|
| Man ved aldrig hvad man finder i sandet. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 00:54 | |
| Dato: 24/1 - 10 Dag: Søndag. Tid: 17:00 ca. Sted: Ved vandkanten. Vejr: Små blæsende, solen er ved at gå ned, tørt og skyfrit. Omgivelser: tomt.
Nigel gik hen ad vandkanten og havde et lille smil på læberne, han kiggede ned i sandet under sine fødder og stoppede op da han så noget glimtre i sandet, han satte sig på hug og samlede den skinnede genstand op i hånden, han gjore store øjne da det vat en sølvhalskæde med et vedhæng som var et lille sølv hjerte "Nogen må ha' tabt den .. " mumlede han og rettede sig op, han løftede halskæden op mod solen og smilede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 00:58 | |
| ¤Tøj :: http://princessrin.files.wordpress.com/2009/05/adam-lambert-is-hot.jpgAdam kom gående ned mod stranden, han havde en smøg i munden og sine hænder nede i lommerne. han fik færten af en engel og smilte lidt over det, han gik hurtigt i hans retning for at se hvem det er. han stoppede lidt efter op da han havde fået øje på den, han lag sit hoved på skrå og viste ikke helt hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:08 | |
| Nigel mærkede en dæmon i nærheden og proppede halskæden i lommen, han vendte sig om og fik øje på denne dæmon, hun kløede sig kort i nakken og vinkede forsigtigt, han gik et par skridt frem da han mærkede bølgerne bruse op på hans sko og gjore dem våde, han rystede sin ene fod lidt "Huh?" sagde han forbavset og kiggede forsigtigt på den fremmede igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:10 | |
| Adam så på ham og kunne ikke lade være med at le da han så at hans sko blev våde, Adam fik forsigtigt lidt tætter på ham og lag sit hoved på skrå. han tog sin hånd op af lommen og tog sin smøg ud af munden "hey" sagde han og bed sig let i læben, og var ikke sikker på om han skulle gå eller blive |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:23 | |
| Nigel smilede svagt og gik helt hen til ham så der var en meter i mellem dem "Hej" sagde han i et smil og rakte hånden frem mod ham "Mit navn er Nigel" præsenterede han sig selv og regnede ikke med at den fremmede dæmon foran sig, var ond, selvom han jo var blevet advaret mod Dæmoner og vampyrer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:29 | |
| Adam så lidt ned på hans hånd, inden han tog stille og tøvende fandt i den "jeg hedder Adam" sagde han og kunne ikke selv huske hvornår han sidst havde hold i en engel's hånd, han gav den et lille klem. inden han tog sin hånd til sig og smilte til ham "flot navn du har Nigel" sagde han og tænkte lidt over navnet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:40 | |
| Nigel slap så forsigtigt hans hånd og smilede svagt "Tak .. Det er ellers et meget almendenligt navn" sagde han så og trak på skuldern, han stak hånden ned i sin lomme og fiskede halskæden op "ved du hvem der ejer den her?" spurgte han så og var sikker på at den person der havde tabt den, savnede den, han holdte halskæden op så han kunne se den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 01:53 | |
| Adam lag sit hoved på skrå og rystede på hovedet "nej det gør jeg ikke, men skal nok holde udkig efter om jeg kender nogen der mangler en" sagde han og tog sin smøg og kastede den væk og smilte venligt til ham "jeg har aldrig hørt det navn før" indrømmede han og rodet sig lidt i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 02:00 | |
| Nigel nikkede og så på halskæden, han lagde den tilbage i sin lomme og så på ham "Åh .." sagde han så og smilede til ham "bor du her i byen eller?" spurgte han så og lagde hovedet en anelse på skrå, han rømmede sig kort da der kom et koldt vindstød og lagde automatisk armende om sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 02:07 | |
| Adam så på ham og smilte stort "nej jeg bor ikke i denne by, jeg elsker bare stranden" sagde han og bed sig let i læben og betragtede ham lidt mens han smilte "bor du da her ?" spurgte han om og trak let på skulderne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 02:16 | |
| Nigel nikkede og så på ham med et smil "Ja, Bor i nogle Ungdoms lejligheder et par gader væk" sagde han og stak hænderne i lommerne "hvis du ikke bor her i nærheden, hvor bor du så henne?" spurgte han og studerede Adams udseende "Jeg er lige flyttet her til, så ville se mig omkring .. " sagde han og så en anelse ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 02:20 | |
| Adam nikkede og smilte til ham "jeg bor i en lejlighed i Deepshell.. er det et sjovt sted ?" sagde han og træk let på skulderne "du er da altid velkommen at komme hjem til mig" sagde han og smilte stort til ham og lag ikke rigtigt mærke til at han studerede ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 03:27 | |
| Nigel så på ham igen og trak kort på den ene skulder "Er lige flyttet ind, så kender ikke så mange og har ikke rigtig vundet mig til at bo alene endnu" sagde han i et smil og så på ham, han smilede en anelse bredere da han gav ham tilbudet om at komme med hjem til ham "Fedt, det ville være sjovt" sagde han og var glad for at han allerede havde fundet sig en at snakke med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. Man 25 Jan 2010, 03:38 | |
| Adam nikkede og smilte til ham "jeg vil da gerne være din ven selv om du er en engel" sagde han og grinte lidt over det og tænkte lidt over det, han tog et parpier og en kuglepen op af lommen og begynde at skrive på. han lag kuglepen'en ned i lommen igen og rakte ham parpieret "her, det er min adresse" sagde han og smilte til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Man ved aldrig hvad man finder i sandet. | |
| |
| | | | Man ved aldrig hvad man finder i sandet. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|