Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gadeuorden min bare røv.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gadeuorden min bare røv. Empty
IndlægEmne: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 10:13

Dag_:irl
Sted:gæt
Omgivelser:politi
Vejr:regnvejr-
Dato:irl
Årstid:irl

Demetri sad med håndjern..*Hold kæft en hylker* tænkte han og kigggede ned i jorden.
Han sad med håndjern, hanvar blevet taget forgadeuorden eller han gjorder det med vilje, han havde intet sted at sove for det hus han skulle være i var ligenu bare ikke et sted han skulle være.
Han sukkede og sad bare der på stolen, en politimand sad og skrev og en anden hentede kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:15

Alec kom ind på politistationen. Hun var blevet hentet, for en gammel sag om et mord på en kvinde. Det gik en politibetjent på hver side af hende, hun var blevet mistankt og heldigvis var gået fri. Men de havde fået en ny chef og han havde åbentbart bestemt sig fir at opklare sagen. Hun sukkede tungt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:54

Han sad med sit tomme blik og kiggede ned i gulvet, han duftede godt nok en bekendt duft men her ville ingen væsner røre ham hvis det var en af hans ikke så gode venner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:47

Alec kiggede ned i jorden og sukkede, og lagde ikke mørke til noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 03:37

Han spyttede ned på gulvet og rettede sig så tilbage i stolen, og så til sin forventning
en velkendt person, han smilte ikke men sad bare som en anden sten figur og gloede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:00

Alec lagde svagt mærke til en lugt hun genkendte. Hun vendede sig om, men kunne selfølgelig ikke få øje på nogen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 11:29

Han kiggede ned på sit spyt som en af vagternde forhåbenligt faldt i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 22:27

Dawn kom ind hun blev sat ved siden af han vampyrern som hun selvfølig ikke kendte da hun var ny i byen.
Hun vidste ikek selv hvorfor hun var her, da hun ikke havde gjor det de beskyllte hende for at have gjort,
Dawn rystede på hovedet, hun længede sig tilbage, *Ja mig sælge stoffer...hvem tror de jeg er* tænkte hun surt,
hun havde slet ikke lagt mærke til at Demetri som sad ved siden af hende var Vampyr , hun kiggede kort på ham og fandt ud af det, hun stivnede og bed sig hårdt i læben ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 01:43

Alec kiggede rettede blikket mod det sted engel-lugten kom fra. Hun smilede for sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 08:30

Han havde fuldt englen med blikket og sad nu helt stiv i kroppen imens hans metalliske grå øjne, sad fast somn nåle på den engel som nu havde sat sig ved hans side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 10:52

Dawn kigede skræmt på Han vampyren,
"Kig den anden vej" sagde hun hurtigt og rykkede lidt på sig ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 12:26

Han knurrede lidt men smilte så til hende med lukket mund.
Hans øjne gled over på Alec som nu kom gående.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 19:34

Dawn følte sig slet ikke sikker
hun bed sig i læben og kiggede rundt for at finde et sted hun kunne sikke af hen til.
Dawn sad helt stift da hun så hun vampyrer. *Fuck...jeg skal bare væk* tænkte hun
og kiggede på Demetri ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 02:15

Alec kiggede sig over skuldren, betjentne kom ikke efter hende -*Nå*- så hun gik videre hen imod englen ig Demetri.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:01

Han kiggede over på Alec med et smil som kun vampyrer kunne smile.
Dawn kunne pluselig ikke flytte sig da nogen holdte hende nede som om
noget tung var over hende eller at der var noget der holdte fast i hende. ((Min evne XD))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 09:01

Dawn kiggede skramt rundt og prøvede og komme op men
kunne ikke "Argh" sagde hun lavet.. "Stop" hun kiggede på dem og lagde en hånd på hver side af sin hals
så de ikke kunne bide hende. hun var bange ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 23:34

Alec smilede svagt tilbage til Demetri, hendes blik flakkede imellem vampyren og englen.
Hun smilede smilede igen da hun så englens frygt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 05:09

I det samme kom en betjent ud, "Kan i se være stille, vi gider ikke at have noget larm"
Demetri sad stadig og kiggede hen på Alec som gik over imod ham og engelen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 05:57

Dawn nikkede, "Behøver jeg og side her her betjent" spugerte hun
og kiggede bedene på ham ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:05

Betjenten så skift på hende og svarede med dyb stemme "ja, vil du da ikke det?" han smilede og vendte sig om gik ud af rummet.
Alec kiggede lidt på englen og Demetri, men kiggede hurtigt væk igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 02:10

Demetri begyndte at knurre svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 20:51

Dawn blev bange da demetri knurred eog kiggede kort på ham men prøvede så at komem væk ..men kunne ikek begrund af hans evne ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitimeTors 20 Maj 2010, 03:05

"ROLIG lille engel" hviskede han og så kort hen på manden som havde snakket, han havde vendt ryggen til.
Demetri satte sig i det samme helt tæt op af Dawn og duftede til hende, "dufte godt" hviskede han da han var så tæt på hendes at han faktisk kunen hviske hende i øret, derefter kiggede han på hendes skræmte ansigt og slikkede hende så på kinden, "oG smager godt" sagde han endnu mere ivrig.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gadeuorden min bare røv.   Gadeuorden min bare røv. Icon_minitime

Gadeuorden min bare røv.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bare mennesker?
» Bare kald mig en tyv. (Zoran)
» Sidder her bare... //Oliver//
» Hmm ser bare ud til at det er mig smøgen (Cille)
» Bare et rygte om dæmoner ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: