Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:49

Hayley havde lidt besver med kjolen men fik den hivet ned så han kunne se tattooveringen
Hun vendte rygen mod ham "Her" hun smilede og ventede på han sagde et heller andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:52

Marcus så på den og smilte svagt.
Ligesom Hayley havde rørt hans bryst med hans tatoo, tog han også blidt hans fingerspidser og strøg dem forsigtigt over hendes vinger hun havde tatooveret, han smilte igen og tog hånden til sig.
"Den er endnu flottere i virkeligheden, end inde i dit hoved, når jeg ser den der" sagde han smilende og grinte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:57

Hayley smilede og vendte sig om mod ham og rettede kjolen
"Tak" hun lo kort "Hvad synes du om den bag høret" hun kiggede lidt på ham alle hun havde spugert havde sagt den var pæn men hvorfor hun havde gjordt det det var da latterligt Hayley fik alle minderne op i hovedet og blev helt svimmel hun havde lavet den fordi hun elsker torden og fordi hun aldrig skal tilbage til den fortid hun har haft
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 07:00

Marcus smilte igen og tænkte lidt.
"Den er meget sej og passer også ret godt til dig, fordi for mig der viser torden styrke og vilje, og det passer også ret godt til dig" sagde han og smilte, men synes selv bagefter at det lød ret ånsvagt, men ville først lige høre hendes svar inden han sagde noget igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 07:05

Hun rystede let på hovedet
"Det lød mærkeligt..Men tak" hun lo kort og kiggede lidt på ham og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 01:57

Marcus grinte selv svagt og så tænkende på Hayley.
"Det ved jeg, jeg ved heller ikke hvorfor jeg sagde det" grinte han svagt igen og så igen tænkende på hende.
Han løftede tøvende sin hånd og strejfede hendes kind med sin håndfladen og tog så hånden til sig igen, han så stadig tænkende på hende imens han gjorde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:26

Hayley smilede svagt og kiggede lidt på ham og så så ned i jordern og op på ham igen hun bed sig tænkende i underlæben og kiggede tænkende på ham og smilte svagt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:30

Hayley smilede svag og nød kort han nussede hendes kind hun kiggede lidt på ham og bed sig let i underlæben og kiggede ned i gulvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:31

Marcus fant tavsheden lidt pinlig, men han viste ikke hvordan han skulle bryde den.
Han så stadig på hende og smilte svagt, han bed sig også i læben og tænkte lidt.
"Ja... øhm.. heh" han kunne ikke lige finde på noget at sige, så han gav sig bare til at smile svagt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:36

Hayley smilede og så op på ham
Hun trak på skulderne og kløded sin kind og lød hånden falde ned langs siden i noget tid efter det tog hun den op og holdte den på hans bryst hun stirrede på sin hånd og smilede igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:40

Marcus smilte svagt igen og så på hendes hånd.
"Undskyld jeg rørte ved dig lige før, det plejer jeg ikke at gøre, så... undskyld igen" sagde han og smilte tøvende til hende og ventede på hendes svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:51

Hayley kiggede lidt på sin hånd inden hendes blik røg op på marcus s ansigt "Det er okay..Det gør ikke noget jeg røre også ved dig" hendes blik faldt ned på hendes hånd og hun smilede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:55

Marcus smilte svagt og så kort ned på hendes hånd igen.
Han tog igen tøvende hånden op på hendes kind og nussede den blidt, han tænkte lidt imens han gjorde det, han viste faktisk ikke hvorfor han gjorde det, han havde bare lyst til også at røre ved hende, og han var meget lettet over at hun ikke fandt det frastødende, ellers ville han stoppe med det samme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 02:59

Hayley lagde begge sine hænder på hans bryst og lagde godt mærke til hans hånd men det rørte hende ikke venner kunne vel godt røre ved hinanden på denne her måde hun kiggede på sine hænder og kunne mærke hjerted hendes blik røg op på Marcus igen hun smilede svagt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:09

Marcus så tænkende ned på Hayley og bed sig lidt i læben.
Han fandt det lidt forvirrende at han sådan rørte ved hende, de have lige mødt hinanden, men alligevel kunne han godt lide at mærke hendes hænder på hans bryst, ihvertfald det han kunne mærke når man tænkte på hvor ødelagt hans overkrop var, men han var bare glad for at kunne mærke hende lidt.
Han nussede stadig hendes kind blidt og smilte så svagt til hende, men så stadig tænkende ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:19

Hayley kiggede på ham og smilede svagt hun brød stilleheden
"Hvad tænker du på" spugerte hun med et lille smil og hendes blik røg ned på hendes hænder hun trykkede dem lidt hårder ind på hans bryst nu når hun hvidste han ikke havde så mange følser i over kroppen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:26

Marcus grinte svagt over hendes nysgerrighed og smilte svagt.
"Hmm.. mange ting og unødvendige ting som jeg ikke burde tænke på, hvad tænker du på?" spurgte han nysgerrigt, han ville ikke rode i hendes hoved, uden tilladelse, det var ikke altid at han ville læse alt på forhånd ellers havde de jo ikke noget at tale om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:32

Hun sukkede og smilede svagt
"Jeg ved det ikke" sagde hun og sukkede igen
"Det er som om jeg ikke kan få styr på mine tænker de flyver rundt med gode ting og dårlige ting" hayley kiggede på sine hænder og op på Marcus igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:35

Marcus så tænkende på hende og bed sig lidt i læben.
"Gør jeg dig forvirret?" spurgte han stille og tog stille sin hånd væk fra hendes kind, han ville ikke være skyld i at hun havde det underligt eller var forvirret, eller ikke kunne holde fokus på sine tanker, han bed sig igen i læben og så tænkende på hende, men smilte alligevel svagt, men det forsvandt hurtigt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:39

Hun rystede på hovedet
"Nej du gør ikke mine tænker har været sådan her hele dagen"
Hun tog hans hånd og lagde den på hendes kind og kiggede på ham

Sidst rettet af Hayley.. Lør 03 Okt 2009, 03:48, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:47

Marcus smilte svagt og nussede blidt hendes kind igen.
Men helt uventet lænede han sig ned til hendes ansigt, han kunne mærke hendes ånde imod hans ansigt, så tætte var de på hinanden, han bed sig i læben og så hende tænkende ind i øjnene og lænede sig så tilbage igen og så tænkende væk fra hende, men hans hånd lå stadig på hendes kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:51

Hayley kiggede lidt på ham med et forrviret blik hun stoppede med og trække vejert hun kiggede bare på sine hænder og så så hun op på hans ansigt og smilede svagt efter lidt tid trækkede hun vejert igen og kiggede der efter ned i gulvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 03:54

Marcus tænkte stadig, men vendte så sit blik på Hayley igen.
"Undskyld.. jeg.." hviskede han svagt og så undskyldende på hende.
Han viste ikke hvad han havde gang i, han var selv lidt forvirret ligesom Hayley, men alligevel havde han ladet det ske og han så væk fra hende igen og lukkede kort øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 04:03

Hayley kiggede op på ham
"Det er okay" hun kiggede lidt på hans bryst og op på ham
"Er der noget galt" spugte hun nervøst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 04:05

Marcus så på hende igen, med et tænkende blik.
"Nej jeg har det fint" løj han stille og havde stadig sin hånd på hendes kind.
Han bed sig nervøst i læben og sukkede lydløst.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 7 Icon_minitime

Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 7 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» Trænger virkelig til noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum