| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 05:41 | |
| "Ah.. Ja" Svarede han. Han sukkede stille ved tanken om et evigt liv, og undrede sig lidt over, hvor gammel Adam så var indeni. "Jeg er både sytten år i sind og krop.. men jeg fylder snart mine atten år". Igen smilte han lidt, og kunne lugte Adams duft, nu hvor han sad så tæt. Det vækkede de gode minder frem i ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 05:55 | |
| Adam nikkede og så på ham og smilte, han satte sin guitar på gulvet og rykkede sig tætter på ham og smilte "tillykke" sagde han og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 05:57 | |
| Eolith studerede hans smil lidt og smilte selv "Har du lyst til at holde den sammen med mig?". Han lurede lidt ned på guitaren og derefter i Adams øjne igen. "Jeg har ikke råd til nogen fest, og jeg har ikke rigtig nogen andre jeg vil være sammen med". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:06 | |
| Adam nikkede "det vil jeg da med glæde, hvad ønsker du dig så ? og hvornår er det ?" spurgte han om og smilte kærligt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:12 | |
| Eolith så på ham, med en tænksom mine. "Hmm" nynnede han og lukkede øjnene lidt for at tænke på hvad han ønskede sig "Jeg ønsker mig en begivenhed til min fødselsdag.. Altså.. for eksempel en biografbillet eller lignende. Så vi har noget at lave". Han åbnede øjnene og kiggede på ham. "Det er først den sjette maj, men jeg ville bare spørge dig i god tid. Det behøver heller ikke være på dagen, hvis det ikke passer dig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:17 | |
| Adam nikkede og smilte til ham "okay, det skal jeg nok prøve at huske.. ja jeg tror nok jeg kan" sagde han og smilte kærligt til ham og prikkede ham så godt på næsen han kunne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:24 | |
| Han kiggede på fingeren og bagefter op på Adam med et taknemmeligt blik. "Tak Adam". Hans stemme var lettet, og igen lænede han sig ind til ham. Han lagde en hånd mod Adams ben og hvilede hovedet mod hans skulder. "...Jeg faldt i søvn ude på badeværelset". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:37 | |
| Adam så på ham og lo lidt af ham "vil du låne en seng ?" spurgte han om og hentydet til om han var mere træt, han nussede ham lidt på kinden med den ene hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:40 | |
| Han rystede lidt på hovedet og vendte ansigtet mere mod ham så han endnu engang kunne dufte ham. "Jeg ligger ellers fint her.." Svarede han med en træt, tranceagtig måde. Han elskede at være tæt på ham, især lige nu hvor Adam var så blid og kærlig. Han havde næsten helt glemt hvordan det var, efter der hvor han blev uvenner med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:44 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 06:49 | |
| Adam nikkede og satte ham lidt op og giik ind i sit soveværelse og hentede sin dyne, han gik ud til ham igen og satte sig ned på samme sted og lag dynen om ham "så kan du i det mindste holde varmen" hviskede han og bed sig let i læben, han tog fjernbetjeningen og tænde for tv'et |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:02 | |
| Eolith smilte stille og puttede sig ind til ham igen. Han kiggede lidt på tvskærmen, men koncentrerede sig mere om hvor dejligt det var at sidde op ad Adam. han lagde sig lidt efter ned med hovedet på han skød og lukkede øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:08 | |
| Adam vende sit blik ned mod ham og begynde at nusse ham i håret "ligger du godt ?" hviskede han og vende sit blik mod skærmen og smilte stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:10 | |
| Eolith nikkede lidt, men var allerede for træt til at svare ham med ord, og i det hele taget for træt til at tænke sig et svar til ham. Han begyndte stille at falde hen i søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:20 | |
| Adam lag sig stille ned og hev ham op og ligge på sin brystkasse, han lag stille en arm om ham og lukkede sine øjne i og lyttede til tv'et |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:20 | |
| Eolith sov allerede helt, og vågnede ikke af at blive rykket rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:25 | |
| Adam nussede ham lidt på maven med den ene hånd og faldt lidt efter i søvn og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:28 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:43 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:47 | |
| Næste morgen stod Eolith tidligt op, hvor han dårligt kunne huske hvorfor han lå med Adam på sofaen. Han gik ud i køkkenet og kiggede i køleskabet, for at se hvad han kunne lave morgenmad af. Han fandt noget hvidt brød og noget pålæg, som han så kom på en tallerken og spiste. Han så ind til stuen hvor Adam stadig lå og sov. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 07:51 | |
| Adam tog dynen da Eolith havde rejst sig og lag den om sig, han åbnede sine øjne et par gange men lukkede dem igen. han lag dynen over hovedet og gabte lidt "lad mig sove" mumlede han til sig selv og lag en arm over ryglagnet og krammede sig ind til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 08:01 | |
| Eolith holdt øje med ham mens han spise, og vaskede derefter tallerkenen op efter sig og ryddede op for ikke at efterlade sig nogle spor. han gik lidt efter hen til sofaen og lagde sig hos ham igen og tog armene om ham. Han smilte lidt og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 08:05 | |
| Adam smilte lidt og lag sine hænder på hans "mmrh Dean" hviskede han og bed sig let i læben og tog sin ene hånd op til sine øjne og gnubede dem, han åbnede sine øjne langsomt og så sig omkring under dynen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 08:11 | |
| Eolith så lidt på ham, da han nævnte Dean. Han trak sin hånd til sig igen og så lidt ned i sofasædet. *Dean...?* Tænkte han uforstående og knugede øjnene i. Han sukkede dybt og vendte sig med ryggen til, åbnede øjnene igen og så rundt i lejligheden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Man 01 Feb 2010, 08:16 | |
| Adam satte sig hurtigt op "fuck" udbrød han og så over på Eolith, han lag en hånd i hans hår og gav et lille suk fra sig "det var ikke meningen at du skulle høre eller få at vide" hviskede han og lukkede sine øjne i og lag sit hoved mod sine knæ |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|