| Alene med mig selv | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Søn 31 Jan 2010, 00:55 | |
| Hayley gik på hænder og smiled elidt imens, det var ikke så tit hun var så hyber, men når hun først var det, var hu det exster meget .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Søn 31 Jan 2010, 06:07 | |
| Rose kunne ikke lade vær med at grine muntert over Hayleys abe'katte'streger. Rose kunne ikke finde ud at lave vejrmøller eller gå og stå på hænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Søn 31 Jan 2010, 14:15 | |
| Hayley lavede en vejermølleog stod nu stille og kiggede på rose og smilede til hende, "JAAAA!" grinede hun højt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 02:58 | |
| Rose klappede i hænderne af Hayley "Yaaaaaah!" udbrød hun og grinte muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:37 | |
| Hayley grinede og hoppede lidty, men prøvede og slappe dig af men det gik ikke så godt, hun løb hen til en lygtepæl og snørede sig om den og løb hen og hoppede på en bænk og hoppede ned fra den og hoppede bare rundt ,. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:39 | |
| Rose løb hurtigt med og hoppede op og ned og klappede i hænderne af Hayley og ville ønske at hun var lige så god til at være underlig som Hayley xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:43 | |
| Hayley smilede og stod lidt roligt ud over hendes ben vibrede fordi hun var hyber, hun hoppedelidt og stod så stille og grinede lidt, "Jeg er underlig" grinede hun .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:47 | |
| "Jaaah" sagde hun i et lille suk "Det er du" hun sagde det blot for sjov og grinte muntert og tvang sig selv til at lade vær med at hoppe så meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:53 | |
| "Det er du også" grinede hun, og hun ved ikke hvorfor hun gjoder det her men det gjoder hun, hun lagde sig ned og smilede stort imens hun såop på himmlen -- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 03:54 | |
| Rose trak på skuldrene "Måske" sagde hun muntert og så undrende på Hayley da hun lagde sig ned. Et lille grin undslap hende igen og hun lagde sig forsigtigt ned ved siden af hende og tænkte ikke rigtig over hvor dumme de egentlig måtte se ud for andre mennesker. Det var koldt at ligge ned, men Rose ville ikke rigtig tænke over på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:08 | |
| Hayley kunne joikke mærke kulden men kiggede bare på himlen og smilede lidt der var ingen mennesker der lige nu men hayley ville også værer ligeglad vis der kom nogle for hun var lidt ligeglad med hvordan de så ud, for hun havde det sjovt og det havde hun ikke haft længe .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:09 | |
| Rose sukkede lavmælt. Det var ikke trist, men glad i det. Hun lagde sine hænder under sit hoved så hun lå lidt blødere "Livet kan være herligt nogle gange" sagde hun muntert og så op i himlen med et glad smil og nød egentlig at have Hayleys selskab. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:20 | |
| Hayley nød også Rose selvskab, hun lagde hænderne på maven, og kiggede stadig op på himmlen, "Det skal det også værer " hun smilede til hende, selvom hun ikke kiggedepå ehnde, "Engang imellem skal det " sagde hun med et roligt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:21 | |
| Rose nikkede "Jaaaah.. Ellers ville det hele jo bare være noget værre lort!" sagde hun og grinte muntert og kløede sig lidt tænkende på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:26 | |
| "Nmelig" hun smilede til hende men kiggede stadig ikke på hende, himmlen var så flot hun elskede og kigge på himmlen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:27 | |
| Rose nikkede og så halvvejst over på hende og smilte stooort og gabte så lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Man 01 Feb 2010, 04:30 | |
| Hayley mærkede hun kiggede på hende og drjede hovedet og kiggede på hende og smilede til hende med et roligt smil .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tirs 02 Feb 2010, 05:18 | |
| Rose smilte til hende og strakte sig så "Nøøjh hvor er jeg træt" klagede hun og satte sig langsomt op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tirs 02 Feb 2010, 05:54 | |
| Hayley smilede roligt, "okay..måske skulle du gå hjem og sove" sagde hun roligt med et smil .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tirs 02 Feb 2010, 06:02 | |
| "Neeeejh!" peb hun og rystede hurtigt med hovedet så hendes hår svang omkring hendes ansigt "Så går jeg af dine skøre tosseting" sagde hun og grinte lavmælt og så på Hayley. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tirs 02 Feb 2010, 19:07 | |
| Hayley grinede et lavt sødt grin og satte sig op, "Når skal jeg lave flere tosseting?" spugerte hun. Hayley var klar til og springe op og finde på noget, hun elskede og lave tosseting.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Ons 03 Feb 2010, 05:25 | |
| "Jaaaah!" peb hun og klappede i sine hænder og grinte lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 04 Feb 2010, 02:16 | |
| Hayley grinede og lavede en kølbøte og lændte i hug hun lænede sig tilbage og lavede en baglends kolbøtte.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 04 Feb 2010, 06:13 | |
| Rose klappede i hænderne af Hayley og grinte muntert "Hvor du goooood!" peb hun og nikkede for at understrege det hun sagde. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene med mig selv | |
| |
|
| |
| Alene med mig selv | |
|