Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Exams and stuff - Fravær for Cora Ons 09 Apr 2014, 07:22
Ello everyone who looks.
På fredag bliver der udtrukket danskemne for mundtlig prøve, så derfra skal jeg arbejde med analyser, lyrik, billeder or what do I know(on friday I will know).
Og så er der oveni lige skriftlige prøver imellem fra den 5. maj og frem til tidligst den 8. - hvis skriftlige fag bliver trukket, så kan det ende med helt til den 10. maj. Dem skal der jo også læses op på - og det er hele matematikpensum, danskgrammatik, biologi, geografi, fransk and everything else! Derfor bliver(og er) det vildt hektisk for mig for tiden. Jeg stresser for at få alt skriftligt læst op, fordi vi trækker hvilke skriftlige fag vi skal op i, to-tre dage inden vi skal op i dem. Æv-bæv!
Det er derfor jeg har været en slem mus til at være online og aktiv i mine emner, i de her dage. Jeg gør hvad jeg kan, men jeg gnaver mig samtidig igennem tykke lag af bøger, hjemmesider og løsark med opgaver, så det er super svært at koncentrere mig og få flere sammenhængende ord skrevet ned, der ikke handler om solens position i de forskellige årstider, or something like that. Men når jeg engang får læseferie, eller de skriftlige prøver er overstået, så kan det jo være jeg bliver en emnehaj igen. I hvert fald indtil de mundtlige prøver nærmer sig!
I'll do my best to answer my topics anyway. Et svar til Kallisto er lige om hjørnet, og så er det jo bare at gå direkte igang med det næste! I'll do my best. That is a promise.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …