Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 har lige været ude og flyve...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:59

>:C
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:05

//hvad? det er da ikke min skyld min hjerne spasser nu?>.<//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:06

Skriv mere på det D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:15

jared smilte og lod sine fingre tromme utålmodigt på bordet
selvom han ikke var det "svagpisser" kommenterede han
og charlies handling skabte et lille grin.
englen betragtede sin medengel nippe til øllet og smilte af det
"jeg har ikke blandet noget i, så du behøver ikke være så forsigtig" sagde jared
da han regnede med det var derfor.


//tilfreds hva' citron?x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:18

"Mnh?! Svagpisser?" Udbrød han og så på ham med et skummelt blik "Jeg har garanteret kan garanteret drikke dig under bordet, hvis det skulle være". Han grinte selv lidt højt over det, tømte sit glas med øl, og puffede derefter blærerøvsagtigt til hans skulder.

//Næh D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:23

jared grinte af hans kommentar og puffede venskabeligt igen "skal vi prøve?" spurgte han med en rolig stemme men enhver idiot ville kunne høre at der lå en skadefro undertone gemt. jared tænkte på sin kæmpe fordel; nemlig hans evne, som ville hjælpe ham en del pga vampyren.


//pff..tsk tsk....spsk spskx3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:27

//Teske? Spiseske? o.o//

Eolith følte sig temmelig sikker på, at han sagtens kunne klare ham, da han selv syntes at han var god til ikke at bukke under den slags. "Jaja da" Svarede han. Hans mobil ringede i det samme, og han tog den op ad lommen og kiggede på den "Men det bliver efter at jeg er kommet tilbage. Jeg vil meget gerne kunne flyve frem og tilbage i ædru tilstand".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:29

//Jeg smutter i seng nu :B//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 13:36

//jah...det er kattehumor....du ved...man plejer jo at skriver 'tsk tsk' når der er noget der er mærkeligt ect såh^^natnat //

han lo lavmælt og fik et lille chok da mobilen ringede "ja okay, ellers for du nok et fly eller to til at nødlande" sagde jared og så på hans nedslåede øjne. han fik en mærkelig følelse da han så på de blå øjne, så han så hurtigt væk igen, men den underlige følelse var der stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 01:15

"Ehm, nej, det gør jeg ikke" Svarede han hurtigt og gik ud i gangen og tog sko og jakke på "Jeg skynder mig tilbage".
Han tog fat i hoveddøren hurtigt og løb ud. Han havde selv kunnet mærke at det var ved at komme frem, så det var det klare signal til at smutte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 01:58

"okay, vi ses" sagde han efter charlie, så efter ham og undrede sig lidt over hvorfor han havde skyndt sig ud så hurtigt. jared hørte hoveddøren smække, og vidste at han nu var ude af huset, så englen gik stille over til sin guitar i sofaen, satte sig og begyndte at spille nogle forskellige sange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:31

//Later, I suppose//

Eolith ventede ude foran Jareds dør og ventede på at klokken skulle blive nogle minutter over tolv så han kunne banke på. Han vidste jo ikke hvornår det præcist ville slutte, da der sagtens kunne være fejl i tiden. Han havde taget sin rygsæk med, hvor han havde lidt ekstra sprut med og et enkelt sæt tøj med til dagen efter.
Han kiggede på sit ur igen, og bankede derefter på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 06:20

jared sad stadig i sofaen og spillede på sin elskede guitar "why is it so hard to find someone who cares about you, when it's easy enough to find someone who looks down on you, so..." længere nåede han ikke at synge før hans stemme blev abrudt af en banken på døren, og jared formodede at det måtte være charlie der kom tilbage. faktisk havde han ikke rigtig regnet med at han ville komme igen, men han vidste egentlig ikke hvorfor..."kommer" råbte han og satte guitaren fra sig, hvorefter han bevægede sig ud til hoveddøren "hey igen!" hilste han muntert da han havde åbnet døren og fået øje på sin ven med rygsækken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 11:16

Eolith smilte og gjorde hovedet lidt på skrå. "Hvad? Hvorfor kigger du sådan på mig? Forventede du ikke at se mig igen?" Lo han lidt, og havde nærmest regnet Jared ud. Han trådte indenfor og tørte sine sko af for sne, før han bandt dem op og stillede til side.
"Jeg har taget nogle flasker med, for at vi ikke kun tager af din vens sprut" Sagde han og stillede tasken på gulvet. Man kunne tydeligt høre ved taskens klirren, at den var fyldt op med flasker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 03:44

jared betragtede ham og hans smil forsvandt brat da charlie spurgte, men blev istedet erstattet af et forvirret blik "nej, jeg regnede ikke med du ville komme tilbage.." svarede han stille og trådte tilsiden da charlie gik indenfor. så lukkede han og låste døren efter ham og så lidt på tasken "okay, lyder godt, og jeg har faktisk også lige fundet noget vodka" sagde han med et lille smil, tog tasken og gik ind i køkkenet hvorefter han satte den på køkkenbordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 04:40

"N-nå?" Sagde Eolith småforvirret og kiggede på ham "Var jeg så lang tid om det?". Han tog sin taske igen og gik ud i køkkenet og stillede den på køkkenbordet i et mindre bump.
"Måske tog det lidt lang tid. Jeg skulle finde tøj, hvis det nu var at jeg endte med at skulle sove her".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 04:49

//jared tog tasken, men det gør vel ingen forskel//


jared smilte kort "nej nej, jeg troede bare ikke du ville komme tilbage...ehm...altså vi er jo stadigvæk lidt fremmede for hinanden, så jeg var ikke helt sikker på om jeg kunne stole på at du ville komme igen" forklarede han en anelse tøvende og ventede charlies reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 12:22

Eolith så spørgende om efter ham, men nikkede så. Nu var han ellers selv så åben, så han ikke rigtigt tænkte over den slags, men hurtigt følte sig knyttet til folk. "Nej okay. Men sådan er jeg ikke Jared. Ikke så længe at der ingen grund er i hvert fald" Svarede han og smilte venligt til ham.

//Jeg er bare dum og har brug for briller TT.TT//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:27

jared smilte en smule lettet og nikkede svagt "du aner ikke hvor glad jeg er for at høre det charlie" sagde han og kastede et blik på rygsækken på køkkenbordet. der lod til at være meget i den, så denne aften skulle nok blive underholdende. i en hurtig bevægelse gik jared hen til den anden ende af køkkenbordet og tog et glas vodka blandet med appelsinjuice, som han havde lavet mens charlie var ude, og drak resten af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 06:52

Eolith smilte igen til ham, da han sagde at han var glad for det. Han kiggede efter ham, da han gik hen og drak sit glas og, og fnøs så på en drilagtig måde. "Nu husker du vel, at jeg drikker dig under bordet, ikke?" Lo han, og løftede hovedet overlegent op. Han gik hen og tog et glas. "Stil dit glas ved siden af, så lægger jeg ud med at blande drinks for os".
Han greb med de ord ud efter vodkaen, nogle isterninger og derefter ræd sodavand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:00

jared smilte skævt og rystede blot på hovedet af ham "nu husker du vel du taber, ikke?" gav han igen i en blød, men ondskabsfuld tone, og gik så hen til charlie og satte sit glas på bordet. "fantastisk. så kan du jo blande alt muligt giftigt i min drink" sagde han med et lille grin og stilte sig med albuerne på bordet, og hovedet hvilende i håndfladerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:15

"Ja" Smilte han og sendte ham et overdrevet uskyldigt blik, mens han satte sig tættere på ham med sit glas i hånden "Jeg kom Plutanium 210 i din drink. Så mister du alt dit hår og dør efter en uges smerte". Han lænede sig selv op ad bordet og skålede forsigtigt mod Jareds glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 07:48

"det lyder da intressant" svarede han blot og tog sit glas "men hvis jeg kan være fri, vil jeg helst ikke miste håret tak" han smilede let til charlie og drak noget af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 08:20

"Du lyder ligesom en pige" Lo han, og bældede selv en ret stor tår i sig. Når han drak var det også kun for at blive blank for tanker, ikke for at hygge med vennerne egentlig. "Jeg håber altså ikke at det er mig der ender nede i gulvet" Lo han lidt og så smilende til Jared.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 10:18

jared så på ham med en påtaget forargelse "hvad? jeg er bare glad for mit hår, det er alt" sagde han og rystede på hovedet af charlie. han elskede jo bare sit sorte hår, der stort set altid hang ned for hans øje og dækkede hans synsfelt. "hvad hvis jeg siger at det gør du?" spurgte han med et hævet øjenbryn, og drak en stor del af drinken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har lige været ude og flyve... - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
har lige været ude og flyve...
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: