Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:43

Andy så på ham og rystede på hovedet,han bøjede sig hen mod ham og kyssede ham på panden og derefter kinden
"nej du må blive så længe du vil, så mangler jeg bare 97 kys til for at få min ene trøje tilbage" sagde han
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 00:56

Eolith smilte forsigtigt. "Du ved godt... at jeg ikke går af mig selv, ikke? Jeg bliver her virkelig så længe jeg har lyst" Svarede han, og så spørgende på dig "Men er det iorden med dig? Virkelig?".
Han var nu alligevel rigtig lettet over, at han ikke fik nogen fast dato til at tage hjem. Desuden var der heller ikke meget at komme hjem til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:05

Andy tænkte lidt over det og nikkede
"men jeg ved så ikke hvor dejligt det ville være for dig at være her" sagde han
og smilte til ham og lukkede sine øjne i og tænkte lidt over det
"mig træt" hviskede han
og rykkede sig helt tæt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:08

"Jeg har det strålende" Svarede Eolith og rykkede sig ind til ham, og lagde dynen om dem begge "Her har jeg gået og været ked af det så længe, og så kommer du ind i mit liv igen..".
Han lagde hovedet mod hans og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:18

Andy træk på skulderne og lod sine øjne forblive lukkede
"jeg tænke mere på om jeg fik besøg eller nået" hviskede han
og lag en hånd på hans brystkasse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:23

"Uhm.. Af Mike...?" Spurgte Eolith, og havde først kommet i tanke om ham nu. Han så spørgende på ham og puttede dynen lidt omkring dem. "Jeg siger ikke noget... Jeg bliver bare inde på værelset hvis du får besøg... eller også går jeg en tur imens...". han kiggede lidt ned i lagenet og pillede ved det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:30

Andy åbnede sine øjne en lille smugle og så på ham og træk lidt på skulderne
"okay, hvis du kan klare det.. så er du velkommen til at blive her så længe du vil" hviskede han
og lukkede sine øjne i og kunne godt mærke at han havde blevet træt af at ikke sove om natten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:34

"Tak Yo" Svarede han og kyssede ham hurtigt på munden. Han kiggede på ham og nussede ham på næsen. Andy så træt ud, kunne han godt se, så han lagde sig bare ordentligt ned igen og sukkede.
Han lukkede forsigtigt øjnene og forsøgte at hvile sig lidt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:40

Andy smilte lidt over ham
"betyder det der kys nået altså jeg mener at jeg så kun mangler 96 ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben og grinte lidt over det, han lag en hånd på hans kind og nussede ham lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:44

"De kys jeg giver dig, tæller ikke" Svarede han og smilte lidt. Han åbnede ikke øjnene op, men hvilede sig stadig. Han puttede sig tæt ind mod hans bryst og strakte armene omkring ham. "Må jeg spørge dig om noget..?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:53

Andy hav et drillende suk fra sig og lag sine arme om ham og smilte, han åbnede sine øjne lidt og så ned på ham
"hvad vil du spørge om ?" spurgte han om
og kyssede ham en enkel gang i håret og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 01:57

"Er du glad?" Spurgte han og kiggede på ham. Han nussede han på ryggen igen og duftede forsigtigt til hans bryst. Selv var han ret glad netop nu, også selvom at han følte sig syg. Han pande var varm og hans hoved dunkede. Men ellers..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:03

Andy smilte lidt over hans spørgsmål og kyssede ham i håret
"selvfølgelig er jeg glad" hviskede han
og fald stille og langsomt i søvn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:06

"Det var godt... Så er jeg også glad".
Han sukkede lidt og lyttede til hans åndedræt der blev lidt tungere. Han tog rundt omkring ham igen, og trak ham ind a putte til sit bryst. Han aede ham i håret og kiggede kærligt ned på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:35

Andy lag sine arme tætter om ham og begynde at mumle lidt, han kyssede ham en enkel gang på hans bryst og smilte lidt. han træk stille sit ene ben i mellem hans
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:50

Eolith lagde det øverste ben mere omkring ham, og følte sig ret tæt på ham igen. Han lukkede øjnene i et smil, og faldt selv ligeså stille i søvn.

//Senere?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:59

//jaer//

Andy vågnede stille op og gnubede stille sin øjne og åbnede derefter sin øjne, han fik et chok da han fik øje på Eolith. han røg ned af sengen med et bum, han satte sig stille op og tog sig til hovedet
"av for satan" mumlede han
og så stille hen mod Eolith og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:03

Eolith satte sig op og så ned på ham i et chok. "Hey? Kom du noget til?" Spurgte han hurtigt og kravlede hen til sengekanten og kiggede på ham. Han var blevet frisk nu, og havde glmt alt om, at han havde haft det dårligt lige før. Han tog dynen lidt omkring sig og så sig omkring. "Kan jeg låne noget tøj af dig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:10

Andy så på ham og vende derefter sit blik ned af sig selv
"jeg har det fint tror jeg" hviskede han
han rejste sig stille op og nikkede lidt og gik hen til sit skab
"selvfølgelig må du det" sagde han
og så tilbage på ham og hævede det ene øjebryn
"det er bare nok for stort" sagde han
og tog et par bukser og en t-shirt frem og gik hen og lag dem ved ham, og gik hen mod døren. han vende sig kort rundt og rodet sig i håret
"jeg går ud og laver nået mad til dig" hviskede han
og gik ud i køkkenet og fumlede lidt med at lave nået mad til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:14

"Jo tak" Kaldte han efter ham og rejste sig. Han trak bukserne på, og strammede den bare til med sit bælte fra dagen før, og hev derefter T-shirten over sig. Han gik roligt ud til ham bagefter, mens han rettede på sit stadig uldede hår og lænede sig op af væggen. "Jeg har det bedre nu. Det kan være at dit kys healede" Lo han lidt. Han gik hen og satte sig ved bordet og lænede sig tilbage i stolen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:27

Andy smilte lidt og vende sig mod ham, og begynde at grin lidt mere
"mine kys er forgiftede... måske skulle du tage hjem og hente nået af dit egen tøj, hvis du har tænkt dig at blive hos mig længe" sagde han
og gik stille hen til ham og satte en tallerken med toast og et glas mælk
"håber man kan spise det" sagde han
og satte sig ned foran ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:33

"Joh tak" Svarede han og rykkede tallerkenen tættere til sig. "Det gør jeg bare når jeg har spist så" Han tog en bid af brødet og smilte friskt til ham "Eller.. du kunne også tage med, hvis du har lyst?".
*Hvis han overhoved skal nå at se hvordan jeg bor* Tænkte han, og spiste videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:37

Andy så på ham og begynde at grine
"Angel, du kan stadig ikke holde dine tanker for dig selv" hviskede han
og tænkte lidt over det og nikkede
"jov det vil jeg da meget gerne" svarede han
og så nysgerrig på mens han smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:46

"Ja-jamen! Hvad skal jeg gøre? Slukke min hjerne?" Han så forvirret på ham, og vidste slet ikke hvad han kunne gøre for at holde sine tanker væk fra ham. "Mange af mine tanker er altså private, at du ved det". Han spiste op og drak af den sidste mælk, hvorefter at han rejste sig op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 03:58

Andy så over på ham og træk på skulderne
"intet er privat så længe jeg er her" sagde han
og syntes det så sjovt ud når han spiste, han så efter ham da han rejste sig op og kunne ikke lade være med at smile til ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 17 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 17 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden
» den lille café - Criss
» Den lille cafe# privat Jäden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: