Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

har lige været ude og flyve...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

har lige været ude og flyve... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 02:14

jared fulgte ham med øjnene da han satte sig og betagtede hans fosne vinger med et afslappet blik "ja..jeg var i problemer, også spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham. han har ikke engang bedt mig om at betale..jeg tror det er fordi han har ondt af mig" forklarede jared og sendte charlie et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 08:28

"Var du i problemer?" Spurgte han, hvorefter han straks fortrød at han spurgte. Så godt kendte de jo heller ikke hinanden til, at udveksle problemer. "Du behøver ikke svare" Tilføjede han hurtigt. Han kiggede forsigtigt, studerende på ham og forblev stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:22

han så lidt på ham og var stille et øjeblik "jeg tror jeg svare alligevel?" sagde han med et lille smil og lænede sig tilbage hvorefter han foldede hænderne i skødet "jeg havde nogle alvorlige problemer med mine forældre...min far slog mig mens min mor udstødte mig. i skolen blev jeg drillet med at jeg var emo og sådan noget...så havde jeg heldigvis en barndomsven der gad at tage sig af mig" forklarede han og så på charlie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:29

Eolith så på ham og lyttede. Han blik begyndte at stivne lidt og nærmest dø hen, da han sagde det på den måde. Selv havde han jo haft en udemærket barndom sammen med sin faster og onkel, og kunne virkelig ikke se, at det skulle være let at leve sådan. "G-godt du fik hjælp så... Det må have været svært.. Et eller andet sted". Han vidste ikke hvad han skulle sige, og han var egentlig også ret bange for at skulle sige noget helt forkert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:38

jared betragtede charlies ansigtsudtryk og blev lidt bekymret over hans pludselige ændring "ehm...ja det var meget svært at komme igennem...men jeg er nok også blevet lidt skør af det eller noget...de fleste synes ihvertfald jeg virker sindsyg" sagde han ærligt og så ned på sine foldede hænder. "men du virker da helt lamslået? har du prøvet noget lignene?" spurgte han lidt bekymret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:41

Eolith fangede hurtigt det han sagde og rystede på hovedet og kom ud af sin lamslåede trance. "Nej nej. Overhoved ikke. Jeg har haft en god opvækst og kender slet ikke mine forældre, heldigvis" Svarede han "Mine store problemer er intet at samligne dine med".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:50

jared nikkede en anelse lettet og et svagt smil viste sig på hans læber "godt...men hvorfor heldigvis at du ikke kender dine forældre?" spurgte han stille med en lille panderynken. han havde egentlig aldrig set sine problemer som store indtil hans ven fortalte ham at det var alvorligt, for jared var jo bare vokset op med en mor der ikke ville have ham tæt på sig og en far der afreagerede på ham når han blev irretabel. i en periode havde han endda troet det var lovligt at slå sine børn og pine dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:56

"Min mor og far fik mig ved en fejltagelse. Det var noget med, at min far var på en forretningsrejse fra Frankring, hvor han allerede havde kone og børn, hvor han tog hertil og mødte min mor. Han kom hertil et par gange, havde sex med hende og udnyttede hende. Da hun blev gravid med mig blev hun manisk depressiv, og han forlod hende" Svarede han og havde egentlig ikke noget imod at forælle om det, da han ikke rigtig følte at han havde noget med det at gøre "da jeg blev født røg hun på den lukkede, og min faster tog mig til sig. Det er egentlig ikke noget jeg er ked af. Jeg kunne bare godt bruge noget økonomisk støtte fra min far".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:08

jared blev lidt overrasket over hans fortid og kunne godt forstå ham når han sagde han var glad for han ikke kendte sine forældre. jared vidste faktisk ikke hvad han skulle sige og kunne tillade sig at sige "jeg kan godt se hvad du mener...og jeg forstår dig sådan set også godt...men hvad mener du med økonomisk støtte? lever du da i fattigdom eller hvordan forgår det?" spurgte han stille og betragtede de blå øjne.

//argh mit internet spassede af>.<//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:14

Eolith rystede på hovedet og kiggede ud af vinduet for at tænke. "Jeg har ikke råd til at bo i den lejlighed jeg bor i.. Og der er ikke rigtig plads til mig ude på arbejdspladserne, så jeg kan ikke tjene penge." Svarede han og ærgrede sig selv over det "M-men.. Jeg klarer mig lige for tiden hjemme hos min ekskæreste Andy. Uden ham fik jeg nok ikke mad på bordet hver dag".

//Hold op med det D://
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:22

jared nikkede svagt og fik faktisk melidenhed med ham, men han blev dog lidt glad der han hørte om han havde nogen at bo hos "det er altid godt med ekskærester" sagde han med en munter undertone, lagde hovedet tilbage og stirrede op i loftet. han spekulerede over hvor langt tid charlie egentlig planlagde at blive. selv, havde jared ikke noget imod at han blev længere eller overnattede hvis han havde lyst, for denne lejlighed var altid åben for folk der havde brug for det "ehm, hvor langt tid har du lyst til blive?" spurgte han stille og kastede et blik over på sin med engel.

//hmm..jeg tror ikke mit internet kan høre dig --'//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:26

Eolith trak på skuldrene. Han havde ikke lige bestemt sig for nogen tid eller noget. "Når jeg kan mærke at du bliver irriteret på mig?" Lo han og smilte så. Smilet fik ham selv til at opgive den lidt triste stemning der var ilandt dem og ville hellere more sig "Har du egentlig ikke nogle øl eller lignende?".

//Jeg har ikke meget magt TT.TT //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:37

"aldrig" sagde han med et lille grin og smilte stort til ham da han også havde opgivet den triste og alvorlige stemning. han rejste sig ved det næste han sagde "dumt spørgsmål.." sagde han der han gik forbi charlie og fotsatte videre ud i køkkenet. de havde jo mange alkoholiserede drikke da han bofælle jo elskede sådan noget.

//haha, nej det har du vist ikke, for den bliver ved med at protesterex3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:44

"Jaja, det kunne da godt være" Lo han lidt og så efter ham, men kunne stadig ikke helt fjerne den tanke om, at Jared havde været igennem sådan nogle ting. Han rejste sig lidt og fulgte med ham ud i køkkenet. Han havde faktisk lyst til at blive venner med ham. Sådan en rigtig ven.

//Bare kom salt i såret D: Og nej, jeg er ikke mærkelig Q.Q//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:50

//neeej jeg vil ikke ud i køkkenetO.o' jo du sagde jeg var mærkelig, så er du ogsåxD//

jared smilede blot og kunne høre charlie bag sig "øhm, det er kun øl du vil have? ellers er der også meget andet" sagde han til ham og åbnede køleskabet for at se hvad der var...øl...øl...endnu en øl...en mere! *stort udvalg vi har* tænkte han en anelse irreteret men fandt dog nogle brezere og et par dåser af noget andet stads.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:54

//Lotte siger alligevel at det er det du gerne vil opnå TT.TT *Græde*//

Eolith gik hen ved siden af og kiggede ud i køleskabet. "Hey.. Jo. Breezers er bedre. Det er bare de fleste folk der har øl" Han hjalp lidt til med at tage nogle flasker og dåser ud. Han stillede det på køkkenbordet og trak sin mobil op af lommen og stillede sin ringealarm til toogtyve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:03

//jada og det fungere da også som et kompliment for mig^^ så du skal ikke græde når jeg siger du er mærkelig<3 make love, not warxD//

"præcis" sagde han med et smil og to noget forskelligt frem da han regnede med at blande noget. "hvad lav--" mere nåede han ikke at sige før han afbrød sig selv. det var jo ikke pænt at snage og nogle folk fandt det irreterende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:09

"Ehm.." Svarede Eolith mens han trykkede færdigt på sin mobil "Jeg stillede bare mit ur. Jeg tager hjem og tager nogle piller klokken elleve, og så kommer jeg tilbage bagefter". Han smilte roligt som om det ikke var noget, da han også var vant til at lyve sig fra det. "Skal jeg tage glas?" Spurgte han hurtigt for at snakke om noget andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:15

"mmm fejler du da noget?" spurgte han og så på charlie med en lille panderynken for han havde en mistanke om at han skjulte noget, da han jo skiftede emne så hurtigt "ehm, ja, så kan vi blande det op" sagde han og åbnede et skab hvorfra han tog fire glas til at starte med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:25

Eolith tog nogle glas ud og stillede dem på bordet, mens han hurtigt spekulerede på nogle piller, som man skulle tage på et præcist tidspunkt. Han var lige ved at sige 'gigtpiller', da han kendte dem fra sin mormor. "Det er bare en slags kosttilskud" Svarede han "Jeg fejler ikke noget".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:33

Jared åbnede en flaske øl og lod øjnene dvæle lidt ved ediketten "okay...godt.." sagde han og hældte noget øl ned i glasset - omtrendt til halvdelen af glasset "hvad skal der mere i?" spurgte han og slog blikket over på charlie med et lille opkvikkende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:36

Eolith kiggede undrende på ham og så ned i glasset. "... Du er den første person jeg har set, der blander øl sammen med noget andet" Lo han lidt højt. "Har du appelsinjuice, saftevand eller sodavand?". Han kiggede selv lidt ind i køleskabet efter det "Eller jeg kan også hente lidt selv, når jeg smutter?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:42

jared trak bare på skuldrene og smilte "en gang skal jo være den første?" sagde han i en henkastet tone og kiggede i køleskabet "jo vi har noget multijuice og sodavand" han så på charlie tænkte på om han mon virkelig havde tænkt sig at komme tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:46

"Fedt" Svarede han og regnede med, at han godt måtte tage det ud, og stillede det på bordet ved siden af alt det andet. Han lukkede køleskabsdøren og kiggede ned i øllen. "Jeg tager den bare sådan her, tror jeg". Han tog glasset op til munden og smagte forsigtigt til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 12:56

"svagpisser" kommenterede jared for sjov og grinte.

//okai min krea spasser for alvorT.T//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 4 Icon_minitime

har lige været ude og flyve...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Lige været ude og jage.
» Kunsten at flyve //Asteri//
» Har aldrig været her før....
» Lang tid siden jeg har været på øen.
» Har aldrig rigtig været kristen, hvad med dig Chace?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: