Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 har lige været ude og flyve...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:23

Eolith tænkte ikke på de andre. Han kiggede på et lille menukort, der var klistret fast på bordet. Han kiggede sine småmønter igennem og fandt frem til, at han havde råd til en the. "Ja, jeg ved det egentlig godt. Jeg kommer bare ikke så tit ud og spise" Svarede han og lagde pengene parat på bordet "Du havde penge sel, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:33

han skimmede hurtigt menukortet igennem og memorerede det hele i et hug "ja jeg har selv penge med" svarede han med et svagt nik. han trak pengene op af lommen og fandt ud af at han faktisk gik rundt med ret mange kontanter på sig, jared var normalt ikke så vild med alkohol men denne dag havde han dog lyst til noget, så han bestemte sig for en lille øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:35

Eolith kiggede på ham, og blev forbavset over, at han gik rundt med så mange penge i lommen. "Ehm.." Rømmede han sig og så sig omkring " Jeg tror man selv skal gå op. Skal jeg bestille for dig?" Han rejste sig op med sine egne penge og kiggede afventet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:41

jared så på ham og lagde pengene i lommen igen "det må du gerne tak" sagde han og smilte skævt "jeg skal bare have en øl" sagde han venligt og rakte ham pengene i en elegant bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:45

"Yes" Svarede han og tog imod dem. Han gik hen til baren og så på en lidt ældre dame, der gjorde bordet rent med en klud. Hun så lidt skrap ud, og han hadede at købe noget eller snakke til nogen, der ikke kunne smile. "En citronte og en øl" Sagde han hurtigt, og gav hende pengene.
Han kom tilbage til ham, og stillede hans øl foran ham, og havde sin the i hånden. Han sukkede lidt og lænede sig tilbage i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:50

jared fulgte ham med øjnene der han gik en for at bestille og tænkte lidt på hvad han kunne snakke med charlie om når han kom tilbage, men svaret kom nærmest som kaldet. "tak" sagde jared med et lille smil og studerede ham da han satte sig i stolen igen "fortæl mig lige noget mere om dig selv" bedte han og betragtede englen overfor sig hvorefter han drak lidt af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 07:55

Eolith lo lidt, som om svaret kom uventet. "Ah" Sagde han, mens han kiggede ned i den gullige the "Jeg er ikke så specielt. Jeg er bare en engel, der lever blandt mennesker. Jeg drikker mig i hegnet ret tit, bare med mig selv, jeg er håbløst forelsket i min ekskæreste, jeg bor i en lejlighed jeg ikke kan betale for og jeg har hverken studie eller arbejde". Han drak lidt af sin kop og stillede den igen. "Det var alt. Hvad med dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 08:10

han lyttede til charlies forklaring og nikkede af og til mens han var igang, men så bare på ham der han var færdig "det lyder da trist?" sagde han og synes egentlig det var ret synd for ham at hans liv skulle være sådan indrettet, og han måtte da have mange problemer siden han så ofte drak sig fuld uden nogle ved sin side. det var jo som regel noget man gjorde når man var trist over ting. "uh...jeg er i bund og grund heller ikke så speciel, jeg er en gennemsnitlig engel med mega vinger og tilhørende misfarvninger...jeg bor i lejlighed med en god ven, og er lige droppet ud af gymnasiet da jeg ikke kan se pointen i at tage en uddanelse når jeg som engel lever evigt..." forklarede han lidt tøvende og betragtede charlie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 08:14

Eolith lo lidt af det, da han nævnte det med sine vinger. "Vildt. Jeg gad godt se dine vinger så? Så kan du garanteret flyve stærkt" Sagde han. Selv havde han altid gerne villet have venner, som han kunne flyv lidt sammen med. Det var jo irriterende at skulle holde den slags hemmeligt overfor mennesker, og at man så ikke havde andre englevenner "Vi kunne jo flyve en tur engang når kulden er væk".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 10:41

//han har faktisk set hans vinger^^ der ved havnen hvor de mødte hinanden, men jeg går ud fra at du glemte det?//

"det kan du da godt få lov til bagefter...ja, jeg flyver lidt hurtigere end andre engle" svarede han med den lille velkendte rødmen som han jo altid fik når nogen gav ham komplimenter. jared selv, havde jo kala som sin eneste engle ven men hende så han ikke så tit og de var ikke så gode til at holde kontakten, men hvis han nu gik hen og blev venner med charlie..."det vil jeg da meget gerne!" sagde han smilene "kan du da ikke holde til kulden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 17:36

//Yeah. Det gjorde jeg vidst òo. Kan ikke engang huske det efter at du minder mig om det//

Eolith smilte af taknemmelighed. "Nej. Når det sner, bliver mine vinger hurtigt stive, og alt for tunge at flyve rundt med. Det så du vel selv, da jeg landede på havden". Han tog koppen op og pustede ned i teen, før han turde vove sig at tage en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 17:40

//Yeah. Det gjorde jeg vidst òo. Kan ikke engang huske det efter at du minder mig om det//

Eolith smilte af taknemmelighed. "Nej. Når det sner, bliver mine vinger hurtigt stive, og alt for tunge at flyve rundt med. Det så du vel selv, da jeg landede på havden". Han tog koppen op og pustede ned i teen, før han turde vove sig at tage en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 02:22

//sådan noget sker jo af og til^^//

jared drak lidt af alkoholen og så ned i bordet "ja det så jeg.." sagde han stille "...du lignede en stivfrossen pingvin" sagde han efterfulgt af et lille grin og et drillende glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 02:26

"Haha" Svarede han i et falsk grin "Men ja, de kan jo ikke flyve, så det skal sikkert nok passe". Han lod teen dampe op i sit ansigt og varmede sig således. Han drak det sidste og stillede koppen fra sig.
"Jeg kunne ellers også trænge til en øl"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 02:44

jared smilede blot og drak lidt mere så der nu omtrendt var halvdelen tilbage i hans glas "vil du smage?" spurgte han med et skævt smil og stilte øllen på bordet foran ham. han grinte lydløst og afventede en reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 02:48

Eolith så lidt ned i hans øl og smilte. "Nej. Jeg har faktisk et par flasker, stående herhjemme" Smilte han og så op på hans ansigt igen "Nu må du ikke tro jeg er alkoholiker, selvom jeg måske er godt på vej derhenad".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 05:34

han lagde blot hovedet svagt på skrå og lyttede til charlie. han havde dog ikke på noget tidspunkt tænkt på ham som værende alkoholiker, for han virkede da ikke som typen der drak sindsygt, selvom han allerede havde betroet jared, at han tit og ofte drak sig stiv. "hvorfor drikker du overhovedet så meget?" spurgte englen og besvarede svagt charlies smil med et skævt, men selvom han havde spurgt, kendte han nok allerede svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 09:45

Eolith lo lidt, og tænkte sig om. Så vidt han kunne huske, så startet han ret tidligt med at drikke. "Det gør en rigtig glad" Svarede han "Man griner til alting, og man kan undskylde for ens sindsyge balladestreger ved at sige, at man bare var fuld. Man bliver tættere med folk på den måde".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 10:03

jared lo sagte og smilede let til ham "præcis.." konkluderede han og nikkede anerkendene. selvom han ikke drak sig fuld så tit - da han jo ikke brød sig synderligt meget om alkohol - kunne han sagtens forstå ham og identificere sig med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 03:35

Eolith havde fået varmen efter at have drukket teen. Han så lidt på Jared med et smil. "Så vi tager hjem til mig senere? Hvis du har lyst?".
Han havde ikke noget imod at få selskab hjem, selvom han ikke havde den største lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 04:55

jared smilte lidt overrasket over indbydelsen men var faktisk bare glad for at han ville være sammen med ham "det vil jeg da meget gerne...vi drikker os fulde eller hvad?" svarede han og lagde en drillende undertone på det sidste. han havde ikke noget imod at komme hjem til charlie og blev lidt spændt på hvordan han mon boede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:01

"jaeh.. Eller hvad?" Spurgte han og så på ham "Jeg har ikke rigtig noget fjernsyn eller noget som helst andet. Jeg har kun et par enkelte møbler stående i et rum. Ikke så mange sjove ting at lave". Han pillede lidt ved dugen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:05

"jaeh.. Eller hvad?" Spurgte han og så på ham "Jeg har ikke rigtig noget fjernsyn eller noget som helst andet. Jeg har kun et par enkelte møbler stående i et rum. Ikke så mange sjove ting at lave". Han pillede lidt ved dugen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:44

"ikke noget" svarede han stille og så ned mens charlie forklarede hvordan han boede. "men..bor du i en lejlighed?" spurgte han men så stadig ikke op fra bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 21:19

Eolith nikkede stille og betragtede ham, selvom at han ikke fik hans blik at se. "Ja det gør jeg. Jeg bor i en loftlejlighed midt i Deepshell" Sagde han "Det er da iorden ikke? Eller skulle vi tage et andet sted hen?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har lige været ude og flyve... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
har lige været ude og flyve...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: