken, må jeg gører dem ved selvskab?"spurgt han chamernde imens de grå øjne betragte hende nøje. Menneske var hun ikke det ku han fornemme dog betød det ikke så meget i hans verden.


//husk at skriv i 3 persons datid;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 02:19

Rosa fik et chock da hun hørte en mande stemme snakke til hende, og gav et højlydt gisp fra sig, og kunne så ikke lade vær med at grine over det. "Undskyld min opførsel, men de gav mig et chock. Godaften, og ja det må de gerne." Svarede hun smilende, og betraktede ham nysgerrigt med sine blide nøddebrune øjene. Hun opdagede at han også betraktede hende, og kunne ikke lade vær med at smile charmerne til ham. Hun havde korte cowboy shorts på, et par sølv farvede høje hæle, et par sølv smykker, og en sort top som gik lige over navlen på hende, så man kunne se hendes sølv farvede piercing med blodrød sten i. Hun lagde hovedet let på skrå, og kiggede ham i øjne med et blidt blik. "Mit navn er Rosa, og du er?" Spurgte hun smilende, og rakte høfligt hånden ud mod ham, da han havde sat sig ved bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 02:45

Elon smilede let over hendes chok som hun postod at ha fået, han nikkede taknemligt hvorefter han satte sig til rette overfor hende stadig med et smil på læben og et glimt i øjet. Han betragte hende let og lage hovdet svagt på skrå"´Rosa, ikker et smukt navn, mit navn er Elon men kald mig hvad du vil"svarede han let og tog roligt hendes hånd i sin.
Han vinkede let et tjener hen til sig og bestilte en rom og cola, da tjenren gik så han igen på hende og smilede skævt"hyggeligt at møde dem, man må sige det er en rolig dag"sage han let for at få en samtale igang. Han ku svagt mærle sin lyst langt inde og skruede derfor op for charmen imens han svagt flirtede med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 03:02

Hun fulgte ham med øjne da han satte sig overfor hende, og kunne tydeligt se hans glimt i øjne. Hun smilte charmerne til ham, og kiggede ham blidt i øjne med sine blide nøddebrune øjne. Hun hørte det han sagde og bukkede let med hovedet, som en form for en tak til ham. "Takker, og i lige måde. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skulle kalde dig, hvis jeg skulle give dig et kælde navn. Jeg bliver tit kaldt Babydoll af andre, men det er der også nogen grunde til." Sagde hun grinene, og smilte sødt til ham. Hun klemte let hans hånd, da han tog hendes.
Hun fulgte let hans bevægelser da han vinkede en tjerner hen til sig, og hørte så det han sagde til hende. "Hyggeligt at møde dig også, og ja lige nu er det, men man ved aldrig hvad der skulle ske senere." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjne med et sødt blik. Hun vidste udemærket at han flirtede med hende, og kunne ikke lade vær med at gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 03:58

Han nikkede let til hendes ord"ja man ved aldrig"svarede han let hvorefter han blinkede frækt til hende, tjeneren kom med hans cola og satte den roligt foran ham før han så gik. Da tjeneren var gået tog Elon let en tår af glasset imenes han så hen på hende"jeg må indrømme at du er en køn kvinde"sage han chamerende imens han let lage hovdet på skrå på en flirtene måde, Elon vidste hvad han ville og så håbede han bare hun var med på den"hvad laver en ung kvinde som dig, sådan et sted alene?"spurgt han så lidt drilsk, imens han igen tog en tår af den brune drik siom boblede i hans glas.

Elon hade et arbejde som man enligt ikke sku tro at han havde, men sådan var det jo han levede af at dræbe for andre dog levede han også af at sælge sine tegninger når han altså havde tid til at lave nogle, for her for tiden havde han mange kunder som ønskede at få skaffet nogle af vejen og som derfor var villie til at betale ham for at gører det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 04:10

Hun betraktede ham blidt med et sødt blik, og lyttede opmærksomt til det han sagde til hende. Hun smilte lettere frækt til ham, da hun opdagede at han blinkede frækt til hende. Hun kiggede rundt i caféen med et opmærksomt blik, og hørte så det han sagde om hende og kiggede på ham igen. "Tak, men kvinde det ved jeg nu ikke." Grinte hun sødt, "Ja, jeg har formerne som en kvinde, men jeg er ikke over 35 endnu, så hellere ung kvinde min egen." Sagde hun drillsk, og blinkede frækt til ham, og kiggede ned af sig selv med et grin om sine læber. Hun vidste udemærket godt at hun var smuk, at hun havde perfekte bryster, numse og ben ellers ville hun jo ikke være model, tænkte hun lidt for sig selv. "Jeg ventede på at jeg kunne finde på noget at lave, eller finde en jeg kunne snakke med. Hvad med dig snuske?" Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjne med et lettere frækt blik. Hun lagde sine lange fine bene over kryds, og lændte sig lidt hen over bordet med sin overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 04:25

Elon smilede frækt tilbage til hende og lod let sit blik vandre op og ned af hendes krop som om han klædt hende af med øjnene, han vendte igen blikket mod hende og åbnede munden let or at svare hende"nåda, så var det vel heldigt at jeg valgte netop dit bord"sage han let hvorefter han tog en slurk´fra sit glas for så at skubbe det lidt væk, så han også ku læne sin lidt ind over bordet så han var tætter på hende.
Hans læber rørte hendes ører da han begyndte at hviske"jeg ville bare vile lidt efter en hård arbejdsdag, og så finde lidt selvskab"kom det let fra han, hvorefter han så hende i øjne med et frækt glimt gemt i de grå smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 04:37

Hun smilte frækt tilbage til ham, og opdagede så at han kiggede op og ned af hende. Hun hævede blidt det ene øjenbryn, og smilte drillsk til ham. "Det ser vidst ud til at du kan lide hvad du ser, siden du kigger sådan på mig." Sagde hun drillsk. og kiggede ham i øjne med et sødt blik i sine nøddebrune øjne. Hun lyttede nysgerrigt og opmærksomt til det han sagde, og nikkede så af det han sagde. "Ja, det må man sige ellers ville jeg jo have kedet mig voldsomt." Grinte hun blidt, og betraktede hans bevægelser med et nysgerrigt blik. Hendes smil blev større, da han også lændte sig ind over bordet og kom tættere på hende.
hun rørte sig ikke da hans læber rørte hendes ene øre, og hørte så det han sagde. Hun kiggede ham tilbage i øjne, da han kiggede på hende igen. hun kunne ikke lade vær med at smile, og lændte sig tættere hen på hans øre, som han lige havde gjort ved hende. "Slappe af i mit selvskab bliver nok lidt svært snuske." Hviskede hun drillsk, og bed ham blidt i øreflippen og rykkede sig tilbage igen, med et lettere flabet smil om sine glinsene læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 04:49

Elon smilede drilsk"jeg elsker det jeg ser smukke"hviskede han letter drilsk imens han roligt holdt øje med hende, hun var så sandlig fræk det måtte han gi hende dog var han skam også fræk, han lyttede roligt til hendes ord imens han betragte hende folk rundt omkring dem kigge undrende på de to dog tog han sig ikke af det langt fra.
Elon lo let efter de ord hun havde hvisket i hans øre, endnu et frækt blik kom frem da hun let nappede ham i læben for så at sætte sig tilbage igen. Dog lænede han sig ikke tilbage men rykkede tætter på hende ved at læne sig endnu mere hen over bordet"jeg har slappet nok af smukke, men hvorfor sku jeg ikke ku slappe af i dit selvskab? har du da planer?"spurgte han yderst drilsk samt frækt hvorefter han kort plantede et let kys tæt på hendes mundvig før han så lænede sig tilbage igen.
Han løftede glasset og drak det sidste rom og cola før han satte det fra sig, dog tog han ikke blikket fra hende på noget tidspunkt"snuske er måske mit nye kælde navn?"sag han drilsk og slikkede sig let om munden på en fræk måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 05:04

Hun hørte det han sagde som svar, og kunne ikke lade vær med at grine lidt over det. "Det ved jeg godt, og i lige måde." Sagde hun smilende, og blinkede frækt til ham igen. Hun elskede at han kunne give hende modspil, og svare igen på det hun sagde. Hun Fulgte hans blik og opdagede også at folk kiggede på dem, hun smilte lidt for sig selv over det. "Gider i? Så meget får i sku heller ikke at se på her." Sagde hun flabet, og kiggede hen på ham igen.
Hun smilte sødt til ham da han lo, og lagde hovedet let på skrå, og kiggede ham i øjne med sin fine skinnede nøddebrune øjne. Hun blev ved med at kigge ham i øjne, da han rykkede tættere på hende og hørte det han sagde. "Man ved aldrig hvad jeg har planer min egen." Sagde hun drillsk, og mærkede så hans kys tæt på sin mundvige. Hun blev lettere overrasket over det, men sagde ikke noget til det, og smilte bare frækt til ham.
Hun betraktede alle hans bevægelser, og kunne ikke lade vær med at grine lidt over hans spørgsmål. "Måkse, det ved jeg ikke endnu." Sagde hun drillsk, og blev ved med at kigge ham i øjne med et sødt blik.


//skal smutte nu, men kommer på senere igen^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 05:32

Elon smilede frækt hun ku gi igen det var der ikker mange der ku, det var nok også endnu en grund til at han blev hvor han var for hende her ville han skam forfører så meget som han nu ku, han vile gører alt hvad der stod i hans magt for at få fat på denne tøs og det sku nok også lykkes ham. Han smilede frækt da hun svarede igen"hvad siger de til vi går en lille tur? så slipper vi også væk for tumperne omkring os"spurgte han drilsk samt højt nok til dem der stadig kiggede ku hører hans ord.
Lige meget hvad hun valgte rejste han sig op og strakte bene lidt efter at ha sidet i et stykke tid, han rettede blikket mod hende og lage hovdet let på skrå imensd han så chamernde men spørgne på hende"hvad siger de smukke?"spurgt han let imens han roligt kørte en hånd igennem det velsidne hår, blot for at ha noget at lave*bare vendt og se skønhed*tænkte han drilsk og et fræk smil gled kort over hans læbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 05:57

Rosa smilte frækt tilbage til ham, og kunne ikke lade vær med at blive nysgerrig efter at vide, hvad han var, men hun ville ikke spørger ham og ødelægge stemningen. Hun holdt sin nysgerrighed for sig selv, og lyttede til det han sagde, og kunne ikke lade vær med at grine lidt, da han også kom med en kommentar om dem i caféen. "Jo, det kan vi godt, men du viser vej snuske." Sagde hun drillsk, og kiggede ham i øjne med et frækt og sødt blik. Hun fulgte ham nysgerrigt med øjne, da han rejste sig og lagde hovedet let på skrå, mens hun betragtede ham med et smil om sine glinsende læber. Hun rejste sig elegant fra stolen og gik hen ved siden af ham, og kiggede rundt på dem i lokalet, da hun fik fornemmelsen af at en kiggede på hende. Hun fik hurtigt øje på den unge mand, som sad og kiggede på hende med store øjne og munden let åbnet. Rosa kiggede væk fra den unge mand igen, og sukkede let over hans opførsel. *Hvorfor skulle jeg også lige blive genkendt af en* Tænkte hun, og kiggede så hurtigt på Elon igen, og håbede på at han ikke havde lagt mærke til noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 06:35

Elon smilede frækt idet hun rejste sig op"jeg skal nok vise dem vej"sage han letter drilsk hvorefter han nikkede hen mod døren"følg med smukke"sage han let. Han begyndte let at gå hen mod døren hvorefter han åbnede den og lod hende gå ud først, han overvejede nøj om de sku tag en taxa hen til hans lille lejlighed eller hvad de ellers sku gøre, han begyndte roligt at fører hende ned af gaden"hvad ville de sige til, vi to en taxa hjem til mig?"spurgt han drilsk i hendes øre imens de roligt gik vidre.

Hvis hun tillod det ville han ligge en arm om livet på hende men vis hun afviste ville han blot stikke hånden i lommen, han drejede hovdet og så på hende med et frækt blik i øjet og et smil på læben imens han afventede svar fra hende.

//undskyld tiden sku lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 06:46

Rosa smilte blidt tilbage til ham, og lyttede til det han sagde. "Oki, det var godt snuske." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjne med et frækt blik. Hun sukkede lettet da lod til at han ikke havde lagt mærke til noget, hvilket var en lettelse for hende, for det virkede som om at Elon ikke vidste hvem hun var, og at han ikke havde set hende før. Det var lettere rart for hende, for så kunne hun være sig selv. Hun nikkede af det han sagde, og gik ud af døren og ud i den varme luft. En let brise tog fat i hendes hår, og bevægede det blidt. Hun kiggede hen på ham med et frækt blik, og var opmærksom på det han hviskede til hende. Hun grinte lidt af det og trak let på sine skuldre, "Det er op til dig snuske, jeg har ikke travlt." Sagde hun drillsk, og kiggede hen mod døren, hvor hun igen så den unge mand som var på vej ud af døren, og hen mod hende og Elon. Rosa fik øjenkontakt med den fremmede, og rystede på hovedet af den fremmede uden at sige noget.

//det er oki^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 06:59

Elon var ikke rigtig typen der læste blade eller så tv, det var nok derfor han aldrig havde set denne kvinde før det måtte vel være rat for hende ikke altid at blive genkendt, han smilede let af hendes ord hvorefter han begyndte at gå lidt igen. De sku finde en taxa men hvor? han kendte ikke byen helt så godt men hey i det samme han stod og overvejede det, kørte en gul taxa forbi dem. Elon vinkede efter den i håb om den ville stoppe op og lade dem komme ind, det gjord den skam os og han førte hende derfor roligt hen til den, han åbnede døren for hende og lod hende komme ind på bagsædet, hvorefter han selv to plads foran og mumlede kort sin adresse til taxachafføren.

Efter er stykke tid kom de til Werclare det lidt mere skumle kvater, bilen stoppe op foran en opgang til en bygning med lejligheder som langt fra var helt i top men man ku bo der billigt og det var det der talte. Elon betalte hvorefter han igen åbnede døren for hende og lod hende komme ud, før han så tog en nøgle op af lommen og låste dem ind i opgangen.

Kort tid efter stod de i en lille lejlighed som kun bestod af to rum, et badeværlse vor der var tolilet samt en brusekabine og en håndvask, og resten var så i et stort rum. Der var lavet et lille samtalekøkken over i det ene hjørne og midt i det hele stod en sovesofa samt et sofa bord som var rodet lidt til med ledninger og den slags. Over langs den ene væg stod en bogreol fyldt med bøger og på den modsatte side stod et skrive bord med en bærbar samt at der var en lille lampe, dette var hans hjem lille men hyggeligt"velkommen til, jeg sku ha gjordt rent men regnede jo ikke med selvskab"sag han undskyldne sadig med et frækt smil.

Han gik hen til sofanen og satte sig roligt ned og klappede venligt på pladsen ved siden af sig*nu har jeg hende*tænkte han drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 07:12

Rosa fulgte stille efter ham uden at sige noget, og smilte blidt til ham imens de ventede på en taxa. Hun satte sig elegant ind i taxaen, og hilste høfligt på chaufføren og smilte. Hun kiggede nysgerrigt ud af vinduet mens de kørte, og sad lidt i sine egne tanker mens de kørte rundt.
Hun smilte sødt til Elon da han åbenede døren for hende, "Tak." Sagde hun blidt, og kiggede ham i øjne med et blidt og skinnede blik i sine nøddebrune øjne. Hun fulgte forsigtigt med ham op til lejligheden, og kiggede nysgerrigt ind da han åbende døren. Hun tog forsigtigt sine højehæle af, og sukkede lettet over at få dem af igen. "Det var rart." mumlede hun lidt for sig selv, og kiggede nysgerrigt rundt i lejligheden igen. Hun hørte det han sagde og kiggede hen på ham, "Det er oki, jeg kan godt lide det har sted." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene. Hun satte sig i sofaen, da han klappede på pladsen ved sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 07:31

Elon smilede let da hun tog plads ved hans side"det er jeg glad for du syns smukke"svarede han letter roligt, hun var endnu kønner end han havede regnet med og ja nu var hun her hos ham, han rykkede forsigtigt men roligt tætter på hende for så at hviske i hendes øre"du er altid velkommen her"hun ville ku mærke hans varme ånde mod hendes ørre desuden ville hun nu ku dufte at han var Varulv, da man sku ret tæt på ham for at ku lugte det dog håbede han ikke at det skræmte hende væk.
Gad vide hvad hun enligt er? han smilede frækt imens han nøje så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 07:41

Hun smilte sødt til ham, da han smilte til hende og lyttede til det han sagde. "Det var så lidt snuske. Her er sin egen stil, hvilket er fedt og charmerne på sin egen måde." Sagde hun smilende, og kiggede igen rundt fra der hvor hun sad, og lagde hovedet let på skrå, så hendes hår blidt bevægede sig med, og skinnede blidt i lyset. Hun kiggede på ham med et blidt blik, da han rykkede tættere på hende og sagde ikke noget til det. Hun blev lettere overrasket da han hviskede til hende, men vidste det ikke til ham. "Det er jeg glad for at høre." Hviskede hun drillsk igen, og kunne ikke lade vær med at smile sødt til ham. Hun kunne tydeligt mærke at han var varmere end et normalt menneske, og kunne hurtigt regne ud at han var en vareulv. Men det skræmte hende ikke væk, og det gjorde hende heller ikke noget. Men mon han vidste hvad hun var? Havde han fundet ud af det? Hun smilte bare lettere frækt tilbage til ham, og kiggede ham i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 08:46

Han nikkede let til hendes svar det var rat at vide at nogle ku li hans hjem for dette var det eneste han havde råd til ellers sku han ha levet på gaden, han ku ikke rigtig placere hendes lugt og ville nok spørge på et tidspunkt dog ikke endnu for nu ville han snart more sig.
Elon lage let en hånd på hendes lår imens han så frækt men spørgne op på hende da han ikke ønskede at gøre noget imod hendes vilje. Det ville blot skabe problemer måske enda med politiet og dem sku han helts ikke ende hos tænk vis de fandt ud af hvad hans job var? han ville blive sendt i fængsel indtil den dag han ville dø.
Elon smilede frækt til hende imens han nøje studerede hvordan hun tog imod det han gjorde ved hende da han ikke ønskede at skade en så smuk skabning som hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 08:54

Hun smilte sødt og lettere frækt til ham, da han nikkede af det hun havde sagt. Hun lagde nysgerrigt hovedet let på skrå, da hun kunne se at han tænkte på noget, men hvad mon det var? Hun kiggede ham i øjne med et blidt blik, og mærkede så pludselig hans hånd på sit bare lår. Hun kunne se han kiggede spørgende på hende, og kunne mærke på ham at han ikke ville skade hende, hvilket gjorde hende taknemlig og glad. Hun sagde ikke noget til at han havde hans ene hånd på hendes lår, og smilte sødt til ham. Hun begyndte forsigtigt at ae ham blidt på kinden med den ene hånd, og fulgte sine bevægelser med skinnende nøddebrune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 09:01

Elon smilede frækt hun tog imod has hånd og det betød i hans verden at han nu var velkmmen, han lage blidt hovdet på skrå og rykkede sit hovdet tætter på hende faktisk hvilede han det imod hendes skulder så hun bedre ku nusse ham, han lod let sin hånd nusse hendes lår blidt imens han sørgerede for at holde øjnkontakt med hende dog var hans blik helt roligt og udviste at hun var tryg hos ham.
Han lod let sin hånd køre lidt længre op af hendes lår og lidt ind mod inderlåret, dog gjord han det stille og roligt mens han konstant nussede samtidig for at f hende til at slappe af"nyd det smukke, jeg skader dig ikke"hviskede han blidt samt ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitimeSøn 08 Jul 2012, 09:10

Hun smilte blidt til ham, og kiggede ham i øjne med et lettere frækt blik. Hun betragtede ham nysgerrigt, da han lagde hovedet let på skrå og rykkede tættere på sig. Hun blev siddende hvor hun var, og nød hans varme mod sig men begyndte at føle sig lidt nervøs, men nægtede at vise det til ham. Hun blev med at nusse ham, og lod forsigtigt og blidt en pegefinger røre legende på hans overlæbe, mens hun kunne mærke at han kiggede på hende. Hun løftede sit blik og kiggede ham i øjne med et lettere nervøs blik, selvom hun vidste at han ikke ville gøre hende noget ondt. Hun mærkede at han lod sin hånd forsigtigt glide længere af hendes lår, og at han nussede hende for at få hende til at slappe af. Hun hørte det han hviskede og smilte blidt for sig selv, "Det ved jeg at du ikke vil." Hviskede hun blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wanna be my......? -Elon Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna be my......? -Elon   Wanna be my......? -Elon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wanna be my......? -Elon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Do you wanna hunt?
» Idioter! (Mattian)
» Never again - Mattian
» Wanna dance?-Valdemar.
» Help me again - Mattian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: