Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kom nu Eolith

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:05

Fie smilte, og rystede på hovedet.
"Nej, jeg vil ik have din kage"grinede hun, og så på ham.
"Jeg kan i det hele taget bare ik lide smagen af mad længere"sagde hunog sukkede kor, men smilte så.
Hun lagde hovedet let på skrå, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:08

"Jojo" Sagde han og gravede en stor bid op på kagegaflen og løftede den hen til hendes mund. "Spis" Kommanderede han roligt og så på hende "Jeg laver ingen babylyde".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:11

Fie grinede, og lukkede munden i. Hun klemte læberne sammen, og rystede på hovedet.
"Nej"lød det stille fra hende, imens hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:17

"Jo din dumme lille pige" Sagde han uden at holde masken. Han tog i hendes næse med to fingre og løftede op så han åbnede munden på hende. Han fodrede hende hurtigt med den lille mængde kage og tog gaflen til sig igen. "Så. Det var ikke slemt, var det vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:19

Hun spiste hurtigt det kage han havde proppet i hende.
Hun skar ansigt, og grinede.
"Det smager ik godt"grinede hun, og prikkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:21

"Hvad snakker du om?" Spurgte han undrende, og så mistænksomt ned i sin kage og prikkkede til den med gaflen. Han havde ikke tænkt sig at spise mere af den, hvis nu at Fie var i stand til at chekke, om den var forgiftet eller lignende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:23

Fie grinede, og prikkede til ham.
"Spis"grinede hun, og så på hans kage.
Hun stak i sin egen kage med sin gafel, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:25

"Du er ikke rigtig klog" Sagde han fornøjet, før han spiste lidt mere igen. Han var enenu ikke halvejs igennem kagen endnu, da han som regelt var lang tid om den slags.
Han skævede hen til hende, mens hun spiste. "Hvad gør vi efter det her?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:28

Fie smilte, og lukkede øjnene lidt i imens hun så på ham.
"Hmm, det bestemmer du"sagde hun, og åbnede igen øjnene.
Hun spiste lidt mere af sin kage, om smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:33

"Nej jeg gør ikke" Svarede han "Jeg drikker mig bare i hegnet, hvis jeg ikke ved hvad jeg skal bruge tiden på..". Han tænkte lidt på, om han overhoved havde råd og lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:36

Fie så på ham, "Jamen jamen... jeg er blank"peb hun, og sukkede.
Hun havde ingen idéer om hvad de kunne lave sammen.
"Måske bare gå en tur?"mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:46

"Hvorhen?" Spurgte han, og nærstuderede hende med blikket. Før han vidste af det, havde han spist kagen op, og der var ikke mere tilbage. Han lagde gaflen og så på hende.
"Hvad plejer du at lave?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:49

Fie smilte, og lagde hovedet på skrå.
"Jeg ved ik hvor hen endnu"sagde hun stille, og så ned på sin kage.
Hun skubbede den lidt ind på bordet, og smilte.
"Jeg plejer bare at gå rundt for mig selv, og sådan"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:51

Eolith smilte lidt, og rejste sig så. "Jamen.. lad os da smutte?" Tilføjede han og tog hendes hånd og begyndte at gå, selvom hun stadig sad ned.
Han så målrettet hen mod døren og kunne ikke vente med at gå afsted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:00

Fie rejste sig, og lod ham hive hende med. Hun grinede, og så på ham. "Jaaa"grinede hun, og smilte stort.
Hun gav hans hånd et blidt klem, "Ik så hurtigt, jeg skal lige have balancen"grinede hun, og kom hurtigt op på siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom nu Eolith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom nu Eolith   Kom nu Eolith - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom nu Eolith
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Angel - Eolith
» Wild things happens for a reason::::: EOlith
» dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
» Gamle minder og nogle som er tydeligere end andre - Eolith

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: