Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 12 Jun 2013, 20:32
Så blev afstemningen slut guys ;)
INFO:
Vores Lost-Weekend kommer til at ligge Fredag-Søndag 26-28 Juli 2013!
Pris: 300 kr. For mad og drikke i 3 dage. Dette inkludere: Aftensmad Fredag. Drikkevarer Fredag. Snacks og potentielt natmad Fredag Morgenmad Lørdag Frokost Lørdag Aftensmad Lørdag Snacks og drikkevarer gennem hele Lørdag Morgenmad Søndag Frokost Søndag
Lokationen er Amager, København (Det er ret let at komme til, da det ligger kort fra Hovedbanegården samt Nørreport St. - og derudover ligger den nærmere lokation MIDT mellem 2 metrostationer, og har busser der går næsten til døren)
Folk skal melde sig til i denne tråd! Jeg vil helst ikke have tilmeldninger på mail eller pb da jeg så ellers mister komplet overblik over hvilke tilmeldninger jeg har fået fra hvem.
Mulighed for tilmeldning til arrangementet LUKKER mandag d. 1 Juli! Jeg vil MEGET gerne have at folk tilmelder sig FØR det, så jeg kan få en oversigt over om folk er allergiske over for typer af mad/drikke.
Indbetaling af deltagelsesgebyr skal ske på min konto (der bliver sendt en privatbesked med kontooplysninger ud til dem der tilmelder sig, da det ikke skal stå på offentligt forum). Sidste frist for indbetaling af de penge er Fredag d. 19 JULI! (Sidste gang betalte alle folk da de kom, og det var alt for rodet i henhold til at få købt ind om fredagen, så hvis folk betaler en uges tid før, så kan jeg selv gå ud og købe ind til fredagen, og så kan folk komme forskudt af hinanden, uden det betyder økonomisk krise ;) )
Folk må meget gerne skrive på hvad de har af sovegrej også, da folk sidste år var RIGTIG flinke til at hjælpe hinanden med at tage noget ekstra med hvis der var behov for det. Hvis folk er allergiske over for katte så husk nogle ekstra piller i baggagen, for der er 3 rovdyr i huset ;)
Håber det bliver lige så fedt som sidste år! Selvom vi har mandefald... Men Colt er højgravid, så den der rynketing kommer nok til at være MEGET ny. Det er nok en dårlig ide at slæbe sådan en med. Ingen børn! XD Dem har vi nok af på forum :p
Defekte Hilsner - The Epic Admin Procella
Sidst rettet af Procella Lør 27 Jul 2013, 02:19, rettet 1 gang
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 12 Jun 2013, 22:48
Well.. jeg kommer, selvfølgelig. Medbringer sovegrej og defekthed:P allergisk overfor: intet (muhaha!) Kan ikke lide: fisk, ellers altædende.
Det var vist det vigtige tror jeg xD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 00:09
Eftersom jeg har brugt det meste af året, på at mindes de gode tider, fra sidste Lost weekend, så må jeg nok hellere springe med her! XD
Eh.. Jeg retter lige mit indlæg lidt senere omkring sovegrej, da jeg endnu ikke ved, hvordan jeg fragtes derovre oO
Allergisk overfor: Intet mad, så vidt jeg da ved? XD Kan ikke lide: Jeg er ret kræsen, men så længe der er lidt brød, kød eller grønt, så går jeg aldrig sulten i seng! Men ellers: Tomater, Kartofler (Undtagen med fløde.. >_>), kogte grønsager og spiser egentlig ikke rigtig fisk, medmindre makrel på dåse tæller med?.. Men elsker hvidløg og rejer! :D Især på brød! Omnomnom!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 00:45
Jeg synes ikke der var nogle klager over maden sidste år i hvert fald. Måske med undtagelse af...Val var det vidst, der sad og prikkede til maden om fredagen og til sidst mumlende indrømmede at hun ikke var særlig meget en kød-person. Hvorefter der nærmest blev TÆVET bagte kartofler i hende, og alligevel smed vi 6 store ud XD
Jaja jeg skal nok lade være med at bestille sushi til folket XD Selvom I er underlige...
Og Cher - jeg tror vi springer Makrellen over. Det smager virkelig godt, men jeg foretrækker hvis du faktisk *ikke* stinker af fisk ud af munden. Heller ikke fisk på dåse...Did I just go there...nevermind! Ahæm!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 00:47
Særhed til folket! Det er sundt for os! XD
Deal! Så tager vi bare en maaaaaaasse hvidløg i stedet for! :P
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 00:54
Oh jeg vil da også lige springe til her, og sige at jeg har valgt at joine jer i år. ^^
Jeg har sovegrej med til mig selv, kan nok godt skaffe med til en ekstra hvis det endeligt er. ^^ Jeg er ikke allergisk over for noget. xD Jeg skal nok lege affaldskværn. ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 00:57
Du skal lige huske at trykke i afstemnings-dimmeren også Sego - og velkommen på det *virkelig* defekte Team Lost XD
Det bliver sgu sjovt at se dig i virkelig live i stedet for et lille billede på fb XD
Segovax D-rang
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:09
Sådan sorry. xD
Vent stalker du mig på facebook? O.o
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:11
Ned fra pedistalen bassemand XD Du er med i Deploratus-FB gruppe for faen XD
There be pictures! Desuden havde jeg dig også på min msn før det blev til skype og jeg droppede at gå online...I kinda know how you look ;)
Segovax D-rang
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:13
Jeg tror stadig du har stalket mig. xD
Men tror også du har stalket alle der har været på siden næsten. :p
Oh no you know how I looked. ;)
Edit: Fuck den nye svar boks den lader mig ikke laver :p smileyen rigtigt... -.- xD
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:22
Nå det er ikke kun min der er nederen? XD Jeg har meget svært ved at min svarboks er hvid. Det er den i hvert fald i hurtigsvar. Det skal jeg godt nok vende mig til.
Og jeg stalker aldrig folk - Det er jo DIT arbejde XD Til gengæld er du super-stalkeren :p Det er jo derfor vi bruger dig til FC-ninja ;)
Men for at vende tilbage til emnet! Det bliver lidt spændende at se om du er den eneste "nye" der tør komme med ;) Tau skrev noget om en overvejelse, og det samme med Geniel og Gae, men jeg skal lige se nogle kommentare og noget stemme-værk før jeg satser på det :)
Man kan så sige - Sidste år blev vi 9 personer. 4 er sguda RET godt klaret i betragtning af at det er FØRSTE tilmeldningsdag!
Segovax D-rang
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:25
Det er desværre forummotion der har gjort det så det er alle svarbokse. ^^ På alle sider. ^^
Men ja det bliver interessant at se om jeg er den eneste der tør møde op og se jer tosser i øjnene. xD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 01:26
Den her svarboks tager livet af mig! ._.
Men se så at komme på chatten i to snakkende høns! Jeg vil ogs' være med! XD
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 13 Jun 2013, 21:17
Så vidt jeg kan se, indtil videre, så kan jeg også! :D
Jeg er ikke allergisk overfor noget og spiser alt.
Jeg har selv sovegrej.
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 14 Jun 2013, 07:39
*bump*
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Lør 15 Jun 2013, 12:02
Jeg er bogstaveligt talt totalt lost lige for tiden og kan ikke rigtig finde ud af mit liv - pga. eksamen som virkeligt gør mig i øv humør og det med at have ferie, men alligevel ikke ferie bah det forvirrende.
Så ved ikke rigtig hvad jeg skal på det tidspunkt (har ferie med familien osv. og har ingen idé om hvornår det er præcis)
Men jeg snakker lige med min mor og kommer med svar derefter.
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Søn 16 Jun 2013, 03:00
Det er weekenden lige op til at jeg tager afsted til Mythodea (måske tager vi endda afsted søndag) så jeg får super travlt, men kigger naturligvis forbi så meget jeg kan. Alternativt kan jeg bare have en pakke rugbrød og noget danskvand i køleren og så blande mig helt udenom jeres budget, så bliver der ikke problemer med at regne mig fra og til når jeg er der ^^
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 19 Jun 2013, 05:02
Val - du må jo bare finde ud af det før d. 1 ;) Jeg håber virkelig du kan! Det ville være så synd at mangle halvdelen af Team Admin :(
Iz - Tror du virkelig selv på at der bliver plads i mit køleskab til noget som helst? XD Går det helt galt må vi gøre lige som sidste år og lave speciel regnskab til dig. Total besværlig fjerkost dér!
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Ons 19 Jun 2013, 05:16
Jeg kan også bare æde Iz, og så er der to mindre hoveder at bekymre sig om, med hensyn til maden? XD
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 20 Jun 2013, 11:16
Well, Fandt lige ud af at Grøn Koncert er d. 28, Så kan kun være der halvdelen af weekenden, altså fra Fredag til lørdag - Da Grøn Koncert har været planlagt, yeah, siden sidste sommer.
Så tager jeg det sidste tog om Lørdagen, skal bare lige vide hvor meget jeg egentlig skal betale så? - Er ikke med hele Søndagen, men lørdagen til omkring kl. 23:00-00:00 vil jeg tro :)
Valencia Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Tors 20 Jun 2013, 11:19
Kan i øvrigt tåle alt.
Kan ikke lide tomater ellers er det meste spiseligt for mig!
Kan have alt undtagen noget at ligge på, med hensyn til sovegrej :)
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 21 Jun 2013, 00:39
LOL! I know! Jeg husker noget om en luftmadras der skulle pumpes eller pustes eller sådan noget - men var det din eller colts? Bumbum! Jeg kan huske jeg var panisk angst for at kaos skulle punktere din seng fordi han elskede at ligge på den XD
Fedt at du kan komme så meget af tiden. Typisk med grøn koncert, men det er super godt at du vil komme noget af tiden! Vi kan eventuel slå dags-skade og så sige 200 kr - lyder det fair for dig?
Nu er det ikke fordi jeg planlægger det, men er det alt tomat du ikke kan lide? Jeg mener er det også tomat a la flåede tomater og tomat-pure hvis jeg skulle finde på at lave noget i fad, eller en gryderet. Man kan jo sige at cherry-tomater er ret lette at undgå i en salat, og hvis vi får en sommersalat med cherrytomater i, så skal de sgu være hele, ellers bliver det smattet (og så vil jeg godt have dine tomater!)
Procella Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 21 Jun 2013, 00:49
Orv! Val du skal lige huske at smide en stemme ind. Nu er vi oppe på 6 kan jeg se!
Wil Cher Sego (Procella - ahæm...giver lidt sig selv, men det skal jo med) Kaya Val
Og så har vi Iz i en kvart freeze-frame, men det er bare fordi det ikke er gået op for hende at hun slet ikke har et valg, endnu ;)
Valencia Admin
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Fre 21 Jun 2013, 10:47
Det er kun hele tomater, Om de er blevet most og tæsket til ugenkendelighed gør mig ikke noget haha :D
Og 200 lyder helt fint for mig :)!
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) Lør 22 Jun 2013, 01:42
jeg er desværre dybt allergisk over for nødder af alle slags.. men jeg medbringer piller hvis uheldet nu skulle være ude, spiser heller ikke det store i fisk, men spiser ellers det meste..
medbringer en sovepose og en eller anden form for liggeunderlag, har ekstra hvis det skulle være
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …