Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene med mig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene med mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:17

"Det vil jeg skam!" sagde hun hurtigt og glad, men sukkede så og så ned i jorden "Men jeg ved ikke om hvorvidt han vil have mig resten af livet" mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:27

"Det tror jeg godt han vil, du er en fatastisk pige" sagde hun roligt og smilede venligt til ehnde ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:28

"Virkelig?" spurgte hun og var glad for at få det at vide.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:33

"Ja" hun smilede venligt til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 04:10

"Det er jeg glad for at høre, Hayley" sagde hun muntert og gav hende et muntert klap på hendes ene skulder og smilte varmt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:46

Hayley smilede glad og kiggede på hende, "Ja, det skal du også være" sagdehu roligt men dog meget glad ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:42

Hun nikkede muntert "Hvad har du så foretaget dig her på det sidste?" spurgte hun nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:46

"Passet mit barn, fundet et til job, og hænget ud med min bedste veninde Kala" hun smilede til rose, "Hvad med dig, hvad har du lavet?" spugerte hun roligt og selvfølig med et roligt smil ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:48

"Hmm.. Gået rundt og passet mig selv.. Slappet af.. Været sammen med Dean.. Ikk særlig meget andet" sagde hun og trak på skuldrene og smilte så nysgerrigt "Barn? Fået et barn, Hayley? Og arbejde? Hvilket arbejde?" spurgte hun og var en være spørge-jørgen (Eller hvad man nu kan sige xD)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:52

"Okay" hayley smilede da hun spugerte om alt det hun gjor, "Jeg mig og Macus har et barn sammen, og jeg er blevet model hos en der vil tengne mig" hvisked ehun med et stort smil (Ja det er jo lige det hvad skal man sige xD 9
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:54

Hun klappede i hænderne hypert "Nøøøøøjh!" peb hun helt misundeligt "Heldige diiiig! Børn og model arbejde!" hun stoppede med sit klapperi og så på Hayley "Heldige kartoffel'ting'ting!" sagde hun og grinte muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:57

Hayley kiggede kort rundt og smilede stort, "Og så er jeg tatovør" hun smilede stort til hende og grinede lidt, "Katoffel ting ting..hahah" hun grined eimens hun sagde det ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:59

Hun skød underlæben frem og så misundeligt på Hayley "Kartoffel!" mumlede hun og grinte så og rystede på hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:04

Hayley grinede "Jeg ved det" hun smilede stort og hoppede lidt og lavt af glæde og drjede så en gang rund tog gik med hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:06

Hun grinte lavmælt over hende og nikkede "Men hvad hedder dit barn så?" spurgte hun og var helt vild med små børn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:09

Hayley smilede "Safir" hun kørte en hån igennem håret og kiggede på hende med et stort lykkeligt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:10

"Nuuuuuurh!" peb hun og hoppede nærmest op og ned og så på Hayley "Hvoooor eeeer duuuu heeeeeldiiiiig!" sagde hun langsomt og langtrukkent.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:13

Hayley grinede af hend eog smilede stort imens hun sang med en sjov børne stemme, "JAAAAAA" Hun grinede lidt og kiggede kort rundt ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:14

Der var ingen i nærheden nu og der var fuldstændig stille udover Hayley og Roses barnligheder xD
Rose nikkede og grinte så muntert og så op i himlen og sukkede glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:17

Hayley slog en vejrmølle og smilede stort, lige nu var hun skide barnlig men hun ahvde ikke haft det så sjovt længe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:18

Hun grinte muntert over Hayleys hyperagtighed "Har du fået for meget sukker i dag, Hayley?" spurgte hun muntert og kløede sig på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:24

Hun grined eog rystede på hovedet, "Nej er bare hyber" hun smilede stort og slog en til vejrmølle og en til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:25

Hun nikkede og hoppede nærmest efter Hayley "Hvordan skulle man dog overleve hvis man ikke kunne være hyper?" spurgte hun muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:41

"Jeg ved det ikke" hun grined eog hoppede vider med et smil og gik nu på hænder og grined elidt imens, hendes bluse faldt ned så man kunne se hendes mave men hun var ligeglad ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:52

Det var sjældent at Rose så en vampyr være sååååå hyper. Det gjorde hende rolig at se Hayley være sår'n.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv - Page 3 Icon_minitime

Alene med mig selv
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Selv djævlen beder, og selv gud tilgiver ham \\Rosa\\
» Selv mørket kan være kedeligt.