| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Lør 20 Feb 2010, 07:51 | |
| Andy så op mod sin lejlighed og vende derefter sig blik ned mod Eolith "nej vi kan godt gå der op" sagde han og åbnede døren og begynde at gå op af trapperne og smilte ned til ham, han fumlede lidt med at finde sine nøgler frem "hvorfor skal jeg havde så mange ting i mine lommer altid" mumlede han til sig selv og stoppede udenforan døren og låste den op, da han havde fundet sine nøgler frem. han åbnede døren og gik der stille ind og smed sine sko |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:04 | |
| Eolith lo forsigtigt og gik ind og lukkede døren efter dem, og tog selv skoene af. "Jeg ved det ikke. Hvad har du da i lommerne? Cigaretter?" Spugte han bare og hang sin jakke på plads. Han stilte sin taske og åbnede den og kiggede sit tøj igennem. "Må jeg låne et bad?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:11 | |
| Andy gik stille ud i køkkenet og grinte lidt af ham "de ting der skal være nede i lommer" sagde han og tog sine ting op af lommerne og lag dem på køkkenbordet, han så hen mod ham og nikkede "du tager bare" sagde han og gik hurtigt ud til ham, han tog hans ene hånd og lag en nøgle i den "så kan du altid komme ind" sagde han og smilte til ham og kyssede ham i håret, han gik stille ind i stuen og lag sig ned i sofa'en |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:16 | |
| Eolith blinkede uforstående med øjnene og kiggede ned i sin hånd. Det gik pludseligt op for ham, at dette måske var hans husnøgle. "Ah, uhm?!" Lød det fra ham, og han gik hurtigt efter ham og stoppede ved døren indtil stuen "Er det her en husnøgle? Hvorfor?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:24 | |
| Andy så, så godt over på ham som han kunne "det er en nøgle til hoveddøren.. hvis du vil ind på et tidspunkt jeg ikke er hjemme" sagde han og smilte mens han lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:28 | |
| "M-mange tak" Smilte han, og var egentlig overrasket over, at han ville give ham fri adgang, også selvom han allerede havde sagt at han måtte bo der så længe han ville. "Hør ehm.." Sagde han lidt og pegede tilbage mod badeværelset "Vil du med i bad?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:32 | |
| Andy satte sig hurtigt op da han hørte hvad han spurgte om, han så over på ham og smilte stort "tror du det er en god idé ?" spurgte han om og begynde at rødme lidt af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:34 | |
| Eolith så hen på ham og smilte, og gik hen til ham og tog hans hånd og ville have ham op at stå. "Det er da ikke nogen dårlig ide? kom". Eolith kunne ikke fjerne smilet igen efter at have bemæket Andys rødmen. Hvorfor han rødmede vidste han ikke. Han syntes ellers lige at Andy havde virket sur på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:45 | |
| Andy rejste sig stille op og rystede på hovedet af ham "jeg troede vi besluttede kun for at gøre venner ting" sagde han og gik bare stille med ham og rystede på hovedet af det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:48 | |
| "Hvilken slags venner er vi?" Surgte han og slap hans hånd igen. Han gik med ham ud til badeværelset og lukkede døren bag dem. "Jeg mener.. vi har jo alligevel prøvet alt sammen næsten. Vi har jo allerede været nøgne overfor hinanden". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 12:58 | |
| Andy tænkte lidt over det "vi er nogle venner der kender lidt for meget om hinanden" sagde han og grinte lidt af det, han vende sig om og så over på ham "rigtigt nok,, men vi er jo også mærkelig.. jepp vi har og det har vi et par gange" grinte han og rystede på hovedet af sig selv, han træk stille sin trøje af sig og træk sin mave ind da han mærkede kulden mod sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 22:55 | |
| Eolith lo lidt til det sidste og så han han tog sin trøje af. Han trak selv blusen over hovedet, og trak sig ud af resten af tøjet. Han gik hen under bruseren og tændte op for det varme vand. "Hvor varmt vil du have vandet?" Spurgte han og ventede på at det blev varmt nok til at gå under. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 23:55 | |
| Andy lod sin trøje falde ned på gulvet og træk på skulderne "bare varmt" sagde han og åbnede sine bukser og træk stille resten af sit tøj af, han så over på ham og korte en hånd igennem sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Søn 21 Feb 2010, 23:58 | |
| Eolith gik under bruseren og knugede øjnene hårdt i for at sikre sig, at intet vand kom i øjnene. "Det er det skam også" Svarede han og justerede vandets temperatur i blinde, sådan så vandet ikke blev alt for kogende. Det var længe siden at han havde oplevet et så varmt bad, da der for det meste var koldt vand hjemme i sin egen lejlighed. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 00:04 | |
| Andy så lidt på ham inden han gik tætter på, han bed sig lidt i læben. han gik stille helt tæt på ham og lag sine arme om livet på ham bagfra "det har du ret i" sagde han og kyssede ham en enkel gang i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 00:08 | |
| Eolith fik et lille sug i maven, da Andys arme omkring sig kom som en overraskelse. Han lænede sig tilbage ind til ham og åbnede forsigtigt øjnene, uden at han fik vand i øjnene. Han lukkede dem roligt i igen og nød varmen fra vandet der ramte ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 00:25 | |
| Andy smilte lidt og så bare ned på ham, han begynde blidt at nusse ham på maven. han åbnede sin mund for at sige nået, men lukkede de hurtigt i igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 00:32 | |
| Eolith klemte benene lidt sammen og så sig om bag sine skuldre og kiggede på ham. "Yo..? Skal jeg vaske dit hår?" Spurgte han stod som stivnet fast på stedet.
//Skal lige tømme opvasker// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 01:07 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og grinte lidt af ham "hvis du gerne vil, så særligt er mit hår da heller ikke" sagde han og grinte lidt af det og slap lidt taget i ham, men fjernede ikke armene fra ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 01:28 | |
| Eolith smilte til ham og rykkede sig om at stå mod ham med ansigt til ansigt, uden at rykke sig ud af hans arme. "Jo det er. Du kan vaske mit hår imens" Sagde han og greb ud efter shampooen og kom sæbe i den ene hånd "Sæt dig ned skat". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 01:35 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "det er jo bare hår" sagde han han så lidt på ham og kyssede ham på panden, han lukkede sine øjne i og satte sig stille ned og træk sine ben op under sig "du må godt få mit hår hvis du vil" sagde han drillende og åbnede sine øjne kort og rødmede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 01:40 | |
| Eolit så ned på ham før han selv stilte sig på knæ foran ham og begyndte at skumme hans hår ind i sæbe. "Sig ikke at du bruger paryk" Sagde han og lo lidt af tanken. Han kyssede ham forigtigt på panden ogrykkede sig bedre ind til ham. Han tog lidt af sæben i hans hår og kørte det ned ad hans skuldre og ned ad hans bryst. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 01:54 | |
| Andy grinte lidt af det og rystede svagt på hovedet "nej det er mit ægte hår, men jeg kan da altid klippe det af og lave en paryk til dig" sagde han og gik det til at lyde som om han mente det, han lag stille sin ene hånd på hans lår og smilte til af det. han åbnede sine øjne lidt og så ned efter hans hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 02:00 | |
| "Måske engang hvis jeg klipper mig skaldet" Lo han og kiggede også ned efter sin hånd, der nænsomt cirklede sæben rundt på hans bryst og mave "Jeg tror iøvrigt ikke at det klæder dig at være skaldet". Han kyssede ham igen samme sted og så ham i øjnene og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 22 Feb 2010, 02:11 | |
| Andy tænkte lidt over det og grinte lidt af ham "det har du nok ret i" sagde han og vende sit blik op mod ham og smilte til ham, han bøjede sig hen mod ham og kyssede ham blidt på næsen. han bevægede sin tommelfinger lidt på hans lår |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|