Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:23

Marcus nikkede tænkende.
"Åhh.. jeg kender godt Shita, hun frygtede dig nok fordi vampyrer godt kan lide engle blod, det er deres yndlings ting at drikke, og det gør engle utrykke når de ser en vampyr eller møder en" sagde han stille og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:33

Hayley nikkede og smilede kort
"Har faktisk heller aldrig smagt noget der smagte så godt" hun slikkede sig om læberne og smilede
og stoppede hurtigt med og smile da hun kom i tænke om han kendte hende "Ømm har du nogle tattooveringer" sagde hun fór at skifte emne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:38

Marcus lagde godt mærke til Hayleys emneskift, men kommenterede det ikke.
"Ja jeg har to, hvad med dig?" spurgte han og smilte svagt, han havde dog allerede fundet ud af at hun havde nogen, men han viste ikke hvor mange, så han ventede bare på hendes svar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:40

Hayley smilede
"Fedt..Har tre..Hvor har du dine henne" Sagde hun smilende da hun ikke ville snakke mere om blod
Hun kiggede på ham og smilede sødt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:52

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Sejt, jeg har den ene på midten af brystet og den anden har jeg på overarmen, hvor har du dine henne?" spurgte han og smilte venligt til hende, men tænkte lidt også
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:55

Hayley stoppede med og smile da hun fandt ud af hvordan hun smilte hun kiggede ned på ders hænder også så
"Fedt jeg har en på lenden og bag øret og en under buksekanten" hun smilede og pegede der hvor hun mente for hun havde opdagede folk der trorede den sad et andet sted
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:02

Marcus smilte og tænkte lidt.
"Ahh.. nu kan jeg se hvordan de ser ud, efter du har fortalt mig hvor de sidder henne, de er meget seje" sagde han og smilte, han havde lidt bedre ved at se nu hvordan de så ud efter hun havde fortalt hvor de sad henne, han smilte svagt igen og tænkte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:05

Hun smilede og lo kort
"Tak..Har vingerne på ryggen som teng med det med min mor..At jeg elskede hende" hayley sukkede men smilede med det samme han var en af de første da kunne lide dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:31

Marcus nikkede og smilte svagt.
"Det er også den jeg bedst kan lide, jeg kan godt lide vinger selvom jeg ikke selv har fået nogen tatooveret, jeg ville gerne vise dig mine, men det kræver at jeg tager min bluse af, da jeg har T-Shirts på, og det vil jeg helst ikke gøre lige her" grinte han stille og så venligt på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:36

Hayley lo kort
"Hmm kan jeg ikke forstå" hun kiggede lidt på ham og rejste sig og rakte hånden frem mod ham
"Kom"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:50

Marcus grinte svagt og så op på hende.
Han tog hendes hånd og rejste sig, "Okay hvor vil du hen?" spurgte han og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 04:53

Hun smilede
"Ja det ved jeg ikke hvor vil du tag din bluse af henne" Sagde hun smilende
Og kiggede lidt på ham og smilede stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:02

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Jeg hved ikke om du har modet til at blive teleporteret ind på drenge toiletet i en af båsende, for derinde kan jeg godt tage den af, ellers er der hjemme hos mig, hos dig, eller ude i en af gyderne" sagde han tænkende og smilte svagt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:04

Hayley smilede
"Du valger er lige glad" hun så på ham og ventede på hans svar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:20

Marcus smilte svagt og holdte stadig i hendes hånd.
"Okay så bliver det drenge toiletet, stå helt stille" sagde han og smilte svagt igen.
Pludselig 1 sek efter stod de i en bås på toiletet, Marcus lyttede lidt, men da der ikke lige var nogen der havde lagt mærke til det, smilte han igen og så på Hayley, for at tjekke at hun ikke var gået i chok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:24

Hayley gav et ryk så hun landte ind i marcus ¨
"Undskyld" hvidskede hun
Hun kiggede rundt og lyttede hun holdte sig for munden for ikke og grine hun kiggede op på marcus og smilede bag hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:32

Marcus smilte og så på hende.
"Det gør ikke noget, det er jo første gang du prøver at blive teleporteret" hviskede han og smilte igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:37

Hayley nikkede
"Ja hold da op" Sagde hun smilene
"Hvad kan du ikke finde ud af" hun løftede det ene øjenbryn og smilede stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:47

Marcus grinte svagt og smilte igen.
"Hmm.. det ved jeg faktisk ikke, sig det når du ved det" sagde han drillende og smilte igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 05:58

Hun lo kort og smilede igen

"Skal jeg gøre når må jeg se dem" sagde hun spændt og smilede
Hun hørete en komme ind og hun var lige ved og grine hun lagde hovedet ind mod Marcus bryst og holdte for munden for man ikke kunne høre hende heller se om der var to der inde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:14

Marcus nikkede og smilte svagt igen.
Han tog sig ikke af at hun lagde sit hoved på hans bryst og han ventede med at sige noget til personen var gået igen, han så ned på hende og smilte svagt igen, " ja self, ellers ville jeg ikke have taget dig med herud" sagde han og smilte drillende, han tog derefter sin T-Shirt af og viste hende et kors på sit bryst og en drage formet tatoo på sin overarm

//De kan ses i hans profil, hvis du vil se dem^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:18

Hayley smilede og lød sine finger køre over dem "Woow" hun kiggede op på ham og smilede stort
"De er fandme pæne" hun kiggede lidt på ham og bed sig blidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:28

Marcus smilte svagt og så kort på sine tatooveringer, før han så på hende igen.
"Tak skal du have, men de er ikke ligeså pæne som dine vinger" sagde han og smilte igen
Han tog ikke af at hun rørte ved ham, det havde han ikke noget imod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:33

"Vil du se dem"Sagde hun smilene
"Men jeg kan nu også godt lide dine" hun smilede til ha og gjorder stillet klar til og vise dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 06:45

Marcus smilte og nikkede.
"ja self, bare vis mig dem, vil rigtig gerne se dem" sagde han og smilte svagt.
Han tog sin T-Shirt på igen og rettede den på plads og så ventende på hende og smilte svagt igen.
"Tak skal du have" sagde han bagefter og smilte igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 6 Icon_minitime

Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» Trænger virkelig til noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum