Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: God påske Lost Lør 30 Mar 2013, 06:42
Rigtig god påske alle sammen :)
Jeg er igang med at blive voldsomt forkælet af Helias og Kaya, så jeg er bare hurtigt inde og vende for at sige rigtig god påske til alle :)
*hugs all round*
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: God påske Lost Søn 31 Mar 2013, 23:00
Jeg følte mig i hvert fald også forkælet med al den gode mad!
God påske til folket! Jeg håber alle har haft en fantastisk ferie ^^
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: God påske Lost Man 01 Apr 2013, 05:47
Awww! God Påske folks!
Det er faktisk lidt ærgerligt, at den allerede lakker mod enden, da det har/er en skøøøn ferie!.. Der er nu intet, som en ferie, hvor det regner med chokolade og hyggen XD
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …