| Ude foran lejligheden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 01:51 | |
| Andy så efter hende og grinte lidt af hende "når så du skal bruge vinger" drillede han og hoppede ned i den næste gyde og gik ud på vejen og begynde at gå igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 02:05 | |
| "Ja.. Jeg kan squ da ikke klatre op af mure og sår'n noget." mumlede hun irriteret og hoppede hurtigt efter ham. Hun brugte sine vinger til at lande blødt og elegant på jorden. Inden at hun var ude på åben gade igen havde hun trukket sine vinger tilbage og tog sin jakke på igen. Hun så lidt på Andy og fulgte derefter hurtigt med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 02:29 | |
| Andy grinte lidt over hende og gik ind i en ny gyde, og hoppede op på taget og begynde at løbe og grinte lidt "kan du følge med ?" råbte han efter sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 02:31 | |
| Rose var ikke særlig glad for at trække sine vinger frem og tilbage så meget da det tog på hendes kræfter og hun var bange for at der ville gå nogen mennesker forbi. Men hun fulgte dog stadig efter "Jah" mumlede hun og trak sin jakke af endnu engang og trak sine vinger frem og fik hjælp af dem til at hoppe op på taget hvor Andy befandt sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 02:42 | |
| Andy grinte og løb hurtigt videre, han hoppede fra bygning til bygning og så tilbage efter hende "nok ikke meget længere" mumlede hann til sig selv og løb bare hurtigt videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 02:48 | |
| Rose så på Andy og løb så hurtigt hun kunne, men kunne dog ikke løbe op på siden af ham. Hun løb nogle få meter bag ham og ville ikke lade ham løbe fra hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 03:01 | |
| Andy grinte og løb hurtigt videre, han så om mod hende og grinte stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 03:03 | |
| "Stop nu lige, ikk!" kaldte hun frem til ham og kunne mærke at hun blev forpustet af at løbe så meget. Hun løb langsommere og så irriteret på Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 03:20 | |
| Andy så tilbage på hende og rystede på hovedet "jeg er ikke ligefrem din ven" mumlede han og løb videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 03:21 | |
| Rose mumlede et eller andet irriteret af ham og ville ikke lege hans små julelege mer. Hun begyndte hurtigt at baske med sine vinger som hun stadig havde fremme og fløj med hurtig fart op til Andy og så lidt irriteret på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 03:42 | |
| Andy grinte af hende og så op på hende, han løb hurtigt videre og løb så hurtigt han kunne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 04:23 | |
| Rose var hurtig når hun fløj og hun var i nogenlunde samme tempo som Andy. Hun greb hurtigt fat i Andys arm og skubbede hårdt til ham for at få ham til at stoppe op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Ons 17 Feb 2010, 10:44 | |
| Andy så på hende og snerrede lidt "ikke røre ved en fjende" sagde han og hævede det ene øjebryn mens han løb videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 02:06 | |
| "Det er jeg ligeglad med!" snerrede hun og blev ved med at prøve at få ham til at stoppe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 02:25 | |
| Andy grinte af hende og hoppede hurtigt ned i en gyde "men det er jeg ikke" sagde han og så op efter hende, inden han hurtigt løb igennem gyden og så sig omkring på vejen. han tog en dyb indånding *hun finder mig andre* tænkte han og løb hurtigt over til en gammel dør, han åbnede den hurtigt og gik ind og lukkede den efter sig. han så sig omkring og kunne ikke lade være med at smile *det er altid godt at kende dig Morgan* tænkte han og gik hen til en trappe og gik hurtigt der ned til en lang og mørk gang, han så op mod trappen og smilte stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 02:44 | |
| Rose fulgte efter ham. Hun havde trukket sine vinger tilbage inden at hun havde løbet ud på åben gade. Hun løb efter Andy gennem gyden og havde næsten ikke set at han havde løbet ind af en gammel dør. Hun løb ikke hen til døren, men gik blot med hurtige skridt derhen og åbnede usikkert døren op. Hun kunne høre Andys fodtrin derinde og gik derfor ind i bygningen og lukkede døren efter sig. Hendes blik gik forsigtigt omkring og hun kunne mærke Andys tilstedeværelse. Hun tog en dyb indånding og så hen på en trappe og gik langsomt over til den og så ned af den. Den førte ned til en mørk gang som mildest talt gav Rose kuldegysninger. Rose havde altid haft et problem med mørke. Hun tvang sig selv til at gå ned af trappen og skulle tvinge sig selv til ikke at se bange ud. Da hun stod nede i den mørke gang kunne hun svagt se Andys skikkelse og gik et skridt længere ind i gangen, men stoppede derefter op og sendte trappen, som førte op til indgangen til bygning, et usikkert blik, men tvang sig selv til at se tilbage på Andys skikkelse i mørket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:01 | |
| Andy så på hende og lag sit hoved på skrå, han gik stille hen til hende og kunne ikke lade være med at grine "du skulle lære ikke at følge efter folk" sagde han inden han vende sig om og begynde at gå ned af gangen til en dør, han åbnede den stille og gik der ind. han så sig omkring og kunne svagt lugte at Morgan havde været der for nydeligt, han gik igennem hen til køkkenet og rodet lidt i hans køleskabet "er du bange for mørke ?" spurgte han om da han havde regnet med at hun ville følge efter ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:08 | |
| Rose havde holdt sit blik gå på ham da han havde gået hen til hende og svarede ham ikke da han sagde at hun burde lære ikke at følge efter folk. Hun trak på skuldrene og fulgte hurtigt efter ham ind ad døren og lod sit blik gå rundt. Hun kunne mærke at der havde været en som hun kendte der havde været inde i rummet for nylig, men ville ikke spekulere om hvem det var. Hun gik hurtigt ud i et køkken hvor Andy stod. Hun så ned i jorden da han spurgte hende om noget og trak på skuldrene "Jeg er ikke bange.. Det er bare ikke min ynglings ting" sagde hun lavmælt og så tilbage på Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:12 | |
| Andy nikkede og grinte lidt af hende "så du er altså bange" sagde han og tog en øl ud inden han lukkede køleskabet og satte sig op på køkkenbordet, han åbnede den og drak lidt af den inden han satte den ved siden af sig og så bare over på hende. han tog en dyb indånding og nikkede "du har været her nede før ikke ? der lugtede nemlig på et tidspunk kraftigt af en engel, og er næsten 100 på at det er din lugt" sagde han og hævede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:14 | |
| Rose rystede på hovedet "Jeg er ikke bange" sagde hun stædigt og gik over og stillede sig op af muren og lagde armene over kors "Måske har jeg.. Måske har jeg ikke. Du kan da være ligeglad" mumlede hun og vidste at han ville komme med et enten hånlig eller sarkastisk bemærkning. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:17 | |
| Andy kørte en hånd igennem sit hår og begynde at grine mere "du må være en af de der duller Morgan knepper" sagde han og tog sin øl og drak lidt mere af den og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:31 | |
| Rose så vredt over på Andy og tvang sig selv til ikke at gå over og slå ham.hun trak stift på skuldrene "Det ved jeg ikke om jeg var.. Men det er lang tid siden" mumlede hun og lod sit blik gå væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:36 | |
| Andy så bare over på hende og grinte videre "jeg elsker den dreng nogle gange... nået du at blive forelsket i ham ?" sagde han og drak lidt mere af sin øl inden han satte den på køkkenbordet igen og så bare over på hende "ser du ham ikke mere eller ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:38 | |
| Rose så over på Andy med et køligt blik "Hvorfor spør du? Kunne du ikke bare blande dig uden om?" spurgte hun og ville ikke have at Andy skulle vide alt muligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:47 | |
| Andy træk på skulderne og grinte lidt videre af hende "det er da hyggeligt at vide hvad folk har lavet med en person der betyder meget for en" sagde han og hoppede ned fra køkkenbordet og gik ud og kastede sig ned i sofa'en "jeg har overvejet at havde sex med ham, men er gået væk fra det" grinte han |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden | |
| |
|
| |
| Ude foran lejligheden | |
|