| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 06:54 | |
| //Ja, men jeg kom nu også til at tænke på Adam og Eva første gang jeg hørte om det x3 Jeg kendte ikke Adam Lambert før du skiftede navn og billede//
"Mnh.. Jeg elsker dig..?" Sagde han lidt tøvende, da han ikke var sikker på om det var det Andy mente. Stadig holdt han om ham, og lagde maven helt mod ham og fik hans varme i sin egen krop. Han lagde hovedet mod hans skuldre og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 06:59 | |
| //hehe okay x'D jeg kende så heller ikke Adam Lambert før jeg fandt en billede ham af//
Andy smilte svagt og kyssede ham i håret "godt.. er det ikke meget bedre at få det ud ?" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile af det, og lag sine arme tætter om ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 07:04 | |
| //Han kom som nummer to i Idols eller noget x3 Men han synger nu heller ikke så dårligt//
Eolith lyttede lidt til hans stemme og tænkte over den. Han rettede sig op og kiggede ham ind i øjnene. Forsigtigt lænede han sig ind til ham og kyssede ham stille på munden. Han havde ondt i maven af nervøsitet, men havde ikke lyst til at holde det tilbage længere. Han stoppede det uskyldige kys og så på ham igen uden at sige noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 07:18 | |
| //nej det gør han nemlig ikke :b //
Andy så bare på ham og åbnede sin mund da Eolith havde kysset ham, han kunne ikke få sig selv til at sige nået. han sad bare og så ned på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 07:23 | |
| //x3//
Eolith så lidt på hans mund der åbnede sig, og derefter op i hans øjne. Han vidste ikke helt hvordan hans udtryk skulle aflæses, men det gav ham nu en lyst til at kysse ham igen. Andy havde desuden sagt at han ikke skulle holde noget tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 07:40 | |
| Andy lukkede sin mund, men åbnede den lidt efter for at sige nået. han lukkede den hurtigt igen "hvad laver du ?" hviskede han og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne hårdt i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 07:47 | |
| "Et kys er et kys" Svarede han fosigtigt "Det betyder det samme uanset hvor man kysser henne.. Du har kysset mig flere gange på hovedet.. Jeg tænkte, at det ikke gjorde noget..". Han så lidt ned, da han ikke følte sig velkommen til at kysse ham, på trods af, at det kun var et lille forsigtigt kys. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:07 | |
| Andy nikkede "venskabeligt kys er godt nok" hviskede han og lag en hånd på hans kind og begynde at bevæge sin tommelfinger, han bed sig i læben og gav et lille suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:13 | |
| Eolith lænede sig frem og lagde sit hoved på hans skulder igen. Han følte godt nok at han var godt på vej til at blive tændt af ham, men forsøgte så godt han kunne på at tænke på andre ting, selvom det var svært. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:16 | |
| Andy lag sin anden arm tæt omkring ham og smilte svagt "dufter jeg godt Angel ?" spurgte han om og kunne ikke lade være med at le over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:19 | |
| Eolith undrede sig lidt over spørgsmålet men nikkede. "Yeah". Igen kom han til at tænke på det han ikke havde lyst til at tænke på og sukkede håbløst af sig selv "Hvad med mig?". Han strammede lidt i grebet og kørte hænderne længere op til hans skulderplader. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:27 | |
| Andy tog en dyb indånding af ham og smilte svagt "fantastisk" hviskede han og strakte sin krop da han mærkede hans fingere kørte længere op, han bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:31 | |
| Eolith rødmede lidt af det og kunne mærke at der skete lidt imellem sine ben. Han knugede selv sine øjne i og vidste ikke hvad han skulle gøre, hvis det udviklede sig. Han vidste jo at Andy ikke havde tænkt sig at hjælpe ham. "A-andy..?" Spurgte han bekvemt "Kan jeg låne et bad?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:50 | |
| Andy så på ham og nikkede "du behøver ikke engang spørge" hviskede han og kyssede ham i håret og smilte bare til ham, han bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 08:53 | |
| Han trak hænder til sig igen, kyssede ham kærligt på kinden og rejste sig derefter sørgmodigt op. "Okay tak". Han gik ud til badeværelset igen og begyndte at klæde sig stille af, mens han tænkte på, hvor ærgelig hele situationen var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:07 | |
| Andy bed sig i læben og træk sine ben til sig og lag sine arme om sine ben, han så efter ham og lag sit hoved på sine knæ og bed sig lidt hårdere i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:12 | |
| Eolith tændte for vandet og gik under bruseren. Han skammede sig over at han blev så let tændt af ham, og at dette så var han eneste mulighed for at køle ned. *Mon han virkelig mener det han siger?* Tænkte han og holdt sine øjne lukkede, mens de kolde vand skyllede ned på hans ansigt. Han slukkede vandet, da hans krop blev mere rolig igen, og fandt et håndklæde frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:16 | |
| Andy blev bare ved med at så hen mod badeværelset og gav et lille suk fra sig *tror han ikke på hvad jeg siger* tænkte han og blev lidt trist af det, han trykkede sit ansigt mod sine ben og gav et suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:21 | |
| Eolith tørrede sig grundigt, men frøs stadig efter det kolde bad. Han tog sit tøj og og lugtede til det. Da det ikke lugtede grimt, tog han det på og stadsede sig lidt ud foran spejlet. Han ville helst ikke ligne en idiot foran Andy. Han trådte ud af badeværelset og gik hen til ham igen. "Mange tak" Smilte han lidt og så på ham. Han stoppede smilet lidt, da Andy ikke virkede så glad. "Er der noget galt Yo?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:26 | |
| Andy så op på ham da han kom ud og smilte svagt, men forsvandt da han spurgte om der var nået galt "hvorfor stoler du ikke på hvad jeg siger ?" hviskede han og så bare trist på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:31 | |
| Eolith så lift forarget på ham, da han sagde det på den måde. "Hvad mener du?". Han havde ikke selv tænkt over hvad han tænkte for lidt siden, og heller ikke på, at Andy skulle have hørt dem, da han ikke var i samme lokale. Han glemte også hele tiden, at Andy var tankelæser. "Selvfølgelig stoler jeg på dig..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:35 | |
| Andy rystede på hovedet "nej du gør ikke, du skal ikke glemme at jeg kan læse tanker" sagde han og lukkede sine øjne i med et suk "hvorfor stoler du ikke på hvad jeg siger ?" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:40 | |
| Eolith og blev lidt forvirret og nervøs om han så også havde læst alle hans andre tanker. "Det har ikke noget at gøre om jeg stoler på dig" Svarede han til sit forsvar "Jeg tænkte bare på, om der kunne være en anden forklaring på, at du ikke vil have mig..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:46 | |
| Andy åbnede sine øjne og så på ham og rystede på hovedet "jeg elsker Dean og sådan er det bare" sagde han og lukkede sine øjne trist i og lag sine arme tætter om sine ben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:50 | |
| Eolith så på ham og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham. "Men jeg elsker også dig" Svarede han og så på ham. Han fjernede lidt hår fra Andys øjne så han kunne se på ham igen "ligeså højt som du elsker dean". |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|