Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
+4
Cora
Cherlyn
Kallisto
Procella
8 deltagere
Kommer du til vores Lost-Weekend?
25-27 Juli? Selvfølgelig gør jeg det! Intet kan holde mig væk!
83%
[ 5 ]
Årh pokkers! Jeg kan desværre ikke den weekend.
17%
[ 1 ]
Totale stemmer : 6
Poll closed
Forfatter
Besked
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Man 02 Jun 2014, 07:04
Kære Losties!
Ja der var sgu ikke så meget at rafle om. Samtlige brugere stemte én weekend ind, så med en jordskredssejr er det med glæde og stolthed at jeg kan annoncere at Deploratus' 3 sommer-sammenkomst, bedre kendt som Lost-Weekenden vil blive afholdt i: Uge 30!
Datoerne hedder: Fredag d. 25 - Søndag d. 27 Juli.
Jyder og Fynboere skal dog efter særaftale være velkomne til at komme allerede om Torsdagen, så længe de spytter lidt ekstra i pengekassen så det ikke bliver en ekstra-udgift for mig :) Og jaja Sjællændere kan også efter særaftale komme der, men så skal folk belave sig på ekstra-arbejde da de så kommer til at lege pakæsler ;)
Dørene åbnes i Casa Del Chaos Fredag kl. 12! Så folk skal være MEGET velkomne til at komme fra kl. 12 Fredag (med mindre andet er planlagt). Men uanset hvad så skal folk være søde at informere om hvornår de regner med at komme så vi er sikre på at der faktisk også er nogen hjemme og resten ikke er gået på indkøbstur eller sådan noget :)
Dørene lukkes Søndag d. 27, senest kl. 17.
Information om hvad Lost-Weekenden er:
Lost-Weekenden er 3 dage hvor folk kommer fra nær og fjern, for at belejre mig i mit lille hjem. Jeg bor i den store farlige hovedstad København. Faktisk bor jeg på Amager, og vi bryster os herude af at være udenfor København ;)
Det der plejer at ske til Lost-Weekenden er at vi samles alle sammen (eller så mange som muligt, alt afhængig af ankomsttidspunkt), og efter lige at have smidt bagage og hygget lidt, så bliver der købt ind første dag! Vi køber nemlig ind i sammen så jeg ikke skal slæbe mig en pukkel til ;)
Vi rent ud sagt JUNKER os skæve med sodavand, slik, kage, god mad og fantastisk selskab! Vi pjatter, griner, bonder, lære hinanden at kende (for der kommer altid nye folk der ikke har været med før). Vi taler om spillet, om siden generelt, kommer med fede ideer til hinandens rolleudviklinger, vi kommer med plotideer, vi tager stygt pis på hinanden, nusler katte og har det bare skide skægt sammen :)
Vi har en tradition med at vi ser en pokkers masse film under Lost-Weekenden. De strækker sig over Gyser/Adventure/Action/Mystery-genrene så der er noget relevans i dem i henhold til hvad vi spiller og laver på siden :)
Hvad koster det at komme med til Lost-Weekenden?
Lost-Weekenden koster den fyrstelige sum af 300 kr. Disse penge skal indsættes på min bankkonto, og folk skal huske at skrive "Fra (Indsæt Brugernavn eller forkortelse af samme) til Lost-Weekend", på den måde er jeg nemlig ikke i tvivl om hvilke penge på min konto der er MINE, og hvilke der er jeres. Derudover så giver det mig et overblik over hvem der har betalt og hvem der mangler.
Jeg ved at folk kan have besvær med at administrere det med at skulle reservere penge til noget sent på måneden, og jeg vil gerne have komplet overblik over pengene så det ikke bliver en stressfaktor, så indbetalingen af deltagelsesgebyret skal falde senest Mandag D. 7 Juli 2014.
Folk kan skrive til mig privat og få udleveret mine bankoplysninger :)
Hvad dækker mine penge over?
For de 300 kr. vil der blive købt Icetea, Sodavand, Juice, Cider eller hvad folk nu end hygge-drikker. Fredag: Sen Frokost. Aftensmad. Drikkevarer. Guf, snacks, all that jazz! Lørdag: Morgenmad. Frokost. Aftensmad. Drikkevarer. Guf, snacks, frugt og alt det! Søndag: Morgenmad. Frokost. Drikkevarer.
Derudover så købes der toiletpapir, køkkenrulle, plastikglas, opvaskemiddel (for der vaskes op alle dage), håndsæbe til badeværelset og lign. så det ikke er mine private ressourcer der tømmes på besøget :)
Hvordan kommer jeg hjem til dig Procella?
Det er SUPER let at komme til hvor jeg bor. Jeg har flere forskellige busforbindelser der går ekstremt tæt på min lejlighed. Jeg bor også midt mellem 2 metrostationer. Folk der kommer langvejsfra skal nok med bussen fra Københavns Hovedbanegård, og det er en lille bustur på 10-15 minutter derfra, alt afhængig af trafikken og tidspunktet. Jeg vil naturligvis sørge for at de tilmeldte og betalende får både den præcise adresse, samt mit telefonnummer så hvis I skulle komme i tvivl eller fare vild så er der livliner og eftersøgningshold parat ;) Men den slags synes jeg ikke er så fedt at skrive på offentligt forum så det vil folk modtage en PB/PM omkring :)
Hvad skal jeg selv have med?
Jamen jeg bor i en 2-værelses lejlighed med 3 katte, så hvis du har nogen allergier så skal du sørge for at tage medicin med naturligvis :) Generelt hvis du får nogen former for medicin skal du sørge for at tage det med ;)
Derudover, hvis du har en interesse i at gå i bad i løbet af weekenden så skal du have skiftetøj med (det må du faktisk også gerne have selvom du ikkke går i bad :p ), du skal have egne håndklæder med, og naturligvis sæbe, shampoo og andre badeprodukter duu nu engang måtte benytte dig af :)
Ting til den personlige hygiejne, altså tandbørster, tandpasta, kamme, børster, deodoranter og lign. skal I selv have med.
Ud over ovenstående, så skal du sørge for at have sovegrej med. Altså madras/liggeunderlagen, hovedpude, dyne/tæppe/sovepose. Og ja...du må gerne tage dit sovedyr med også ;) Jeg har selv hele 2 - Don't Judge Me!
Jeg har en RET imponerende filmsamling, men det er altid fedt med alternativer, så hvis du har nogle fede film som du mener vil passe til Lost-ånden så skriv endelig hvad du ligger inde med (bare så du ikke tager noget med der ER i huset), og så finder vi ud af hvad du skal slæbe med :)
De andre år har været ikke helt været med os, men stranden ligger ikke så langt borte, så hvis humøret er til det og vejrguderne er med os så kunne det da godt være vi besluttede os til at smutte derned. Derfor pak gerne noget badetøj, håndklæde til dét, og solcreme - hummerfolk er så kedelige!
Hvis du har et eller andet MEGA sejt spil hvor mange kan være med, så skal du også være velkommen til at slæbe det med, i tilfælde af at vi skulle få lyst til at være i dét humør :)
Hvilke praktiske opgaver vil der være?
Jeg kender mig selv ret godt, så jeg VED jeg kommer til at fise rundt som en skoldet skid og nok med vold og magt skal placeres i en stol XD Derfor har jeg som udgangspunkt den regel at jeg personligt ikke deltager i madlavning og oprydning.
Jeg tager med ud på hver indkøbstur. Jeg plejer også at købe nogle af tingene ind før folk ankommer da jeg har lidt tid til at gøre dette i, men eftersom jeg er en smule motorisk udfordret kan jeg ikke ALT det selv.
Der bliver til hver måltid lavet 2 hold som folk selv melder sig på. Det ene er et madlavningshold. Det andet er et oprydnings/opvasker-hold. Jeg forventer at folk deltager i disse opgaver og at det ikke er noget hvor jeg skal være "efter folk" for så bliver det lidt surt. Og selvfølgelig skal tingene gøres HVER gang og ordenligt, for vi har ikke så meget plads at være på, så det skal være pænt til næste hold skal bruge det som arbejdsrum.
Alt hvad der hedder sovegrej skal pakkes væk før eller efter morgenmad sådan så vi kan være der. Tasker og sovegrej fylder ellers utroligt meget i landskabet :)
- Hvilken dag du regner med at komme - Hvad tid du regner med at komme - Hvilke allergier du har som der skal tages hensyn til - Hvilke typer mad eller drikke du ikke bryder sig om - Hvilke typer mad/pålæg/frugt, drikke, slik, snacks som er EPISKE i din verden - Hvilke film du tager med (hvid du gør det) - Hvilke spil du tager med (hvis du gør det) - Hvilke ekstra ting du kan tage med, i tilfælde af at nogen af de andre deltagere mangler sovegrej eller lign.
Det kan nemlig være ret fedt for dem fra Fyn og Jylland, hvis de ikke skal slæbe på alt for meget, fordi dem fra Sjælland måske kan være pisse seje og have lidt ekstra med :)
Her til slut kan jeg kun sige: FUCK JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET!!!!
Jeg håber at der kommer rigtig mange søde og dejlige mennesker og at vi får den fedeste weekend EVER! Så kom frisk! Kom glad! Tilmeld jer! Der er ingen der bliver spist - med mindre de vil det ;) Vi er nogle super søde og flinke mennesker, så kom og vær med til at gøre Deploratus til et sted hvor vi kan have det lige så fantastisk udenfor skærmen som vi kan have det bag den!
De Kærligste Hilsner The Epic Admin - Procella!
Ps. Afstemningen er sat til 25 dage fra dags dato. Derefter kan man ikke længere sætte en stemme, og med mindre andet er aftalt privat med mig, betyder det også at der umiddelbart er lukket for tilmeldning til Lost-Weekenden 2014.
Sidst rettet af Procella Ons 25 Jun 2014, 21:14, rettet i alt 3 gange
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Man 02 Jun 2014, 07:22
Jeg regner med at komme fredad, hvad tid finder jeg først ud af tættere på når jeg finder ud af hvordan pokker jeg skal komme der ind i år
lider igen i år af nøddeallergi og har stadig ikke skaffet epipen ^^
elsker finsk sød lakrids, jordbær, ananas, hindbær, og ekstrem svaghed over for is i varmen :P
hader tilgengæld fisk og de fleste former for kål
tager hverken film eller spil med hvis det ikke er ønsket, ejer et munskin spil hvis det skulle have interresse, og et game of thrones, men har endnu ikke forsøgt at spille det.
i år tager jeg ikke ekstra ting med, regner ikke med det bliver muligt da jeg frygter offentligt transport
har evt andre forbehold, men regner ikke med at disse for konsekvenser for weekenden
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Man 02 Jun 2014, 07:25
- Ankomst: Regner stærkt med, at jeg ankommer d. 27 :D - Tid: Usikkert. Er først hjemme dagen før fra 3 ugers ferie, så indtil togbilletten er bestilt, såe… - Allergi: No such freaking idea. Skal testes d. 19 August XD - Mad/drikke: Bagekartofler, hele tomater, generelt bagte/ristede/grillede grønt. Det skal helst være friskt og/eller råt! - Epic mad: Hvidløgsbrød, vandmelon/jordbær/frugt generelt, chips, cola! Jeg kan faktisk leve af grønt og brød, hvis det er xD - Film: How about "Vampire Sucks"? :D - Spil: Naaah… I'm broke! Vent, hvor mange bliver vi? oO - Ekstra: Jeg plejer vist at have sovepose med, men… eh… I've got nothing, og tog er ikke praktiske >.>
EPICNESS!
Sidst rettet af Cherlyn Ons 04 Jun 2014, 01:59, rettet 1 gang
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tirs 03 Jun 2014, 10:55
Hov?
Der er en der har sat en stemme, men uden at smide kommentare? Kan du SÅ lige skrive noget mystiske stemmer!
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 04 Jun 2014, 00:02
Argh! That's me! Computer went dooown!
- Hvilken dag du regner med at komme: 25. - tidspunkt skal koordineres med diverse toge og busser - Hvad tid du regner med at komme: ... "Tidspunkt skal koordineres med diverse toge og busser" - Hvilke allergier du har som der skal tages hensyn til: None! - Hvilke typer mad eller drikke du ikke bryder sig om: Uhm .. No sucker for meat, og kartofler er ikke my favorit XD - Hvilke typer mad/pålæg/frugt, drikke, slik, snacks som er EPISKE i din verden: Chokolade! Of all kinds! Og jordbær ... Mhm - Hvilke ekstra ting du kan tage med, i tilfælde af at nogen af de andre deltagere mangler sovegrej eller lign.: Altså, jeg er fra Jylland så det ville være besværligt, men jeg kunne da godt tage noget something med, hvis nogle mangler? I guess ô.o
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 04 Jun 2014, 06:18
Bare lige for at i ved det og især Pro ved det.
Jeg har set beskeden, og tænker, men grundet jeg bliver student og en masse andet hejs skal jeg lige være sikker på om jeg har tide inden jeg siger ja eller nej til noget. ^^
Margeret Larson Nybegynder
Antal indlæg : 70 Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter. Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Lør 07 Jun 2014, 01:25
Kan man evt. nøjes med at komme noget af tiden? Jeg kan godt lide mennesker, men er ikke sikker på jeg kan lide mange mennesker, i lang tid.
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Lør 07 Jun 2014, 06:25
Deeeet kan vi nok godt find ud af :)
Men prisen bliver den samme. Ja med mindre du overvejer at komme i 4 timer altså XD
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 13 Jun 2014, 00:23
Åååårh :( En der ikke kan komme. Ævbæv. Hvem er det?
Kenshiro Nybegynder
Antal indlæg : 11 Bosted : Uden fast bopæl. Han overnatter på de billigste moteller han kan finde indtil videre. Beskæftigelse : Foredragsholder, Kursus- og Eventmaker. Reenacter. Kampsportstræner og Blankvåbentræner
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 19 Jun 2014, 09:02
- Hvilken dag/tid du regner med at komme: Fredag d.25 mellem 12-13 alt efter offentlig transport. Jo tidligere jo mere tid har jeg til at lære jer dejlige folk at kende ;)
- Hvilke allergier du har som der skal tages hensyn til: Alle pelsdyr og alle pollen. Har mange forskellige og kraftige mediciner med, så burde være a-ok selv med 3 katte.
- Hvilke typer mad eller drikke du ikke bryder sig om: Er ikke stor fan af peberfrugt.
- Hvilke typer mad/pålæg/frugt, drikke, slik, snacks som er EPISKE i din verden: Hvis der er sukker i er jeg hooked. ;)
- Hvilke ekstra ting du kan tage med, i tilfælde af at nogen af de andre deltagere mangler sovegrej eller lign: Har vidst både en sovepose og et liggeunderlag til hvis det mangler. Ellers så kan jeg sikkert også hive en dyne eller lignende ud af hatten.
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Man 23 Jun 2014, 01:03
Eller....Margeret...det kommer an på hvor længe du tænker på at deltage? Men det bliver besværligt for mig desto flere Jeg-Kommer-Kun-Lidt. Hvis du derfor kun vil kunne til en enkelt overnatning eller en enkelt dag, så skriv en pb til mig så vi kan få en fornuftig snak om det, for før det ved jeg ikke hvad jeg har at forholde mig til, og dermed hvilken pris jeg potentielt skal opkræve ;)
Nåhja - og så får vi måske en dagsgæst i Colt :)
Så deltagerlisten ser således ud so far:
Procella - Værtinde og Admin (but of course ;) ) Cherlyn - Mod - Deltagende fra første omgang Kallisto - Engel - Deltagende på anden omgang. Cora - Hunter - Deltagende for første gang! Kenshiro - Kommende Hunter - Deltagende for første gang!
Colt - Afdødt menneske - Deltagende for anden gang :D
Savoy Nybegynder
Antal indlæg : 101 Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare Beskæftigelse : Advokat
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tirs 24 Jun 2014, 07:42
Jeg er meget, meget ked af, at måtte melde fra, men visse omstændigheder i mit personlige liv får mig til, ikke at have mulighed for det. Dét, og så ekstrem pengemangel indtil frem til August. Jeg beklager virkelig meget og ville ønske jeg kunne være med, men jeg har bare ingen muligheder for det, som tingene står lige pt :(
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 25 Jun 2014, 23:57
Okay jeg har lige fundet ud af at det er Wil der har krydset af på at hun ikke kommer.
Sav, jeg mangler at du lige trykker af på at du ikke kommer.
og så mangler jeg at høre fra vores admin, plus en engel, plus en jæger.
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Lør 28 Jun 2014, 07:51
Jeg har forresten forlænget svartiden med et par dage :)
oooog så har jeg været nabo-venlig og lavet en fiiiin seddel som alle naboerne har fået hvor jeg har informeret dem om potentialet for lidt støj og ballade fra min lejlighed :p
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 10 Jul 2014, 01:02
Nu kan jeg ikke huske...
er der nogle af de deltagende der drikker kaffe? For så skal det lige købes i hvert fald. Og fuck jer! Vi skal have kød! Jeg kræver mit kød!
Sådan en bunke sundheds-hippier! STOP IT!!!! XD
Men ingen fisk - ingen nødder
Men vi kan altså godt så lave bagekartofler, hvidløgsflutes, salat, og koteletter, og så med noget sovs til eventuelt? Eller den der lille steg vi laver...hva fiiilan er det sådan en hedder...det er også noget svin I know.
Hvis vi laver salat med peberfrugt skal vi nok sørge for at gøre det sådan så du kan pille det fra Ken. Eller også skal vi lave skåle-helvede med alt i små skåle og så laver folk deres egne salater...det er en mulighed, men det skaber et plads helvede og masser af opvask...men klart en mulighed!
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tirs 22 Jul 2014, 10:15
Så vejret ser lidt blandet ud. Men jeg synes alle skal tage badetøj med alligevel, i tilfælde af at vejret ændre sig og er lige i øjet, og vi er ved at dø af varme og vil ud i verden og friskes lidt op :)
Hvis nogen har blæsere de kan hive med synes jeg KLART de skal gøre det!
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tirs 22 Jul 2014, 10:20
Det er så vores badevand. Det kan altså godt bruges :D YAY! :D
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tirs 22 Jul 2014, 10:44
Så deltagerlisten ser således ud so far:
Procella - Værtinde og Admin (but of course ;) ) Cherlyn - Mod - Deltagende fra første omgang Kallisto - Engel - Deltagende på anden omgang. Cora - Hunter - Deltagende for første gang! Kenshiro - Kommende Hunter - Deltagende for første gang!
Colt kommer desværre ikke fordi hun er syg :(
Ævbæv!
Men Iz vil prøve med en gæsteoptræden hvis det er hende muligt :) Hun nørder jo fordi hun skal til sommerscenarie ;) Så kryds jeres fingre, fjer og klør ;) Hvis vi er heldige kommer der en engel gennem stuen - hvis I forstår sårn en lille en XD
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 25 Jul 2014, 08:59
Så...nu er første læs mad købt ind. Jeg mangler stadig....hele verden!
Men det kan I sgu få lov til at hjælpe med
Det er vildt underligt at stå og se på fyren bag kassen og han siger "Det bliver 850 kr." og man selv står og tænker "Jeg mangler dét og dét og dét og dét...."
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …