Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:43

Andy så ned på ham og bed sig lidt i læben, han tænkte lidt over det og slap sin læbe
"det ved man aldrig, jeg elsker jo min Angel" hviskede han
og træk ham tæt ind til sig og lag sine arme tætter om ham, han smilte lidt og lag sit hoved på hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:46

Eolith sukkede dybt og lukkede øjnene. Han lænede sig ind mod ham, og gav efter for Andys tiltrækningskræft. "Jeg vil bare ikke dele dig med nogen".
Han holdt øjnene lukkede, og lagde armene omkring hans, mens han stop med ryggen ind til hans mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:49

Andy så ned af ham og lod ham bare lægge sine arme om hans hals
"det ved jeg godt" hviskede han
og lukkede sine øjne i, og lag sine arme tætter om ham selv om de ikke kunne komme tætter om ham
"undskyld" sagde han
og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:53

Eolith vendte sig om og kiggede op på ham. Han så på hans øjne og derefter på hans læber med et betaget blik, mens han tænkte på at kysse dem. "Det gør ikke noget".
Han holdt fat omkring ham, lænede sig tættere ind og lagde forsigtigt sine læber mod hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:59

Andy åbnede sine øjne hurtigt da han mærkede hans læber mod hans, han slap sin læbe og viste ikke hvad han skulle gøre. han blev bare stående og mærke at sit hjerte sad oppe i halsen på sig, han satte sin ene hånd hårdt ned i køkkenbordet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:03

Eolith lod tungen glide ind, da han ikke fornemmede nogen modstand. Han slap hænderne omkring ham og lagde dem på hver side af Andy, og kyssede ham længselsfuldt. Han hjerte begyndte at slå i det dobbelte tempo end hvad det plejede, men mens han samtidig følte en stor lettelse over at kunne få lov at kysse hans læber igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:06

Andy tvang sig selv til at sætte en hånd på hans brystkasse og trække sig selv væk
"Angel det gør ikke" hviskede han
og lukkede sine øjne i, han gik stille hen og tog sin tallerken og begynde at rydde alt op i køkkenet i dæmon løb. han stoppede lidt efter op ved bordet og tog vinen
"undskyld" hviskede han
og begynde at drikke af flasken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:10

Eolith så forvirret efter ham, til han pludselig stod og drak af flasken. Han nikkede lidt målløs og kunne ikke helt forstå hvad der skete. *A-ah... Jeg kyssede ham...?*
Han kunne mærke at han stadig havde fugtige læber.
"Nu må du ikke drikke dig for fuld, vel...?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:19

Andy nikkede som svar til hans tanke, han vende sig op og tog stille flasken ud af munden
"hvorfor må jeg ikke det ? du forvirre mig meget og får mig til at tænke på meget mere" hviskede han og tog flasken op til sin mund igen uden at begynde at drikke, han vende sit blik mod ham og tog flasken ud
"hvad skal jeg stille op ?" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:24

Eolith holdt nøje øje med hvor meget han drak, og kunne sagtens se at det var nogle seriøse mængder han tog til sig. "..Jeg ved ikke hvad du skal gøre" Svarede han bare, selv forvirret over situationen. Stod det til ham selv, ville han bare kysse videre, men holdt sig passiv.
"vi kunne jo gå ind i stuen og nørde tv sammen igen?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:28

Andy lyttede på hvad han sagde, han gik stille ind i stuen med flasken. han satte sig i sofa'en med ryggen op af armlænet, han lag sit ene ben op af ryglænet mens det anden var på gulvet. han lukkede sine øjne i og drak lidt mere af flasken
*hvorfor skal det være så forvirrende* tænkte han
og træk vejret tungt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:32

Eolith fulgte med ind, tog fjernbetjeningen og gik hen til Andy og satte sig op hos ham mellem hans ben, og med ansigtet rettet mod fjernsynet. Han tændte det på en filmkanal og lænede sig ned at ligge på ham og sukkede stille.
Han kiggede ind i fjernsynsskærmen, som viste en gammel sort-og-hvid westernfilm, der egentlig ikke var noget han brændte for at se.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:36

Andy tog flasken ud af munden og satte den ned på gulvet, han lag sin anden hånd ned på hans mave
"er det en god film ?" spurgte han om
for at sige et eller andet, han lag sit hoved op af ryglænet og tænkte lidt over det der havde sket. hans hjerte begynde at sidde det rigtige sted igen, han havde på en måde lyst til at kysse Eolith og på en måde ikke. han viste ikke hvilken side af hans hoved han skulle lytte til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:40

"Jeg har set den før" Svarede han og gabte "Det kommer tit på den her kanal".
Eolith nød varmen fra ham, og var godt tilfreds med, at han stadig havde lov til at være tæt på ham. Han vidste ikke hvad de ellers skulle snakke om, udover den grå film, men havde det rimelig fint med bare at ligge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:45

Andy nikkede stille
"det har jeg ikke, jeg ser aldrig tv.. det var Mike der valgte det" hviskede han
og lukkede sine øjne i og begynde at nusse ham på maven, han træk lidt op i hans trøje så hans hånd kom til at ligge på hans mave. han nussede lidt videre og bed sig i læben, da han smilte lidt over at mærke hans krop mod sine finngere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:49

Eolith gav et kort nik fra sig. "Jeg ser som regelt..." Sagde han, men nogede ikke at sige mere, da han mistede tråden. Han kunne kun tænke på hånden. Han smilte varmt, men genert. Det var ikke tit folk rørte ham på den måde.
"..Jeg.. kan ikke huske hvad jeg ville sige.." Lo han lidt forlegent.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:54

Andy åbnede sine øjne og smilte svagt
"min skyld ?" spurgte han om
og så ned efter sin hånd, han lod to af sine fingere glide ind under hans bukser. han lukkede sine øjne i og tænkte lidt over hvad det mon var han ville sige
"du ser tit tv eller køber du tit tv'er eller har du lyst til at kysse mig ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 12:59

"Uh-uhm, det hele!" Svarede han forvirret og lukkede sine øjne hårdt i. Han kunne slet ikke koncentrere sig sådan som Andy legede med ham på. Især ikke nu, hvor der var gået så lang tid siden sidst.
Han rykkede sig lidt mere mod ham og åbnede forsigtigt øjnene lidt på klem. "Du må ikke stoppe. det er dejligt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:05

Andy lo lidt af ham, han lod et til finger glide ind under. han tænkte sig lidt op og rykkede sit hoved ned mod hans øre
"har du lyst til at jeg tager dig ?" hviskede han blidt
og træk vejret lidt halv tungt, han bevægede sine fingere stille og bed sig hårdt i læben. han kunne mærke at han havde blevet lidt fuld, men ikke fuld nok til at han ikke kunne tænkte. så han kunne ikke undskylde for at han drak for meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:09

Eolith kunne mærke et sug i maven idet han spurgte. Han forsøgte at sige noget som svar, men nikkede i stedet målløst.
"J-jeg har lyst til alt med dig Yo" hviskede han og så direkte ned på hans hænderm der allerede var godt på vej ned i hans bukser. Han så bekvemt op på ham igen og kyssede ham forsigtigt på munden igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:17

Andy så ned mod sin hånd og kyssede ham vådt tilbage, han mærkede hvordan hans lem dunkede. han lod sin anden hånd glide op på hans brystkasse, han havde virkelig meget lyst til sex
"hvo.. hvor meget er klokken ?" spurgte han om
og slap kort hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:21

Eolith forstod godt hvad han mente. Han rystede modvilligt på hovedet. "Nej ikke det! Ikke nu". Han havde slet ikke styr på hvad klokken var, men følte det var ligemeget. For han ville have ham både før, efter og præcis klokken elleve. "Jeg har virkelig lyst til dig" Bønfaldte han og holdt fast i hans trøje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:25

Andy lukkede sine øjne hårdt i
"men hvis jeg tillader det du, så vil du jo også havde mig efter og sener" hviskede han
og åbnede sine åbnede og træk vejret tungt da hans lem dunkede så meget, han blev bare ved med at bevæge sine fingere og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:30

"Hvorfor er du holdt op med at elske mig?" hulkede han, og lød som en der var på kanten til at græde. Han holdt stadig godt fat i hans trøje og så op på ham. "Jeg vil have dig hele tiden. Hvad er der galt i det? Hvad er der galt med mig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:35

Andy tog sine hænder op i sit hår og gav et suk fra sig
"jeg kan ikke give dig det du vil havde" sagde han
og lukkede sine øjne i og lag sit hoved tilbage, han prøvede at tænke på nået andet for at så slappet af. han træk stadig været tungt og bed sig hårdt i læben
"det ville være bedst hvis jeg levede for mig selv igen, og flyttede væk.. så ville andre få det godt til sidst" hviskede han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 12 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 12 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden