Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ude foran lejligheden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ude foran lejligheden - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:35

Andy vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn
"hvorfor ikke, du ville jo så gerne med" sagde han
og vende hurtigt sit blik mod kvinden igen, han hoppede hurtigt ned i gyden og begynde at gå efter kvinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:25

Rose så efter Andy og hoppede hurtigt ned foran ham "Andy!" snerrede hun vredt, men dog så lavmælt så kvinden ikke hørte hende "Jeg vil ikke lade dig gøre det!" hun blev ved med at snakke i en lavmælt snerrende tone og ville simpelthen ikke lade ham dræbe en person fordi han var sulten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:45

Andy vende sig om mod hende og hævede det ene øjebryn
"jeg troede du gerne ville se det" sagde han
og vende sit blik mod kvinden og lag sit hoved lidt på skrå, han vende langsomt sit ansigt mod Rose igen
"lader du mig være hvis jeg ikke dræber hende ?" spurgte han om
og gjorde sig klar til at løbe hen til kvinden hvis hun sagde nej
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:48

"Jeg skal nok lade dig være hvis du ikke gør noget ved kvinden" sagde hun uden at tøve og ville ikke lade en uskyldig dø bare fordi at Rose fulgte efter folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:54

Andy rejste sig ordenligt op og vende sit blik mod hende
"det lyder godt" sagde han
og lukkede sine øjne kort i med et smil på læben, hans øjne blev hurtigt sin normale farve igen. han gik ind i gyden og hoppede op på taget og begynde at gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 02:56

Rose skulle lige til at gå efter Andy, men stoppede så da hun jo havde sagt at hun ikke ville. Hun blev stående hvor hun var og var nu bare glad for at Andy ikke havde gjort kvinden noget. Hun så efter ham og lagde armene over kors og brød sig ikke om at hun var helt alene i mørket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:27

Andy vende sit stille om mod hende og træk lidt på skulderne
"skal jeg følge dig hjem ?" spurgte han om
og træk sine hænder længere ned i lommerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:28

"Hvad?" sagde hun fuldstændig forvirret "Hvorfor vil du dog følge mig hjem?" spurgte hun og vidste ikke rigtig hvorfor at Andy dog ville følge hende hjem. Hun betragtede ham lidt mistænktsomt og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:32

Andy træk på skulderne og lag sit hoved på skrå
"så er jeg sikker på at du ikke stopper mig i at slå et andet menneske ihjel" drillede han
og grinte lidt af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:33

Rose grinte ikke rigtig af det han sagde. Hun tænkte lidt over hans tilbud og nikkede så "Okay da.. Det kan du måske have lidt ret i" mumlede hun og blev ved med at se mistænktsomt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:43

Andy nikkede og lavede et lille ryk med sit hoved
"kommer du ?" spurgte han om
og begynde at gå igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:44

Rose nikkede og gik lidt tøvende med ham og kunne ikke lade vær med at blive ved med at se mistænktsomt op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:51

Andy gik bare videre og så sig omkring imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 03:53

Rose blev ved med at se op på ham "Hvorfor er du sår'n?" spurgte hun, men kunne godt regne ud at han ikke ville forstå hvad hun mente så hun skyndte sig at snakke videre "Hvorfor er du sår'n overfor mig? Altså.. Du er ikke ligefrem rar ved mig. Men jeg kan mærke på dig at du godt kan være sød imod folk" sagde hun og tvang sig selv til at se frem for sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:00

Andy vende sig mod hende mens han gik videre, han lyttede på hvad hun sagde og træk lidt på skulderne
"hvorfor skulle jeg være sød mod dig ? .. sidst gjorde du alt for at pisse mig af, du stjal min kæreste.. hvad skal jeg sige,, du er ikke ligefrem min ven" sagde han
og havde ikke nået i mod at fortælle det, han grinte lidt af hende og nikkede
"ja jeg kan godt være venlig over for folk, når de er venlige overfor mig" sagde han
og fugtede kort sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:02

"Jeg stjal ikke din kæreste!" sagde hun hurtigt og var egentlig begyndt at blive viirkelig irriteret over det "Han forlod dig.. Der var sikkert en god grund til det, men fuck det! Jeg gider ikke at blive beskyldt for noget som jeg ikke har gjort" fortsatte hun og rystede på hovedet af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:22

andy træk på skulderne og gik bare videre
"bare klap i, for jeg er sulten" sagde han
og træk lidt på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:23

Rose så lidt op på ham og rystede på hovedet af ham "Idiot" mumlede hun og så frem for sig igen og gik roligt videre og var nu egentlig lidt ligeglad med om han var sulten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:31

Andy tog en dyb indånding og så på hende med sine gule øjne
"lad være med at pisse en sulten dæmon af" snerrede han
og lukkede sine øjne og begynde at gå en anden vej, han lag sine hænder længere ned i sine lommer
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:33

Rose følte sig ikke særlig bange for ham. Da han gik en anden vej så hun lidt undrende på ham "Hey! Hvor skal du hen? Troede at du ville følge mig hjem!" kaldte hun efter ham og løb hurtigt med ham og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:45

Andy rystede på hovedet
"gider jeg ikke nu" snerrede han
og hoppede hurtigt videre til et andet tag og gik hurtigt videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:47

Rose fulgte hurtigt efter ham "Hvorfor ikke!" sagde hun og lød egentlig lidt fornærmet og lagde armene over kors og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:52

Andy vende sit ansigt mod hende og hævede øjebrynet
"du gør mig sur" sagde han
og gik hurtigt videre og ville helst bare væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:53

"Gør jeg dig sur?" spurgte hun og grinte derefter hånligt "Tænk engang at du lader en engel gøre dig sur" sagde hun og lød stadig hånlig, men lød dog oss underholdt og så efter ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 04:58

Andy gik hurtigt videre og træk på skulderne
"jeg er ligeglad med hvad du siger" sagde han
og lukkede sine øjne i
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ude foran lejligheden   Ude foran lejligheden - Page 4 Icon_minitime

Ude foran lejligheden
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En fod foran den anden. ~ Cath og Christine
» I lejligheden//Austin.
» Tilbage til lejligheden... (Til den dååååmme Orlando :b )
» Tilbage i lejligheden (fortsættelse ffra stilledag)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: