| Alene med mig selv | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Ons 27 Jan 2010, 09:34 | |
| "Okauy" hun tog pakken i lommen gen og tog sin smøg i hånden og pustede røgen ud af munden "Såer det en dårlig ide" sagd ehun venligt .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Ons 27 Jan 2010, 09:35 | |
| Hun nikkede "Ja, det er det.. Forstår ikke hvorfor folk gør det" sagde hun venligt og trak så på skuldrene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Ons 27 Jan 2010, 19:52 | |
| Hayley smilede roligt og trak på skulderne, hun var van til folk sagde det, men det kunne jo ikke skade Hayley, så hun var ligeglad, "Ja.. men så er det godt det ikke skader mig" hun smilede ved tanken, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 06:13 | |
| Hun smilte muntert og nikkede "Jah, der var du heldig, hva?" sagde hun drillende og nikkede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 06:37 | |
| Hun smilede "Nemlig" hun grinede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 06:38 | |
| Hun nikkede og strøg nogle fingre gennem sit hår "Men hvordan går det, Hayley?" spurgte hun muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 06:53 | |
| "Det går godt " hun smilede "Hvad med dig hvordan går det" spugerte hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 06:54 | |
| Hun trak på skuldrene "Går vel udemærket" mumlede hun i et nu svagt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 07:09 | |
| "Undskyld jeg spøger men hvorfor er det du dufter så meget af Dean" Spugerte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 08:01 | |
| Der var lidt tavshed mellem dem, men så trak hun på skuldrene "Vi er lissom.. et par... eller sår'n noget" sagde hun med et svagt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 08:14 | |
| Hun smilede og det var stort og bamse agtigt "Fedt..kærester" sagde hun og kiggede op på hende hun kørte en hånd igemmen håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 08:23 | |
| Hun nikkede og smilte muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 08:42 | |
| Hayley smilede "Kom" hun begyndte roligt og gå, "Kærester.. i ser sikkert sød eud sammen jeg kan lige forstille jer sammen" hun smilede ved tænken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 09:03 | |
| Hun smilte og fulgte hurtigt med hende og trak på skuldrene "Jo.. Det gør vi måske" sagde hun muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Tors 28 Jan 2010, 09:14 | |
| Hun smilede "Jeg har jo ikke set jer sammen med det tror jeg da igør" hun smilede til hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 05:11 | |
| Hun smilte muntert og trak på skuldrene "Det gør vi nok" sagde hun og begravede sine hænder dybt i lommerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 09:34 | |
| Hun smilede roligt til hende og kørte en hånd igemmen håret og kiggede på hende og røg vider .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 09:35 | |
| "Hvordan går det så med dig og Marcus?" spurgte hun muntert og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 09:49 | |
| "Fint, der er et bryllup der kalder" hun smilede og havde lykkelige øjne og kiggede på hende .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 09:52 | |
| "Virkelig?" spurgte hun og var glade på deres vegne "Det er jeg glad for at høre.. Hvornår?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 09:58 | |
| "Jep" hun smilede "Der er ret du er glad for at hører det" hun ænkte lidt med et smil "Når det bliver lidt varmer, vi skal giftes på stranden" Hayley smilede lidt drømmene, et bryllup på stranden, hun glædet sig sygt meget .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 10:00 | |
| Rose fik oss et lidt drømmende blik, men dog oss lidt jaloux. Hun elskede sår'n nogle slags romantiske bryllupper og sår'n noget :3 og elskede at høre om de der fjantede bryllupper på stranden eller sår'n noget for eksempel. Hun ville give alt for at få sår'n et bryllup med en som hun elskede højere end noget andet ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 10:09 | |
| HUn smilede og lagde godt mærke til Rose drømmende blik, "Så må vi håbe at Dean snart sætter sig på knæ foran dig og spøger dig om du vil giftes med ham" hun smilede stort til hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 10:10 | |
| Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene "Det tror jeg nu ikke han gør med det samme.. Men det gør heller ikke noget hvis han ikke gør" sagde hun og kløede sig lidt tænkende i håret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene med mig selv Fre 29 Jan 2010, 10:16 | |
| "Dean og jeg har kendt hinanden lige siden jeg blev føødt og vis han elsker dig rigtig højt, så går der ikke længe tro mig, bare vent og se, der går nogle måneder også har du ring på fingern" hun smilede til hende, "Vis du altså vil have ham resten af dit liv" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene med mig selv | |
| |
|
| |
| Alene med mig selv | |
|