|
| En tur i parken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:13 | |
| "det kan godt være men har det slået dig at sådan er livet altid, det kan man ikke komme uden om. man får, og man mister, sådan er livet." disse ord råbte han efter shita. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:16 | |
| Hun bed sig i læben, da han råbte. Hun tog en dyb indånding og lod en finger køre hen over hans læber. "Shh.. ikke så højt" sagde hun roligt og så indgående på ham. Hun vidste ikke helt hvad det var hun skulle gøre mere, hans læber var så tiltrækkende, men alligevel skulle hun passe på.
//Skal spise ;D .. kommer igen// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:18 | |
| "Du mister mere end du for, og glem ikke, vi engle er guds tjenere, vis han ikke syndes om hvad du gør, så vil det gå ud over hende, det er derfor vi ikke blander os med andrer racer" det lød som om noget inde i Ryu hviskede det til ham med Shita stemme (vandet for at være mere præcis)
Sidst rettet af Shita Fre 02 Okt 2009, 06:27, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:18 | |
| //ok, hvor er i søde:) nu savner jeg helt min kæreste // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:22 | |
| "det kan være, men hvis jeg tager en snak med gud, så går det nok." han vendte sig mod shadow igen. *hun tager fejl, man mister ikke mere end man fik.*
//hvorfor skal sasori blandes ind i det her?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:28 | |
| //taste fejl...er rettet nu.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:33 | |
| Hun så på Ryu og sukkede let. "Hmm.." hun lænede sig lidt ind til ham, og var virkelig tæt på at kysse ham, men fortrød straks og trak sig tilbage. Hun havde dog stadig armene om ham. *SLIP HAM!* skreg det bare i hendes hoved. Men hun nægtede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Fre 02 Okt 2009, 06:42 | |
| Shita sukkede opgivende, løb ind mellem træerne og var væk. //så skal jeg nåk lade jer værer i fred, måske.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En tur i parken Man 05 Okt 2009, 04:13 | |
| Hvad var det egentlig hun var igang med? Hun fattede det ikke helt selv, hun var sammen med en engel? Når hun vidste at hun selv ville ende i helved. Det var underligt at tænke på, og hun vidste at når engle 'hang ud' sammen med sådan en som hende. Kunne det også ende med at de røg med ned og.. hun ville overhovedet ikke tænke den tanke!? Hun rystede let, selvom at hun overhovedet ikke frøs længere. Hun var bare bange for det der ville ske hvis det var. Det var underligt at tænke på. Hun fugtede let sine læber, hun turde ikke at se op på ham. Som om at det ville forbande ham, hvis hun så op på ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En tur i parken | |
| |
| | | | En tur i parken | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|