Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost ...!!!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 20:04

Dato : 12/10
Årstid : efterår
Dag : Fredag
Vejr : Køligt
Sted : I Sheria by lige uden for en boghandel
Tid : omkring 16 tiden
Omgivelser : En masse mennesker
Tøj: Læder bukser og en hvid bluse ..

Hayley gik lidt i sin egnen vreden hun kiggede rundt i butikkerne fior at finde noget fedt tøj til Safir, hun fugtede sine læber og gik hen og satte sig ved spring vandet og sukkede tungt og kiggede kort rundt men så så ned i gulvet for at finde ud af hvad fanden hun skulle købe, hun var helt lost
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 12:43

Jack stod og kiggede rundt, han havde en smøg i munden og han så ikke ligefrem venlig ud.
"Hvorfanden er de møgunger henne" hviskede han for sig selv ´da han hurtigt havde taget smøgen ud af munden.
Han satte den tilbage igen og kiggede rundt, han havde famne aldrig set noget så kedeligt som det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 22:52

Hayley kiggede lidt underne på manden, hun kunne godt se han ikke så venlig ud, men det tænkte hun ikke over
hun synes bare hun kunne kende ham, på stirrerde kort på ham og kunne nu se nogle trak der lingte Demetris
og stivnede svagt og kiggede hurtigt væk fra ham, "Demetri's far" hviskede hun så det kun var sig selv der kunne hører det
men hun var bestemt ikke glad da hun ikke vidste om han vidste hun var en af hans søn's vampyrer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:15

Han rettede sig op og spyttede så ned på fortovet og begyndte at gå.
"For helved nogen møg svin de er" sagde han højt for sig selv og gik direkte forbi Kvinden (Hayley)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:18

Hayley stivnede da han gik forbi hende, hun vidste jo ikke hvad hun skulle sige til ham,
vis det var Demetri's far ville han kunne dufte at hun duftede af Demetri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:21

Da han gik forbi kvinden kom en duft både af Demetri og Ribanalon mest af Demetri, Demetri duftedew jo selv af ham da han var hans far.
Han blikkede og det hele gik i en slags slowmotion da han gik forbi, vendte han sig mod Hayley og stirrede på hende, hans øjne var som Demetris og Ribanalons.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:25

Hayley stivnede da han stoppede op hun nikkede kort til ham men kiggede så ned, hun kunne
godt dufte at hvem han duftede af og det fik hende til og sanke en klumb, underligt nok havde Hayley meget mere
respekt for Demetris far end hun havde for Ribanalon og Demetri ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:39

Han stod dybest talt og stirrede på Hayley som ville han slå hende, "du ved hvor de er" sprugte han med en rungende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:49

Først så hun lidt underne på ham og bed sig svagt i læben "Hvem" spugerte hun så dumt
hun kom så i tænke om Demetri og Ribanalon, "Nej..et heller andet sted gætter jeg på" hun trak på skulerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:51

Han smed skåret ned på hendes sko, og pustede så ud imens han så på hende, "Så de er her i Byen??!" sagde han grumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:53

hayley nåede og flytte foden inden smøgen ramte hendes sko, "Find ud af det, jeg ved ikke hvem du er så hvorfor skulle jeg hjælpe dig" hun kiggede bare på ham og hendes stemme var nomal
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:57

Han rakte hånden frem som var dobbelt så stor som hendes, "Jack Putin Klussiska" smilte han med et ret så fraværrende blik selvom han stod og så direkte på Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:03

" Klussiska" sagde hun hurtigt, "Du er Demetri's far..eller hvad" hun gav ham langsomt hånden og gav den et blidt klem og sagde så "Hayley" hun bed sig i læben da hun mærkede hvor stor hans hånd var ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:06

Han slap hendes hånd "så de er her de små svin" sagde han og var ret ligeglad med HAyley hørte ham, han unger havde fanme bare at mak ret og hvis ikke kunne de ende samme sted som deres mor.
Han havde ikk kneppet hende for at få to svagpissere til yngel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:07

"Rolig,!" hun kiggede på ham, "De ved nok ikke du er her" sagde hun roligt og så kort rundt men kiggede så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 23:56

Han grinte højt, "Nej det tror jeg heller ikke de ved" han stoppede latteren lidt efter lidt.
"Så fortæl mig, ved du hvor jeg kan finde mine møgunger?" sprugte han da han latter ende brat, han lagde armende over kors og så ventende på Kvinden Hayley.
"Og det skal de faktik heller ikke" sagde han med et svagt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 01:59

Hayley kørte en hånd igennem sit hår og kiggede lidt på ham
hun lagde hånden ned i lommen igen og vidste ikke om hun skulle sige det, eller om det var en god ide?
Om Demetri vil flejne ud på hende, "Øhm...nej..måske kan du finde Demetri på en club" hun tænkte lidt
"Men hvorfor må de ikke finde du er her?" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:06

Han kiggede bare på hende, "Hvorfor skulle du vide det" han nikkede som tak for svaret, han kiggede lidt rundt, folk kiggede over på dem.
Han kiggede igen på Hayley, "Jeg nu at du er en af min søns" han smilte kun Demetri kunne finde på at bide en som hende, en som kun gav halvdelen af det man ville høre.
Selv havde han fået Demetri til at ligne et skramt barn, da han var lille, og han ville sagtens kunne få den grimme unge til det igen, det hele handler bare om respekt og deciplin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:12

Hayley vendte øjne og nikkede til det han sagde. "Fordi du fik hjælp af mig så kan du fandme svare på det jeg spøger dig om!" sagde hun og kiggede på ham. Hayley kørte en hånd igennem hånden
"Ja jeg er og du kan da værer ligeglad" sagde hun og kiggede kort op og ned af ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:08

"Det noget du selv valgte" Sagde han og pustede sig op, "du kunne bare ladet være" Det var rigtigt det han sagde, den havde fanme ikke valgt hvad hun skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:18

Hun rystede bare på hovedet af ham og smilede bare et ligegyldigt smil
"Du er bare et svin..det er der din søn har det fra" hun smilede stadig det samme smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 00:33

"De fleste kalder mig svin, men mange kalder mig også en psycho morder" han trak på skuldernde og tog en nu smøg frem, "For fanden" sagde hun og kiggede ned på smøgen som han havde tændt, "Demetri er en svans" han tog smøgen op i munden igen og lod den falde over i Højre mundvige, imens han rettede blikket mod Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 04:53

"Ja ja" sagde hun bare og trak på skulderne hun lagde hænderne i lommerne. "Hmm Ja Demetri er en stor svans" hun smilede lidt og kiggede på ham og tænkte lidt. "Var de sjovt bare og knep med ders mor og skride igen" spugerte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:09

"Det burde du vide" sagde han med grint i øjene, og smilte stort.
"Du burde virkelig vide det!" han stod flabet og så på hende, han
hviste at hun ville vide hvad han snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:19

"Hvad burde jeg vide?" spugerte hun og kiggede på ham
hun lagde hovedet på skrå *Jeg fatter ikke hvad det er der er så sjovt" tænkte hun..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost ...!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Lost ...!!!   Lost ...!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost ...!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Lost?
» God påske Lost
» Lost - Katie
» Lost on the way ((Alize))
» We lost another hero... [Eli]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: