Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

har lige været ude og flyve...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

har lige været ude og flyve... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 03:40

jared så op fra bordet og smilede svagt "det er helt okay..skal vi gå?" spurgte han og gjorde mine til at rejse sig, selvom han ikke helt var færdig med sin øl, men den var han også ret ligeglad med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:22

Eolith smilte og så på ham "Klart". Han rejste sig, skubbede stolen ind igen, og begyndte at gå mod døren, selvom han ikke havde den store lyst til at bevæge sig ud i kulden igen. Der var jo alligevel en stykke vej hjemad, og der var heller ikke ikke varme i hans lejlighed endnu, nu da han kom i tanke om det. "Jared..? Hvor boede du henne?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 04:45

jared rejste sig og skubbede stolen ind under bordet hvorefter han gik op ved siden af charlie. selv, kunne jared jo godt holde til kulden og bed næsten ikke mærke i den, men han måtte da indrømme at han hellere ville befinde sig indendøre i varmen, end udenfor i kulden. "i deepshell med en ven...men der er nok lidt langt" svarede han tænksomt og kom med det samme til at tænke på at ham og charlie på den måde faktisk ikke boede så frygteligt langt fra hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 07:29

"Nå.. Jamen jeg bor jo også i Deepshell.." Svarede han og sukkede "Så skal vi vidst lidt langt afsted i dag...". Han skævede alligevel et nænsomt smil frem og fulgte med ham udenfor. "Vi kunne ellers tage hjem til dig? Du har sikkert varme på, har du ikke?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 07:34

"ja det har jeg" sagde han med et lille smil og så frem for sig men stoppede så op da de var ude på gaden "vi kunne jo flyve til deepshell? de ville være en del hurtigere" forslog han stille og vendte sig mod charlie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 07:37

"Ehm.. yeah" Svarede han usikkert og så sig lidt omkring efter mennesker "Jeg flyver nok ikke ligeså hurtigt, hvis du har så store vinger, som du siger". Han trak sine vinger ud, og afslørede et par middelmåde gråhvide vinger, der passede til den gennemsnitlige englestørrelse. Han kiggede om på dem og derefter hen på Jared. *Skønt.. jeg føler mig sikkert rimelig lille, når han tager dem frem..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 07:43

der kom et lille grin fra jared og han smilte overbærende til charlie og hans vinger "nej måske ikke, men pas nu på med at få mindreværdskomplekser" sagde han med et drenget grin. et lille vindpust blev skabt da jared trak sine vinger ud og man kunne høre et sus fra luften der flygtede væk fra dem. de var snehvide men med sort/røde misfarvninger ved spidserne, og så var de lidt under 3 meter så han måtte passe på med menneskerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 07:57

Eolith havde godt nok ventet noget stort, men da han så vingerne sprede sig, måtte han ærkende overfor sig selv, at det faktisk var ret så nedladende at skulle flyve ved siden af ham. "Pff.." Svarede han kort mens han spekulerede over et godt come-back svar "Selvfølgelig ikke. Bare fordi dine vinger er overvægtige, betyder det ikke at du er bedre end mig". Han smilte kort og sprang op i luften, hvor han baskede vingerne igang og fløj op til himmels.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:05

jared smilte svagt af charlies kommentar "det har jeg aldrig sagt" forsvarede han sig selv og så sig kort omkring før han satte af fra jorden og fløj op ved siden af charlie. han baskede blidt med vingerne og lavede en lille saltomotale i luften - ikke for at håne men fordi han ikke kunne lade vær. han elskede bare at flyve og så var det jo en fordel at have sådanne vinger som han havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:14

Eolith mærkede tydeligt de store vingeslag der ramte ham, og nærmest pustede ham længere frem. han så tilbage på ham og smilte bidskt. "Hvor mange kan du lave i træk uden at blive rundtosset?" Kaldte han og fløj ved hans side, med blikket rettet imod ham. Han kunne godt tænke sig, at han selv kunne gøre det så let, men havde ikke tænkt sig at forsøge, mens Jared kiggede på. Det ville bare være ydmygende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:28

"watch and learn.." svarede jared stille og begyndte at lave saltomotaler efter hinanden. efter omkring 10 stk gad han ikke mere da det begyndte at blive kedeligt og fløj bare op på siden af charlie igen og skævede til ham med et smil på læben. "må jeg ikke se dig gøre det?" spurgte han med et spørgene blik. han holdt vingerne stille og flød bare gennem luften men ikke for hurtigt for charlie var der jo også..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:38

Eolith så bekvemt på ham, da han spurgte. "Det øhm.. er ikke lige det jeg bruger min fritid på" Lo han, og lod som om det slet ikke interesserede ham. Han smilte drilsk og lagde hånden på hans skulder "Desuden vil jeg ikke se ligeså fjollet ud som du gjorde". Med de ord slap han hans skulder og baskede sig afsted igennem luften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:49

"pff.." svarede han men i en glad tone. han skævede til charlie da han lagde hånden på hans skulder og smilte med en påtaget forargelse i blikket da han kommenterede hans saltomotaler "jeg ved det? er der da noget galt med at være fjollet?" spurgte han med et let hævet øjenbryn men indevendigt smilede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 08:52

Eolith trak på skuldrende og kiggede på ham med et tænksomt blik og med et uskyldigt smil. *Jeg undrer mig om han egentlig er hetero* Tænkte han, og morede sig selv over den tanke. De fleste såkalte emo, alternative drenge, var oftest biseksuelle vidste han.
"Du fører an. Vi er i Deepshell nu".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 09:00

jared så kort på charlie og nikkede. så dykkede han en smule ned gennem luften og så sig om for at genkende noget, han kastede et blik tilbage mod den anden engel og sendte ham et lille smil hvorefter han drejede om et tårn. selv tænkte han ikke så meget over hvilken seksuallitet charlie bar på, for det skinnede jo nærmest fra ham at han var homoseksuel. han kunne ligesågodt have stået midt på gaden iført et neonskilt hvorpå der stod 'hey guys! sombody wanna make out?'. han smilte lidt over tanken men havde dog intet mod charlie..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 09:07

//smutter nu^^ men kommer tilbage igen ca kl 23...men der er du sikkert ikke på?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 09:17

//Jo da :3 Det er jo ferie nu//

Eolith frøs ret meget i luften, og han var næsten bange for, at han snart ville nødlande igen, hvis de ikke var der hurtigt. Han forsøgte at baske sine stive vinger lidt mere og så hen på Jared. "Hey jared.. Hvornår er vi der?" Kaldte han efter ham og kom tættere på ham, men var stadig omtrent to meter fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:35

//okay, det var bare fordi du altid plejede at logge deromkring...jeg tænker ikke så meget for tidenx3//

jared frøs overhovedet ikke men fløj bare i et forholdsvis hurtigt tempo over byen, han havde faktisk slet ikke tænkt på at charlie måske ikke kunn følge med. det var først der han kaldte at jared indså at han måtte sætte farten lidt ned "om ikke så længe..hold ud" svarede han og sænkede farten lidt for at få den anden med. et par sec efter fik han øje på sin lejlighed og smilte ved tanken om den varme stue "den er der" informerede han charlie om og pejede ned på den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:38

Eolith sukkede, og så længselsfuldt efter lejligheden før han los sig lande forsigtigt ned på jorden. Han skyndte sig at gå hen til døren, og holdt omkring sig selv. Igen var hans vinger de rene isklumper, og han havde ikke i sinde at trække dem ind i ryggen nu. "Skynd dig Jared! Jeg dør af kulde".

//Hvor længe har vi to kendt hinanden? XD Ej.. Det er ganske rigtigt. Jeg har en fast sengetid klokken 23//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:42

jared dykkede hurtigt i en blød bue over en bygning og landede hvorefter han trak sine vinger ind i ryggen "nej du gør ej...ikke så længe du er sammen med mig ihvertfald" sagde han stille og gik hen til døren og låste den op med den nøgle han havde fisket op af lommen. så gik han indefor og holdt døren for charlie "værsågod"

//hmm..der er meget du ikke ved om mig endnu...feks lægger jeg mærke til de mindste ting i folks adfærd//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:48

"Tak" Svarede han og gik indenfor i varmen. Han holdt stadig om sig selv og så sig omkring i hans lejlighed. "Wow.. her er virkelig hyggeligt!" Sagde han og så sig nøje omkring i rummet. Han slap omkring sig selv og tog skoene af.
Han så tilbage på Jared og smilte til ham. "Hvor er din ven?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 10:58

han smilte af charlies kompliment og tog selv skoene af "tak, jeg er smigret" sagde han, gik ind i stuen og tændte lyset. stuen bar et tydeligt præg af to teenage drenge der ikke tog sig synderligt meget af oprydning men mere gik op i musik. der lå to guitare på bordet og en enkelt på gulvet, der stod en øl på bordet sammen med guitarene og hjørnerne var rodet til med kabler og papir. "ja, jeg ved ikke om du synes her er så hyggeligt mere?" spurgte han og så sig over skulderen til charlie. væggene var hvide men der var malet nogle få bandnavne i sort på dem og det hele æmmede af musik/rod. "min ven er nok ude og drikke med sine venner..han er et par år ældre end mig forstår du.." svarede han og satte sig på sofaen som var af sort læder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:02

//Jeg må smutte i seng nu. Kommer igen i morgen :3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 11:04

//okay^^ natnat//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 22:51

"Okay?" Spurgte han tænksomt og gik hen til sofaen, hvor Jared nu sad. Han satte sig og lænede sig tilbage, og var efterhånden ved at få varmen igen. Han lod dog vingerne blive ude, nu da han alligevel bare var sammen med en engel som ham selv. "Det er måske ham der betaler huslejen af? Sådan en ven gad jeg godt have.."
Han lo stille og kiggede rundt i stuen, med et undersøgende blik. Ens hjem plejede jo at sige en del om hvert enkelte menneske.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: har lige været ude og flyve...   har lige været ude og flyve... - Page 3 Icon_minitime

har lige været ude og flyve...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Lige været ude og jage.
» Kunsten at flyve //Asteri//
» Har aldrig været her før....
» Lang tid siden jeg har været på øen.
» Har aldrig rigtig været kristen, hvad med dig Chace?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: