Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:17

Eolithsmilte og lagde armene omkring ham og lagde hovedet ved hans hals og kyssede ham og begyndte at suge mod hans hals, bare for at efterlade et provokerende sugemærke.
Hans nærvær med Andy var allerede godt på vej til at tænde ham igen. Med Andy skulle der ikke meget til og så var han hård.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:24

Andy grinte lidt af ham og strakte sin hals lidt mere
"Angel, er det der en god idé ?" spurgte han om
da han ikke selv viste om det var da han ikke rigtigt tænkte på om folk ville blive lidt sure på det, han blev bare ved med at nusse ham på låret og lukkede sine øjne lidt i. han lod sin anden hånd glide op i hans hår og nusse ham der lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:32

Eolith stoppede med at suge, da han følte at han havde fået nok og kiggede på det røde mærke. "Nej, men nu er det for sent" Lo han og bevægede sine hænder ned til hans hofter "Alle skal se at du er ejet af mig". Han sagde det nu forsigtigt, da han ikke mente ejet som sådan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:38

Andy åbnede sine øjne og så over på ham og grinte lidt af ham, han nikkede langsomt og smilte
"jamen det er jo altid godt" sagde han
og kyssede ham stille på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 02:42

"Synes du?" Spurgte han, og var glad for at han ikke havde noget imod det, men kyssede ham på kinden i stedet. Han lagde forsigtigt hånden ned mellem hans ben, rørte op ad den og nussede ham der. "Er det her okay?" Spurgte han og så ham i øjnene for at se hans reaktion.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:08

Andy træk på skulderne og smilte til ham, han tog hurtigt fat i hans håndled da han mærkede hans hånd mellem sine ben. han vende stille blikket ned mod den
"det er måske ikke en god idé" sagde han
og slap hans hånd og rejste sig op og begynde at vaske sæben af sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:12

Eolith rejste sig op og lagde hænderne over kors. Han så irriteret på ham mens han ventede på også at komme under vandet. "Det må du selv om så" Sagde han, og var meget tydelig sur og jaloux lige nu "Jeg gider heller ikke noget med en, der kun tror han er homo".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:17

Andy vaskede hurtigt sig af og så over på ham, han rystede på hovedet af ham
"hold så op" sagde han
og gik hurtigt ud og fandt en håndklæde frem, han så tilbage på Eolith og rystede på hovedet af ham. han tog håndklædet rundt om livet på sig
"jamen det bestemmer du selv.. du får mig til at få mere og mere lyst til at rejse" sagde han
og gik hurtigt hen mod døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:22

"Jeg ville have dig til at kunne lide mig og blive. Du skulle bare have sagt nej til at gå i bad med mig" Sagde han og gik under bruseren og skyllede al sæben væk. Han slukkede for vandet og greb ud efter et håndklæde og tog det beskyttende rundt om sig.
Han så hen på ham og ville helst ikke have at han sagde sådan noget. "Undskyld. Du må ikke rejse".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:28

Andy gik bare ind i sit soveværelse og åbnede sit klædeskab, han satte sig på sengen og træk sine ben op til sig. han lag opgivende sit hoved på sine knæ, og lag sine arme tæt omkring sine ben. han gav et lille suk fra sig og lukkede sine øjne hårdt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:33

Eolith trådte ud af bruseren og tørte sig meget stille og tænksomt. Han var godt klar over at han nu havde gjort Andy ked af det. Han turde ikke rigtig stoppe ham nu, og gik bare ud til sin taske og fandt et sæt rent tøj frem og tog det på.
Han gik hen til soveværelsesdøren og kiggede ind til ham gennem den lidt åbne sprække. Han så på ham og fik dårlig samvittighed. Han vendte hovedet og turde ikke gå derind eller sige noget til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:46

Andy åbnede langsomt sine øjne og gav et suk fra sig, han kunne godt mærke at Eolith var tæt på. han lod sin ene fod glide ned på gulvet, mens han skubbede af med den anden for at rejse sig op. han gik elegant hen til skabet
*hvorfor er der dog ingen der forstår mig* tænkte han
og tog hurtigt nået tøj på og tog håndklædet og begynde at tørre sit hår, han gik hen og åbnede døren og forsatte ind på badeværelset uden at se på Eolith. han hængte håndklædet hurtigt op og tog sin børste og begynde at børste sit hår, han lag børsten fra sig og gik ud og stod lidt og så på Eolith og viste ikke hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 03:56

Eolith ville gerne undskylde, men kunne ikke komme ud med det. Han så ham ind i øjnene og følte sig helt elendig. Han stod kun og kiggede på hammed et ulykkeligt blik.
Han fortrød at han overhoved havde tvunget ham til at være sammen med ham. *Jeg vil gerne være en del af dit liv... Men det er svært, for du åbner dig ikke op for mig*Tænkte han og så ham i øjnene meget bevidst. Han kunne ikke selv sige det, så det var nemmere bare at tænke det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:03

Andy vende langsomt sit blik ned mod jorden og gav et suk fra sig, han lyttede stille med i hans tanker
"jamen.. du vil gerne være i mit liv på den måde jeg ikke kan give dig,, du er min bedste ven.. du gør det så svært" sagde han
og gik stille ud i køkkenet og tog en cola, han satte sig op på køkkenbordet og begynde at drikke den. mens han tænkte på alt der havde sket, han så hen mod døren og satte sin cola på bordet og gav et suk fra sig
"jeg prøver at gøre dig lykkelig kan du ikke forstå det" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:09

"Jo.." Svarede Eolith ham med en hæs stemme, og så hen på ham og kiggede samfuldt ned i gulvet mens han gik lidt tættere på. Han stillede sig hen ved siden af ham uden at sætte sig op på køkkenbordet, og kiggede ned i gulvet i stilhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:21

Andy så på ham og lukkede sine øjne i
"du vil gerne havde mig, som kun din.. men jeg kan jo ikke give dig det" hviskede han
og åbnede sine øjne og så over på ham, han hoppede hurtigt ned og lag en hånd i sin nakke
"je.. jeg går ind og lægger mig" sagde han
og gik med hurtige skridt ind i sit soveværelse, han lukkede døren lidt i men ikke helt. han gav et suk fra sig og gik hen og lag sig under en dyne, han tog en dyb indånding og kunne dufte Eolith i hele værelset. han lukkede sine øjne i og bed sig i læben og tænkte lidt over alt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:29

Eolith nikkede og så efter ham. Hvis det ikke var for den dårlige samvittighed han kunne mærke i maven, havde han blindt fulgt efter ham og lagt sig ind hos ham. Men ikke nu. Nu kunne han ikke. *Hvorfor er jeg ikke en Dean?* Tænkte han og kiggede forsigtigt hen mod hans dør. Tøvende gik han ind i stuen og lagde sig ned. Han trak en pude in til sig og krammede den tæt ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:33

Andy hørte hans tanker som fik ham til at trække dynen over hovedet
"fordi der findes kun en af ham" hviskede han
og kunne mærke at han begynde at ryste i hele kroppen, han træk dynen længere op over hovedet
*hvorfor tog jeg dog her hen* tænkte han
og prøvede at finde svar, men der var intet svar i hans hoved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:38

Eolith hørte ingenting. Han lukkede øjnene og forsøgte at falde i søvn. Han havde stadig ondt i maven, og han knugede hænderne hårdt i for at lindre smerten lidt.
*Jeg gør det godt igen* Tænkte han lige før han faldt i søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:42

Andy åbnede sine øjne og satte sig op, han træk dynen væk fra sig. han rejste sig op og gik hen og åbnede døren, han fik øje på Eolith og bed sig lidt i læben. han gik lydløst hen til ham og løftede ham op i sine arme, han gik stille ind og lag ham i sengen og træk dynen over ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 04:54

Eolith sov tungt, også da han blev løftet op. Han rykkede lidt på sig og trak dynen om sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:06

Andy bøjede sig ned og kyssede ham på kinden
"sov godt" hviskede han
og gik stille ud i stuen og satte sig i sofa'en og tænde tv'et
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:09

//Senere?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:16

//Jaer//

Andy sad bare helt stille i sofa'en og så en vildt kedelig film, han lignede mest en der var tæt på at falde i søvn. selv om han ikke var det, han træk sine ben tætter på sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:20

Eolith vågnede efter omkring to timers søvn. Han satte sig træt op og så sig omkring i værelset. Han kom hurtigt i tanke om, at han var blevet uvenner med Andy og han meget gerne burde have været på sofaen lige nu. "Yo?" Surgte han og kiggede rundt i det tomme værelse. Han lyttede efter og kunne høre larmen fra fjernsynet og rejste sig så.
Han gik ud af værelset og gik med usikkerhed hen til stuen og så ind til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 21 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 21 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden