Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

godt det ikke er mig der hænger

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:16

" det er vel vigtigest" sagde hun trak på skulderen og satte løb hen imod den række af stole som Kala sad på og satte sig ved siden af hende smilede bredt da hun glad for Kalas selvskab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:19

Hun nikkede og smilede af Amber. Satte sig med krydsede ben, men stadig med rank ryg. Havde stadig sin munkekutte på, men da hun sad sådan her kunne man se hendes blå Allstars og hendes sorte, stramme jeans. "Fortæl mig lidt om dig selv" Sagde hun og smilede engleblidt til Amber og så hende i øjnene. Vidste at smilet var en smule manipulerende, da det ofte gjorde at hun fik sin vilje, men det var ikke noget hun gjorde for at være ond. Det var bare hendes yndlingssmil og ofte også andres.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:37

hun betragtede hende tænktsomt " joh jeg er ved udanne mig til dyrelæge, tegner meget har næsten altid en blok på mig" sagdehun stadig med tænksomt udtryk " men det jeg drømmer mest om er blive knuster og få mit eget galleri" sagde hun og det første gang hun havde sagt det til nogen og hun blev svag rosa i kindrne da hun spurgte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:39

"Men hvis du gerne vil være kunstner, hvorfor uddanner du dig så til dyrelæge?" Spurgte Kala undrende Amber. Hvis det nu var noget hun drømte inderligt om, hvorfor gjorde hun det så bare ikke? Selv havde hun opfyldt to af sine drømme. At blive stylist og fotograf.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:00

" fordi min mor tror ikke på det dé er hende der vil have at enten blev læge eller dyrlæge og så valget lige til" sagde hun kom tanke om hvor meget de havde skændtes og alligevel havde hun ladet sin mor få sin vijle hun sukkede svagt mødre kunne da også kun være belastene "så man kan vel godt sige at der er min mors valg" sagde hun en smule surt ikke fordi det ierrteret hende at hun blev spurgt om det men fordi hendes mor skullle altid bestemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:02

"Hvorfor ikke vælge det dig gør dig lykkelig og ikke din mor?" Spurgte Kala og så hendes direkte i øjnene. Hendes blå øjne borede sig nærmest ind i Ambers, som om de søgte efter et svar. Bed sig svagt i læben. Kunne ikke helt forstå hvordan at ens forældre ikke ville lade en træffe valget om karriere selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:26

" du kender tydeligvis ikke min mor" sagde hun og prøvede på kigge væk men hun kunne alligevel kunne ikke få det væk fra Kalas blik hun bed sig svagt i læben " min mor bliver ved end til for sin vijle" sagde amber tilsidst hendes mor var sådan en der altid ville have ret og bestemme lige meget omkostningerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:28

"Hvis hun elsker dig, vil hun være glad lige meget hvad du vælger at gøre til dit levebrød" Sagde Kala lavt, men bestemt. Smilede opmuntrende til Amber. Fik hendes øjne til kort at funkle. "Vil du prøve at tegne mig?" Spurgte hun så nysgerrigt, da hun var næsten sikker på at Amber havde sin blik på sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:34

Hun nikkede svagt men hvor var det nu havde lagt sin taske med blokken i jo våbenhuset " jeg kommer lige 2 sek" sagde hun hen imod døren forsvandt ud af den og kom med sin blok i hånden tilbage hun satte sig på guvlet for at bedre afstand så hun kunne tegne hende bedre "er du Klar?" spurgte hun smilede bredt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:36

Hun nikkede og drejede hovedet mod Amber. Smilede sit englesmil og så hende direkte i øjnene. Sad nu tålmodigt og ventede. Hun kunne lige så godt have været en statue, for hun rørte sig ikke. Man skulle anstrenge sig meget for bare at høre hende trække vejret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:36

//Logger. Skrives xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:57

Amber fandt hendes bedste blyandt frem og betragtede hende hun havde aldrig set nogen sidde så stille som Kala hun stratede med at tegne en cirkel og et kryds inde hovdet så kunne placere øjene rigtigt da det var gjort tegnede hun halsen hun begyndte nu med hendes øjne og hendes smilende mund bagefter tegende hun koncenteret munkekappen hver eneste fold som var på kappen kom også på og sad de rigige steder til gav hun tegne hende hår og hun vidste ikke hvorfor men tegnede glori bare for sjov og tegnede de detajler færdig det alt i alt 10 minutter at færdiggøre tengningen og holdte den op for at samligne

// ses//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 02:56

Kala smilede lidt størrede, men fortsatte med at sidde bomstille. Hvis nu ikke Amber var helt færdig med at tegne ville hun jo ikke gøre hende sur eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 05:31

Amber gav sig til at tegne de sidste skygger hun nikkede anerkendene og rakte den imod Kala den hun syntes selv det var en af de bedste tegning hun havde lavet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 06:10

Kala nikkede anerkendende da hun så tegningen. Smilede over at se hun havde tegnet en glorie. Hvis hun bare vidste hvor meget hun havde ret i hvad hun var. Hvis ikke hun vidste det, kunne det sagtens have lignet et fotografi. "Den er perfekt" Hviskede hun og så hende i øjnene. "Du er den bedste kunstner jeg har mødt" Sagde hun og man kunne se på hendes øjne at hun fortalte sandheden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:40

Amber blev svagt rosa i kinderne hun kunne god lide at å ros men når det kom bag på hende blev hun en smule flov smilede " tak jeg gjorde mig også meget umage" sagde hun en smule stille hun betragtede kort kala og hun kunne se at det hun sagde var noget Kala mente
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: godt det ikke er mig der hænger   godt det ikke er mig der hænger - Page 2 Icon_minitime

godt det ikke er mig der hænger
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Har det ikke så godt lige nu :-
» Godt jeg ikke er kristen.. (Jaster)
» Skrigende børn er ikke godt selskab. //André.
» Slå dig løs, du har godt af det - Sakuu ^^
» Godt for forretningen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: