Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene med mig selv

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:59

Sted. Gæt, Einstein!
Omkreds. Mennesker! :O
Vejr. Det er koldt og blæser lidt
Tid. 19.32
Dag+ dato. lørdag den 23. januar
Påklædning. En lang sort frakke, en hvid skjorte inden under og stramme mørke jeans

Rose gik rundt i gaden. Det var koldt og solen var gået ned. Gaderne blev lyst op af gadelysene og det gav derfor byen et lidt uhyggeligt udseende. Roses blik var forsigtigt, men dog roligt og varmt. Hun havde begravet sine hænder i sine frakkelommer og lod blikket køre over butikkerne som stadig var åbne. Hun ville helst finde et eller andet at lave og gik videre med rolige og lydløse skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:27

Hayley kom gåene nede af gaden hun havde hænderne i bukse lommerne og havde blikket i joderne, hun vidste ikke hvad hun skulle lave hun havde kedet sg hele dagen, hun bed sig svagt i læben, der var så mange drenge der smilede og stirrede på hende fordi hun var så smuk, hun ahdet det, hun hev ne hætte over hovedet og tog en smøg i munden, hun tændte den og sugede røgen ind og pustede det ud af næsen ..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 08:31

Rose blev ved med at gå og begyndte langsomt at mærke en vampyrs tilstedeværelse i nærheden. Hun lod sit blik gå rundt for at finde denne person..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:38

Hayley kiggede op og fik øje på Rose som hun ikke kendte men hun kendte hendes duft, hun sukkede lidt over at hun kunne dufte Dean og at hun så står så langt væk fra hende, hun kiggede på ehnde og gik efter hende ..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:33

Hun gik videre, men lod blikket gå over på Hayley og smilte svagt "Godaften, Hayley" sagde hun høfligt og begravede sine hænder ned i sine bukselommer.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:43

Hayley underede sig lidt over hvor hun vidste hvem hun var, For Hayley kunne ikke kende hende, elle rhuske hende "Godaften og hvem er du" spugerte hun venligt men stadig underne ..?
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:44

Rose som havde haft snakket med Marcus havde hørt om Hayley. "Jeg er Roselyn, men vær venlig at bare kald mig Rose" sagde hun og så på Hayley og smilte svagt til hende.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:57

Hun nikkede "Okay Rose" sagde hun venligt, hun vidste at vis hun ikke spugerte hvor hun kendte hende fra ville det ødelagge resten af hendes dag "Hvor kender du mig fra" spugerte hun ..?
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 05:59

"snakkede med Marcus på et tidspunkt.. Og så dig oss komme ind i det lokale som vi stod og snakkede i" sagde hun og tænkte tilbage. Det var dog ved at være noget tid siden at Rose havde set Hayley og at hun havde haft snakket med Marcus.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:03

" nårh ja" hun nikkede hun huskede kun ganske lidt af det, for hun var ret fuld den dag
hun smilede til hende "Det er rigtig troede lige det var noget andet for du dufter af Dean" hun smilede venligt til hende ...
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:04

Hun smilte et lille udmattet og irriteret smil "Ja.." sagde hun kort og havde hørt den replik så mange gange. Ja, hun duftede af Dean. Kom over det! xD
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:07

Hayley kiggede på hende "Hvad har han nu lavet" spugerte hun.. Hayley var den der kendte Dean mest i hele verden, hun ahvde hørt alt hvad han havde lavet og vidste alt det han ikke vil snakke om nu til dags
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:08

Hun så på Hayley og trak på skuldrene "Ikke noget han ikke måtte i hvert fald" sagde hun og smilte muntert.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:15

HUn nikkede og smilede roligt til hende "Godt" Hayley kørte en hånd igemmen sit silkebløde hår og kiggede på Rose "Du se rlidt anderledes ud end da du stod og snakkede med Marcus" hun smilede "Og det er godt ment" sagde hun roligt med et smil
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:21

Hun så lidt på hende og syntes ikke at hun havde ændret sig "Hvad ser der anderledes ud ved mig?" spurgte hun med et smil og så ned af sig selv.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 06:26

"Udseende" hun smilede roligt "Dit hår" Hayley kørte en hånd igemmen håret, og smilede til hende, "Hvade du ikke grønt hår fører" spugerte hun
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:52

Hun grinte lavmælt og nikkede "Ja, det er ændret sig lidt" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit nu blonde hår. Der var nogle striber ved hendes pandehår som var helt regnbuefarvet.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 08:58

Hun smilede til hende "Det flot jeg kan skide godt lide det" sagde hun med et roligt og stort smil, Hayley havde selv fat noget hår lignene det da hun var menneske, men nu havde hun bare det hun ahdve nu og hun kørte en hånd igemmen sit hår ..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:02

"Tak" sagde hun og så lidt på Hayleys "Jeg kan oss godt li dit" fortalte hun muntert. Rose var helt vildt med sår'n noget enkelt noget. Hun smilte venligt og varmt til Hayley og var nu glad for at det ikke virkede til at hun ville angribe hende eller noget.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:08

Hayley smilede hun var ikke så vildt med sit hår, "Tak" sagde hun roligt..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:13

Hun nikkede og smilte og trak så på skuldrene "Hvad bringer dig så herud i byen?" spurgte hun og lod sit blik gå rundt omkring sig.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:17

Hun trak på skulderne "et sjove ved mig er at jeg går og går men ved ikke hvor jeg skal hen så jeg endte her," hun smilede, "Af ren kedsomhed" hun smilede roligt til hende..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:19

Hun nikkede "Det forstår jeg udemærket" sagde hun og smilte muntert og begravede sine hænder i bukselommerne.
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:30

Hun smilede og rev en parke smøger op af lommen hun åbnede prakken og tog en i munden og prakken rate hun frem til hende, "Vil du have" spugerte hun og ´smilede til hende hun satte ild til sin smøg, med sin evne..
Gæst
Gæst

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 09:31

Rose så lidt på smøgen "Hmm.. Har aldrig rigtig prøvet" sagde hun og kløede sig lidt i håret og vidste ikke helt om hvorvidt det var en god idé eller ej.
Sponsoreret inhold

Alene med mig selv Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med mig selv   Alene med mig selv Icon_minitime

Alene med mig selv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Selv djævlen beder, og selv gud tilgiver ham \\Rosa\\
» Selv mørket kan være kedeligt.