|
| Kom nu Eolith | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 02:42 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 02:47 | |
| Eolith kunne netop høre hvad hun sagde, da han kom ind af åbningen bag hende. "Hvad er der?" Spurgte han uskyldigt og gik hen til hende. Han smilte lidt og så på hende "Kommer jeg for sent til noget særligt?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 02:50 | |
| Fie smilte til ham. "Ja, du kommer forsendt til mig"grinede hun, og smilte til ham. Hun så glad på ham. Fie hoppede lidt på stedet, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 02:59 | |
| "Nåh ja" Smilte han og krammede hende, idet hun stoppede hopperiet. det var et stykke tid siden at han havde set hende sidst, og det var nu tredje gang at de mødtes. Han betragtede hende faktisk som en veninde, hvilket normalt eller var lidt uoverskeligt for ham at have. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:05 | |
| Fie smilte og gengældte krammet. "Hehe, det er jo vigtigt"grinede hun. Hun så på ham, og smilte skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:07 | |
| Han slap hende igen og så på hende. "Ja selvfølgelig" Svarede han "Hvad har du tænkt dig vi skulle lave? Tage i byen?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:11 | |
| Fie smilte glad til ham. Hun roede sig lidt i håret, og grinede. "Ehm, det har jeg faktisk ik helt tænkt over endnu... jeg ville jo også vide hvad du vil lave"sagde hun, og smilte. Hun så på ha, og hoppede igen lidt på stedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:13 | |
| Eolith trak på skuldrene og betragtede hende. "Ehm.. Jeg har ikke rigtig nogen penge til at lave noget specielt, såeh.." Svarede han ærgrende "Jeg skal spare op". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:15 | |
| Fie smilte, og så på ham. "Jeg har lidt penge at give af"grinede hun. Hun tog hans hånd, og hev i ham. "Vi kan tage på en café?"spugte hun stille, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:18 | |
| "Det lyder hyggeligt!" Svarede han, i en fimset, skinger tone, eftersom at gå på cafe, var klart en venindeting. Han gav hendes hånd et klem og gik med hende ud af lejepladsen. "Så er det måske min fødselsdagsgave?" Spurgte han nu, med sin egen normale stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:22 | |
| Fie smilte til ham, og imens de gik. "Det er en hemmelighed"grinede hun, og prikkede ham på næsen. Hun syntes det var hyggeligt af have en drengeven som var pigetxD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:28 | |
| *Hvorfor prikker alle mig på næsen?* Tænkte han undrende. Han smilte bare og gik med hende mod byen. "Lad gå da. Men så forventer jeg også en lille gave fra dig". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:30 | |
| Fie grinede, og nikkede. "Jamen det får du ikke"sagde hun hemmeligheds-agtigt. Hun smilte og fik øje på en lille café. "Kom kom kom"grinede hun, og hev i ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:33 | |
| Eolith lod sig slæbe med, og det faktisk, da det fik ham til at føle sig ønsket. Han havde et frydefuldt smil på læberne, da han slet ikke var vant til den slags. Da de kom ind så han sig omkring, og så tilbage på Fie, hvis hun nu havde tænkt sig at vælge pladser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:37 | |
| Fie smilte stort, og så på ham. Hun trak ham hen til et bord der var frit. "Så"grined hun, og satte sig. "Hvad vil du havde?"spurgte hun, og så p ham med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:41 | |
| "Hmm?" Tænkte han og tog menukortet op. Han læste det hurtigt igennem, men havde ikke rigtig styr på hvad der var hvad. "Jeg har lyst til en... romantisk jordbærkage?". Han fnøs lidt, og lagde menukortet ned med et beskedent smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:44 | |
| Fie smilte til ham, og nikkede. Hun bestilte og, og smilte så til ham. "Kage!"grinede hun, og skar ansigt. "Hvad ønsker du dig i gave?"spurgte hun nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 03:58 | |
| Eolith nikkede da hun sagde kage og smilte lidt. Han lod blikket glide ud af ruden og sukkede. "Det med fødselsdagsgaven var kun for sjov. Jeg er ikke på gaver med nogen". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 04:03 | |
| Fie så på ham, og smilte. "Jamen, jeg ville brae vide det"sagde hun stille, og smilte til ham. "Jeg har ikke tænkt mig at købe noget til dig, hvis du ikke vil have noget"sagde hun, og så på ham. Hun smilte glad da en sevetrice kom med hans kage og en vanilie kage til Fie. Hun batalte og så så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 04:04 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 04:27 | |
| Eolith så tilbage på hende igen, og kiggede ned på sine kage. "Nejnej" Svarede han og stak til kagen med gaflen "Det her er fint. Desuden har vi ikke været venner i så lang tid".
//Skal ud og hente en ny hund nu. Vi ses senere! :'3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Tors 04 Feb 2010, 04:31 | |
| Fie så på ham, og smilte. Hun nikkede roligt, og så på sin kage. "Okay, men så køber jeg ik noget til dig"sagde hun, og smilte. Hun grinede kort over det han sagde.
///Eeeej nuttet !xD/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Lør 13 Feb 2010, 06:52 | |
| Han startede med at spise jorbæret og så på hende med et smil. "Nej" Svarede han uden at tage smilet fra sig "Tak for kage". Han spiste en bid mere, og så kærligt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Lør 13 Feb 2010, 07:00 | |
| Fie så på ham, og nikkede roligt imens hun smilte. Hun så på sin kage, og stak til den. hun tog et lille stykke kage i munden, og spiste det. Hun skar ansigt, og grinede lidt af det. "Det smagte engang så godt, og nu... Nu smager det af ad"grinede hun, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kom nu Eolith Lør 13 Feb 2010, 07:02 | |
| Eolith så ned på hendes kage og grinte selv lidt. "Vi kan dele min?" Tilbød han og rykkede sig hen ved siden af "Den er alligevel ret så stor". |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kom nu Eolith | |
| |
| | | | Kom nu Eolith | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|