| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Fre 12 Feb 2010, 23:01 | |
| Andy så ned på ham og træk på skulderne "det ved jeg da ikke, så langt tænker jeg aldrig frem" sagde han og grinte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 01:54 | |
| "Fjernsyn igen?" Spurgte han. Han fortsatte vejen hen mod Andys blok og fulgtes med ham op til hans lejlighed igen. Han holdt ret tæt om Andy, helt med vilje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 03:01 | |
| Andy tænkte lidt over det og nikke "ja det kan vi godt" grinte han og tog sine nøgler op af lommen og træk lidt på skulderne, han låste døren op til sin lejlighed. og gav stille slip i Eolith inden han gik ind og tog sine sko og jakke af |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 03:03 | |
| Eolith klædte sig af overtøjet og gik ud i køkkenet. Han lagde posen på bordet, og stilte det frem på disken, klar til brug. "Vi kan godt gå igang med det samme, ikke?". Han var ret sulten, selvom han havde fået morgenmad, og han ville ikke have noget imod, at lave noget sammen med Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 04:43 | |
| Andy gik stille ud til ham og nikkede "kan vi godt" sagde han og kørte en hånd igennem sit hår og træk lidt på skulderne, han bed sig i læben men slap den lidt efter "hvad skal jeg lave ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 04:58 | |
| Eolith Smilte. "Du kan finde tingene frem. Det er jo dit køkken" sagde han og pakkede spaghettipakken op "Der er jo ikke så meget at lave". Han samlede tingene til sig, og fandt saltkværneren frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:06 | |
| Andy nikkede langsomt "hvad skal du bruge ?" spurgte han om da han jo ikke viste helt hvordan man lavede mad, han gik stille rundt i sine skabe og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:15 | |
| "En kasserolle.. Og endten endnu en kasserolle eller en bradepande" Svarede han og så på ham. "Det kommer an på hvordan du vil have kødet. Skal det være stegt oksekød, eller kødsovs?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:27 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "det ved jeg ikke" sagde han og tog to kasseroller frem og en brandepande, han satte sig derefter op på køkkenbordet. han så på ham med et smil på læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:31 | |
| Eolith nikkede håbløst og kom bare vand i kassarollen samt lidt salt. han kom spaghettien i, og kom kødsovsen i en anden gryde. "Det er let nok at lave spaghetti.." Sagde han og lænede sig op ad køkkenbordet, mens han kaggede på Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:36 | |
| Andy kiggede nysgerrig med på hvad han lavede "er det ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, da han selv syntes at det var svært at lave god mad. han vippede lidt med sine fødder og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:39 | |
| Han nikkede og smilte til ham. Nok var spaghetti det eneste han selv kunne lave uden at kludre i det, men det blev altid vellykket. "Jaja. Nu skal vi kun vente". Han rettede sig fra køkkenbordet og gik hen og satte sig på hans skød og kiggede på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 05:47 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og nikkede, han lag sine arme tæt om ham og smilte "okay, så gør vi det" sagde han og sad bare og ventede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 06:01 | |
| Eolith smilte varmt, da han mærkede hans hænder. Han lagde selv armene omkring ham, så krammet blev endnu tættere, ligesom han kunne lide det. "Du er ret berømt i udlandet. ikke?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 06:08 | |
| Andy så på ham og hævede det ene øjebryn og træk på skulderne "det ved jeg ikke, ikke nået jeg lægger mærke til.. altså jeg laver jo musik ikke for andre men for min egen skyld" sagde han og kyssede ham på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 06:55 | |
| Eolith så på ham og nikkede meget forsigtigt. "Prøv at sætte din cd på? Med din personlige favoritsang". Han havde hørt ham spille guitar og synge, men han havde endnu ikke hørt ham på cd endnu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 08:09 | |
| Andy så på ham og grinte lidt og nikkede en enkel gang "okay okay så gør jeg det" sagde han og tog ham stille ned fra sig, han hoppede efter ned fra køkkenbordet. og gik ind i stuen og tænkte lidt inden han tog en cd og satte den på "jeg har så ingen favoritsang" sagde han han vende sit blik mod køkkenet og lukkede sine øjne lidt i (sang:: https://www.youtube.com/watch?v=f9wAFmfhpmU&feature=related) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 08:47 | |
| Eolith kiggede efter ham og smilte. Han var spændt på at høre det og lænede sig tilbage mod køkkenbordet igen. Han kunne høre musikken fra køkkenet af, og han så op i loftet mens han lyttede. *Hvor er det godt..* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 08:55 | |
| Andy gik stille ud til ham igen og nikkede "jeg takker da" grinte han han gik stille hen til ham og lag sine hænder om ham, han lag stille sit hoved på hans skulder og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:03 | |
| Eolith lukkede øjnene i og krammede ham straks. "Du er så vild!". Han knugede i sit tag omkring ham, men slappede af igen. "Utroligt jeg aldrig har hørt om dig i medierne før..". Han skævede tilbage mod ovnen, hvor vandet begyndte at koge over, og han skyndte sig ud af hans favn og skruede ned for varmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:07 | |
| Andy smilte lidt og rystede på hovedet, han fik et chok og så hurtigt efter ham "jeg er glad for at jeg ikke er kendt her" sagde han og lag stille sine hænder ned i sine lommer, han bed sig lidt i læben og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:11 | |
| "Hvorfor ikke? Det ville da være totalt... fedt!" Sagde han, mens han hældte vandet fra over vasken. Han så sig ikke tilbage om på ham. Han kunne ikke selv sætte sig ind i hvordan det ville være at være kendt. Han tog nogle tallerkener ud fra skabet og gik hen til spisebordet med dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:28 | |
| Andy træk på skulderne "det er ikke fedt, det er ikke fedt at ikke kunne gå på gaderne uden at der er folk over der hele" sagde han og lukkede sine øjne lidt i, han åbnede dem igen og lag sine hænder ned i sine baglommer |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:34 | |
| Eolith vendte sig mod ham og kiggede lidt på ham. "Er du træt af det?". Han pillede lidt ved sin trøje og studerede ham igennem med sit blik. I hans øjne kunne han heller ikke få det til at hænge sammen, da det kun var her for nogle dage siden, han fandt ud af at Andy var kendt rundt i verdenen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 13 Feb 2010, 09:38 | |
| Andy nikkede og smilte svagt "det er jo en af grunde til at jeg flyttede her til" hviskede han og åbnede sine øjne, han blev bare stående og tænkte sig lidt om "skal jeg hjælpe med nået nu ?" spurgte han om og havde det som om han slet ikke havde lavet nået |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|