| Ude foran lejligheden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:49 | |
| "Jeg vil helst holde sår'n nogle ting for mig selv" mumlede hun og fulgte ham ind i stuen "For Meget Information. Jeg kan da være lidt ligeglad med hvad du har lyst til at gøre sammen med Morgan." sagde hun og ville overhovedet ikke blande sig i sår'n nogle ting. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:52 | |
| Andy grinte og så over på hende "så kan jeg bare spørge Morgan" sagde han og træk på skulderne og tænkte sig lidt om "ja jeg forstår, du vil havde ham for dig selv,, men så må du forstå at Morgan ikke gider havde en hrmm.. Engelbasse" grinte han og lag sine hænder på sin mave |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:55 | |
| Rose så igen køligt på Andy og rystede på hovedet "Jeg vil squ ikke have Morgan for mig selv. Jeg er færdig med Morgan!" snerrede hun irriteret over at han faktisk kunne tro sår'n noget. Hun rystede på hovedet af Andys kommentar og ignorerede at han igen havde kaldt hende for en Engelbasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 03:59 | |
| Andy satte sig op og så over på hende og grinte af hende "jeg vil gætte på at du gerne vil i seng med ham igen hvis du mødte ham" sagde han og grinte lidt videre, og kørte en hånd igennem sit hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:00 | |
| "Nej jeg vil ikke!" snerrede hun og rystede på hovedet. At gå i seng med ham igen var en af de sidste ting som hun havde tænkt sig at gøre. Hun ville ikke gå i seng med ham nogensinde igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:13 | |
| Andy så på hende og grinte "det skal du jo sige, har han måske slået dig ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og tænkte lidt over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:15 | |
| "Nej han har ikke" sagde hun og så forvirret på ham. Rose vidste virkelig ikke hvad denne samtale skulle gøre godt for. Hun rystede på hovedet over ham og så ned i jorden med et irriteret og vredt blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:19 | |
| Andy nikkede og hævede det ene øjebryn "så vil du i seng med ham hvis du ser ham igen" sagde han og rejste sig op og gik hen mod døren for at komme ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:21 | |
| "Nej jeg vil ikke" sagde hun og gik hurtigt ind foran ham så han ikke kunne komme videre "Og hvorfor spørger du?" spurgte hun og lagde armene over kors og så op på ham "Hvad skulle den her samtale gøre godt for?" spurgte hun og lød forvirret, men havde et irriteret blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:42 | |
| andy stoppede op og så ned på hende "hvad den kan gøre godt for ? jeg kan gøre dig lidt mere sur" snerrede han og gik forbi hende og begynde at gå hen af gangen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 04:45 | |
| Rose ville ikke lade ham slippe væk. Hun greb hurtigt fat i hans ene arm så hun vidste hvor han var "Hvorfor vil du absolut gøre mig sur? Hvad er det der er såååå sjovt?" spurgte hun og så op på ham og ignorerede den mørke gang. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 05:17 | |
| Andy vende sig om og så på hende "du gjorde mig sur sidste gang.. det der er så sjovt er at du er billig" sagde han og rev sin arm til sig og begynde at gå igen og grinte lidt videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 05:19 | |
| Rose stod lidt og så forundret efter ham, men kunne så ikke holde sig tilbage. Hun løb hurtigt op foran ham og gav ham en hård knytnæve lige i ansigtet. Hun ignorerede at hendes hånd gjorde ondt efter slaget og så blot hidsigt op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 05:36 | |
| Andy stoppede op og tog sig til ansigt "det der vil du fortryde" snerrede han og skubbede hende hårdt op af en væg mens hans øjne blev gule i det "du skal aldrig røre mig igen" snerrede han og gav slip på hende og gik hurtigt op af trappen, og gik hen til døren og åbnede den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 05:39 | |
| Rose havde ikke set det mindste bange ud da han havde skubbet hende op af væggen. Hun havde kun set skide sur ud. Hun så efter ham og ville ikke lade sig skræmme af ham. Hun fulgte hurtigt med ham og så hårdt og vredt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 05:44 | |
| Andy så på hende og rystede på hovedet af hende "du er godt nok latterlig at følge efter folk" snerrede han og drejede ned af gaden og kørte en hånd igennem sit hår, og vende sig om og smilte lidt over hende "håber du levet dit liv så godt du nu kan, for det ser ikke sådan ud" sagde han og grinte lidt af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 06:19 | |
| Rose var lidt ligeglad med hvad han sagde og blev blot ved at følge efter ham. Da han vendte sig om slog hun blikket op på hans ansigt og så vred ud "Jeg har levet mit liv godt. Jeg er ligeglad med hvilke problemer jeg roder mig ud i!" snerrede hun vredt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 06:20 | |
| Andy træk på skulderne og grinte videre af hende "jeg mente mere, altså hvor fedt er det at følge efter andre" sagde han og rystede på hovedet af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 08:35 | |
| Rose smilte hånligt til ham "Tjah.. Det er ret fedt når folk faktisk bliver irriterede over det" sagde hun og havde viirkelig lyst til at slå ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 09:47 | |
| Andy grinte og så tilbage på hende "hvad med at finde en der bliver det så ?" forslog han og vende sit blik ned mod gaden igen og træk sine hænder længere ned i lommerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 10:36 | |
| Rose trak på skuldrene "Naaaah.. Gider ikke rigtig" mumlede hun og blev ved med at følge efter Andy med et hånligt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 11:04 | |
| Andy rystede på hovedet og grinte lidt "vil du så med ud og se hvordan et menneske dør ?" spurgte han om og vende sig om mod hende og stoppede lidt op "også kan vi altid finde Dean efter, så kan du se to drenge havde sex" drillede han og grinte af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Tors 18 Feb 2010, 11:06 | |
| Rose så på ham og smilte irriteret "Du siger kun de her ting fordi at du ved at jeg ikke kan holde sår'n nogle ting ud" sagde hun og rystede derefter på hovedet "Men du er nu som altid en idiot" mumlede hun og begravede sine hænder i lommerne "Men fint. Hvis du virkelig vil.. Så kan vi da godt gøre det" hun så hånligt, men oss varsomt på Andy da hun sagde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Lør 20 Feb 2010, 03:09 | |
| Andy nikkede og gik ind i en gyde og hoppede op på taget, han så tilbage på hende med sine helt gule øjne "så lad os komme afsted" sagde han og begynde at løbe hurtigt fra tag til tag, han så tilbage efter hende og stoppede til sidst op og så ned på en ung kvinde der gik alene. han lo lidt for sig selv og lag sit hoved på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden Søn 21 Feb 2010, 00:18 | |
| Rose fulgte hurtigt med og havde stadig sine vinger ude, så hun brugte derfor dem til at hoppe fra tag til tag i nogenlunde det samme tempo som Andy. Da han stoppede, så Rose på ham med et undrende blik. Hans øjne var helt gule. Hun lod sit blik gå ned på kvinden som han så på og spilede sine øjne helt op da hun opfattede hvad han ville "Andy! Ikk gør det" sagde hun og så tilbage på ham og ville ikke lade ham gøre den kvinde fortræd. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude foran lejligheden | |
| |
|
| |
| Ude foran lejligheden | |
|