Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Exams and stuff - Fravær for Cora

Go down 
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Exams and stuff - Fravær for Cora Empty
IndlægEmne: Exams and stuff - Fravær for Cora   Exams and stuff - Fravær for Cora Icon_minitimeOns 09 Apr 2014, 07:22

Ello everyone who looks.

På fredag bliver der udtrukket danskemne for mundtlig prøve, så derfra skal jeg arbejde med analyser, lyrik, billeder or what do I know(on friday I will know).

Og så er der oveni lige skriftlige prøver imellem fra den 5. maj og frem til tidligst den 8. - hvis skriftlige fag bliver trukket, så kan det ende med helt til den 10. maj. Dem skal der jo også læses op på - og det er hele matematikpensum, danskgrammatik, biologi, geografi, fransk and everything else! Derfor bliver(og er) det vildt hektisk for mig for tiden. Jeg stresser for at få alt skriftligt læst op, fordi vi trækker hvilke skriftlige fag vi skal op i, to-tre dage inden vi skal op i dem. Æv-bæv!

Det er derfor jeg har været en slem mus til at være online og aktiv i mine emner, i de her dage. Jeg gør hvad jeg kan, men jeg gnaver mig samtidig igennem tykke lag af bøger, hjemmesider og løsark med opgaver, så det er super svært at koncentrere mig og få flere sammenhængende ord skrevet ned, der ikke handler om solens position i de forskellige årstider, or something like that. Men når jeg engang får læseferie, eller de skriftlige prøver er overstået, så kan det jo være jeg bliver en emnehaj igen. I hvert fald indtil de mundtlige prøver nærmer sig!

I'll do my best to answer my topics anyway. Et svar til Kallisto er lige om hjørnet, og så er det jo bare at gå direkte igang med det næste! I'll do my best. That is a promise.

See you on the other side.
//Cora
Tilbage til toppen Go down

Exams and stuff - Fravær for Cora
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Le Fravær!
» Fravær
» Efterskole - Cora og Jeffrey!
» Tillykke med fødselsdagen Cora!