Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:25

Adam gav et suk fra sig
"jeg har jo heller aldrig sagt at vi skulle være sammen" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig hårdt i læben, og kunne ikke lide at såre Eolith på den måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:33

"Næh.." Sukkede han lidt. Han tog sig til armen og så til sin side "Det har du ikke..".
Han så tilbage på ham og studerede ham med det blik, der kaldes hundeøjne. Han ønskede hans medlidenhed, selvom den nok ikke kunne bruges til noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:47

Adam vende stille sit blik mod ham og gav et suk fra sig
"hvad skal jeg stille op ?" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 05:56

Eolith rystede på hovedet og så på ham. "Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg havde jo valgt mig i dit sted.. det er da klart". Han kørte en hånd igennem sit hår og fandt plads på en af stolene ude i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:07

Adam gav et suk fra sig
"jeg troede endelig du ville gå tilbage til ham der elver" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:11

Han så hen på ham og stivnede lidt i blikket, men nikkede så. "Jah.. Jeg vidste jo at han ikke ville svigte mig. Han elskede mig virkelig, selvom at jeg havde gået fra ham..". Han bed sig skamfuldt i læben, og brød sig ikke om at tænke på sin synd.
"Det jeg gjorde var forfærdeligt...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 06:28

Adam hævede det ene øjebryn
"hvorfor er du så ikke sammen med ham ?" spurgte han stille om
og bed sig i læben og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:16

Eolith rystede på hovedet og så ned. "Fordi..." sagde han stille og søgte efter noget tilfædigt at se på "..Men han er jo død". Han kørte hånden igennem hånden og kiggede ud i gangen, hvor han gik ud og fandt sine sko frem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:44

Andy gav en lyd fra sig og fløj næsten op af sofa'en, han løb ud til Eolith og tog fat i hans håndled og puffede ham op af en væg. han holde hans hænder op ved hans hoved
"hvorfor har du ikke fortalt det" hviskede han
og så trist ned af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 03:56

Eolith slap sine sko så de dumpede ned i gulvet. Han knugede øjnene sammen, da han slet ikke ville tænke tilbage på det. "...Jeg tænkte.. du ville tro, at jeg kun ville have dig tilbage af den grund". Han knugede hænderne lidt, men stoppede hurtigt med det igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:04

Andy rystede på hovedet og lag hans arme rundt om sin nakke, han lag selv sine arme rundt om livet på ham og træk ham tæt ind til sig
"det er jeg ked af at høre" hviskede han
og kyssede ham blidt i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:13

Han lukkede øjnene mere i da han blev trukket ind og kysset i håret. "Y-Yo.." Hviskede han og sukkede lavt efter vejret "Jeg kan ikke mere". Han åbnede øjnene igen og såulykkeligt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:16

Andy så ned på ham og forstod ikke hvad han mente
"hvad mener du ?" hviskede han
og bed sig hårdt i læben og så trist ned på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:22

Han rystede på hovedet og havde lyst til bare at smelte og forsvinde ned i gulvet. "Ingenting" Svarede han "Eller.. Jeg kan bare ikke være din ven uden at have lyst til dig.. Men jeg føler heller ikke at jeg kan gå".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:29

Andy så ned på ham og rystede på hovedet
"du må ikke forlade mig" hviskede han
og trykkede ham tætter på sig og kyssede ham i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:32

Eolith fik en smule blanke øjne da Adam sagde det, og lagde derefter armene om ham og krammede ham tæt ind til sig. Han lagde hovedet ind mod hans bryst og hvilede øjnene. "Så må du heller ikke skubbe mig længere væk..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:34

Andy rystede på hovedet og lag sit hoved på hans
"jeg skubber dig ikke væk" hviskede han
og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:37

Eolith sank lidt sammen, men holdt stadig fat omkring ham som om han aldrig havde tænkt sig at slippe igen. Han kunne høre hans hjerte slå, hvilket gjorde ham roligere.
"..Tak".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:03

Andy lag sine arme tætter om ham og smilte svagt
"jeg vil altid være her for dig, bare ikke hold nået tilbage" hviskede han
og kyssede ham en gang til i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:08

//Du heder Andy nu?//

Eolith gravede sit hoved ind mod brystet på ham og sukkede opgivende. *Hvad så hvis jeg siger at jeg elsker ham?* Tænkte han. Han kørte armene op under hans bluse og op ad hans ryg, så han blev varm i kinderne. "Okay" Svarede han bare og lod det andet ligge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:19

//arh jeg måtte ikke hedde Adam :/ //

Andy så ned på ham og smilte
"det ved jeg jo allerede at du gør" hviskede han
og kunne ikke lade være med at smile over det da han syntes det var sødt, at Eolith havde glemt at han er tankelæser. han blev bare stående og lag sine arme tætter om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:25

//Han hedder jo også Adam Lambert, ham du er// x3

Eolith glemte det hele tiden, men kunne selvfølgelig heller ikke stoppe med at tænke. Han sukkede og rystede igen på hovedet. "Jeg har ikke noget at sige.." Svarede han ham lidt efter og holdt stadig om ham "..men skal vi ikke sætte os ned igen?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:34

//alligevel :b det var jo ikke fordi jeg hed hans fulde navn//

Adam bøjede sig ned over ham og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig
"du skal altså ikke holde nået tilbage i at fortælle mig" hviskede han
ind i hans øre og gik ind i stuen med ham og satte sig i sofa'en
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:38

//Næh, men hvad er den store forskel? :3 Adam -Andy?//

Eolith los hænderne blive under hans bluse, og holdt fast omkring ham, så han ikke faldt ned. Han fjernede sig ikke da han satte sig, og blev siddende på hans skød. "Nej, jeg ved det godt. Det var heller ikke noget jeg holdt tilbage bevidst".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:45

//det er at jeg syntes han skulle hedde Adam x'D men der er intet at gøre //

Andy så ned på ham og smilte
"så sige det istedet for at tænke det" hviskede han
og hentydet til at Eolith elskede Andy, han lag sine arme om ham igen og trykkede ham tætter på sig
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 6 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 6 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden