Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:10

Eolith stoppede op og så tilbage på ham. "Kan du ikke selv lukke af for tanker? Hører du dem bare?" Spurgte han tænksomt, og begyndte at smile lidt lumskt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:15

Andy rystede på hovedet
"når jeg læser tanker,, så er det som om du snakker til mig.. hvis du forstår" hviskede han
og lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:26

Eolith lo lidt, ved tanken om at få en sang på hjernen, der ville irritere ham. Men han lod alligevel være og fortsatte ud i gangen hvor han tog sko på. "Så kan det vel både være til din fordel og til en ulempe?".
Han to sin jakke på og lukkede dem, og bandt derefter sine sko.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:30

Andy træk på skulderne og gik ind i soveværelset og tog slipset af og tog hurtigt en trøje på, han gik stille ud i stuen og hentede sine smøger, pung og nøgler. han gik derefter ud til ham og tænkte lidt over det
"det ved jeg ikke, altså jeg kan jo også bare lade være med at lytte på dem, ligesom man kan når man snakker med en" sagde han drillende
og tog sine sko og jakke på, han tog en smøg i munden uden at tænde den og gik hen og åbnede døren for ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:36

*1, 2, 3 Not only you and me. Got one eighty degrees. And I'm caught in between Countin' 1, 2, 3...* Nynnede han inde i sit hoved, efter et af de nye Britney Spears sange. Han morede sig lidt ved det og glædede sig til at høre hans kommentar til det. Han kiggede sig lidt i spejlet mens han fortsat havde sangen i sit hoved.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 04:54

Andy så på ham med store øjne
"det der gør du bare for at gøre mig sur" sagde han
og hævede det ene øjebryn og var lidt skuffet over det, han gik ud at døren og satte nøglen i låsen for at låse døren efter ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:02

"Heh" Grinte han roligt og tog hans hånd "flyver vi eller går vi bare?". Han bemærkede ikke, at det var noget han blev skuffet over, men begyndte bare at gå med ham ned ad gangtrapperne.
Han havde for alvor fået melodien på hjernen, men han tænkte ikke selv over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:07

Andy låste hurtigt døren og lag sine nøgler ned i lommen
"går, man kan ikke lyve og ryge samtidigt" sagde han
og tog hurtigt sin lighter frem og vende sit blik mod Eolith med et suk
"gør du det med vilje ?" spurgte han om
og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:09

//jeg skal lige spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:11

"Okay" Svarede han og gik ud og ned ad fortorvet. Han så spørgende op på ham og kom i tanke om sangen i hans tanker. "Ja.. Nu har jeg jo fået den på hjernen... Jeg kan ikke engang restemn af sangen" Sukkede han og kom sine frie hånd i lommen, mens han holdt hans hånd med den anden. "Bare snak til mig, så jeg kan tænke på det i stedet".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:54

Andy så på ham og træk på skulderne
"jeg ved ikke hvad jeg skal sige" indrømmede han
og tog sin smøg mellem to fingere, han gik stille med ham og smilte svagt mens han tænkte over hhvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:07

"Så fortæl mig om din barndom" Sagde han og smilte lidt. Det havde Andy ikke snakket noget om, du da han tænkte over det. Men nu var Andy jo også noget gammel, i forhold til hvad han så ud til.
Han flettede sine fingre ind imellem hans og fortsatte hjemad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:14

Andy træk på skulderen
"der er intet at fortælle" sagde han
da han ikke kunne huske hvordan det var at være menneske, han fugtede sine læber lidt og forsatte bare med at gå. han tog sin smøg ind i munden igen og lod ham bare gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:19

Han så på ham og nikkede forsigtigt. Han fik en eller anden ide om, at der bare var noget, han ikke havde lyst til at fortælle. Han bed sig lidt nervøst i lægen, og var lidt bange for, at han havde gjort ham sur på grund af det.
Diskret kiggede han op på ham og forsøgte at aflæse hans ansigtsudtryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:28

Andy så ned på ham og smilte svagt
"hvis du gerne vil vide det så kan jeg ikke huske det" mumlede han
og røg videre på sin smøg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:40

"Ah.. selvfølgelig" Svarede han og tog sig lidt til hovedet. Han stoppede op foran nogle blokke, og kiggede op mod taget. "Ehm.. vi er her alligevel også nu. Det er heeelt, øverst oppe" Sagde han og gik hurtigt indenfor og begyndte at småløbe op ovenpå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:52

Andy nikkede og kastede hurtigt sin smøg, inden han hurtigt gik med Eolith da han jo ikke havde nået andet valg
"når okay fedt nok" sagde han
og bed sig i læben mens han så sig omkring
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 07:33

Eolith nåede op til døren og fandt en nøgle frem under en tom potteplante. Han låste døren op og gik indenfor i lejligheden. Der var hverken strøm eller varme på som sædvanligt. Han sukkede og så tilbage efter Andy. "Tag dig ikke af, at der er så rodet. Jeg er aldrig hjemme" Kaldte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 10:52

Andy nikkede og gik stille ind og bed sig lidt i læben, han så over på ham og hævede det ene øjebryn
"her er koldt, hvorfor bor du sådan et sted ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben og var ikke glad for at se det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 21:50

Eolith trak på skuldrene. "Jeg kan ikke få arbejde nogen steder, hvilket jeg havde håbet på da jeg flyttede ind, og jeg kan heller ikke få solgt lejligheden igen" Svarede han og sukkede. Han gik hen til sin seng, hvor meget af hans tøj lå på, og samlede et par bukser, trøjer og undertøj ned i en sportstaske han havde "Jeg er kun hjemme når jeg skal sove, ellers".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 23:49

Andy træk på skulderne og lukkede sine øjne kort i
"det er jo klart, det er jo en nedern lejlighed" sagde han
og bed sig i læben for ikke at flippe ud, han træk sine hænder langt ned i sine lommer og lukkede sine øjne kort i. han gik stille hen til ham og så bare på ham med et svagt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 07:16

Eolith trak lidt på skuldrende og så sig lidt rundt omkring. "Jaeh.. Ehm.. Jeg var måske lidt for hurtig om bare at flytte ud for mig selv. Jeg tror ikke jeg er parat til at blive voksen endnu, selvom jeg troede det. Jeg kan ikke engang forsørge mig selv". Han så hen på Andy igen og trak tasken op over skuldrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 09:46

Andy bed sig hårdt i læben og nikkede og så sig omkring, han slap stille læben og lod sit blik falde på ham
"du må godt bo så længe du vil hos mig" hviskede han
og træk lidt på skulderne og begynde at gå rundt og se sig omkring
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 09:58

Eolith så på ham mens han kiggede rundt, og skubbede diskret nogle underbukser under sengen, da det var lidt pinligt et eller andet sted. "Mnh.. Tak.. men hvad er det værd, hvis du ikke er der?" Spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:03

Andy så over på ham og hævede det ene øjebryn
"bedre end dette" sagde han
og gav et suk fra sig og træk på skulderne, over at de hele tiden skulle gå igennem det emne
"Angel,, jeg kan ikke blive her sådan er det bedre.." sagde han
og lukkede sine øjne kort i og bed sig lidt i læben, han slap den lidt efter og tænkte sig lidt om
"må jeg godt bruge penge på det her, altså så det i det mindste ligner et sted man kan bo.. så er der nok også en stor chance for at sælge det efter" sagde han
og træk sine hænder langt ned i sine lommer
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 18 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 18 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden
» den lille café - Criss
» Den lille cafe# privat Jäden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: