| Ude foran lejligheden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 05:22 | |
| Rose trak på skuldrene "Hmm.. Oka. Så er jeg oss ligeglad med hvad duuu siger" sagde hun med et lille drillende smil på læben og fulgte derefter med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 06:12 | |
| Andy vende sig om og lag sit hoved på skrå "du følger efter mig" sagde han og snerrede af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 06:25 | |
| Rose så på Andy og rystede på hovedet "Neeejh. Jeg går blot i samme retning som dig" sagde hun og ignorerede at han snerrede af hende fuldstændig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 06:45 | |
| Andy nikkede og tog en dyb indånding "jamen, så kan du jo se mig dræbe og denne gang kan du ikke stoppe mig" sagde han og hoppede ned i en gyde og så sig omkring, og smilte lidt da der gik en ung kvinde forbi på gaden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 07:38 | |
| "Nejh!" snerrede hun og løb hurtigt ned til gyden og stod hurtigt foran ham og satte sine hænder mod hans brystkasse for at stoppe ham i at gå videre "Gør det ikke, Andy!" snerrede hun og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 12:05 | |
| Andy træk vejret tungt og så efter den unge kvinde "har du ikke nået bedre at lave end at stoppe mig ?" snerrede han da største delen af ham var blevet overtaget af hans dæmon del |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 00:01 | |
| "Nejh jeg har ikke!" sagde hun hårdt og ville ikke lade ham gøre det "Du stopper nu, Andy. Du skal ikke dræbe uskyldige" fortsatte hun og rystede på hovedet af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 00:15 | |
| Andy så ned på hende og snerrede af hende "de har bare mad ligesom jer,, og har ikke tænkt mig at lade dig stoppe mig i at overleve" snerrede han og hoppede op og landede nogle meter fra hende, han så sig tilbage inden han hurtigt gik efter den unge kvinde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 00:28 | |
| Rose løb hurtigt efter Andy og tog hurtigt fat i hans arm "Andy!" sagde hun hårdt "Jeg be'r dig. Ikk gør det. Ikk dræb en uskyldig person" hun sagde det lavmælt så kvinden ikke kunne høre dem. Rose så op på Andy og så virkelig bedende ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 01:03 | |
| Andy stoppede op og snerrede bare, han så efter kvinden og lag sit hoved lidt på skrå "lad mig dog være" snerrede han og vende kort sit blik mod hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 01:08 | |
| "Nej, jeg vil ikk!" snerrede hun og så vredt op på ham og blev stående hvor hun var og havde stadig fat i hans ene arm. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 01:17 | |
| Andy vende sig om da han ikke kunne se kvinden mere, han så koldt ned på hende med sine gule øjne "dumme tøs" snerrede han og træk sin arm fri og begynde at gå den anden vej, væk fra kvinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 01:22 | |
| Rose åndede lettet op da kvinden var væk. Hun så efter Andy og sukkede lavmælt "Kan du ikke bare tage en anden sjæl? Altså, en sjæl fra et dyr eller sår'n noget?" spurgte hun og fulgte langsomt efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 02:05 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "dyr bliver allerede dræbt af mennesker" sagde han og træk på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 02:19 | |
| Hun så lidt på ham og gik op på hans ene side "Prøvede bare at hjælpe" mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 02:42 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og så på hende "hjælp.. HA... du lader mig jo ikke engang få mad" sagde han og slog ud med sine arme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 02:43 | |
| "Måske ikk. Men i det mindste stopper jeg dig i at slå uskyldige mennesker ihjel" sagde hun og tvang sig selv til at lyde rolig og munter, selvom at det var svært. Hun så lidt op på ham, men slog så blikket frem for sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 03:56 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "lad mig så være" sagde han og hoppede hurtigt op på et tag for at komme væk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 04:00 | |
| Rose så op på ham og fulgte langsomt efter ham op på taget og strøg nogle fingre gennem sit hår "Hvorfor? Jeg vil sørge for at du ikke dræber nogen" sagde hun og smilte svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 06:54 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "du kan ikke stoppe mig" snerrede han og hoppede hurtigt videre til et nyt tag |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 07:18 | |
| Rose fulgte hurtigt efter ham og fløj næsten "Det kan måske godt være, men jeg kan forsøge!" sagde hun hårdt og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 08:21 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "du lovede at du ikke ville følge efter mig" snerrede han og hoppede hurtigt videre til et nyt tag |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Man 22 Feb 2010, 09:49 | |
| "Måske.." sagde hun og hoppede hurtigt efter ham ".. Jeg kan ikke stole på at du ikke dræber uskyldige mennesker!" sagde hun hårdt og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tirs 23 Feb 2010, 07:09 | |
| Andy vende sig om mod hende og snerrede lidt "nu lader du mig være" sagde han og så bare koldt på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tirs 23 Feb 2010, 07:45 | |
| "Nej jeg vil ikke!" snerrede hun tilbage og ignorerede hans kolde blik fuldstændig og gik helt over til ham og så ham direkte ind i øjnene. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden | |
| |
|
| |
| Ude foran lejligheden | |
|