|
| Oh NO | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 10:59 | |
| Andy træk på skulderne "giv mig en grund til at stole på dig lige nu ?" sagde han og vende sig om og så over på ham, og kunne ikke lide det han sagde og træk bare på skulderne "det må godt ske et andet sted end i min lejlighed, hvis du skal gøre det" sagde han og hævede det ene øjebryn, han bed sig lidt i læben og tog sin trøje af og lod den falde ned på gulvet. han vende sit blik ned af sig selv mens han åbnede sine bukser, og træk dem stille ned. han lod sine tommelfingere glide ind under sine underbukser og tøvede lidt med at hive dem ned "du såre mig meget når det lyder som om du betragter mig som en idiot" hviskede han og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Tors 25 Feb 2010, 19:20 | |
| "Jeg droppet rose for dig.. og du stoler ikek engang på mig!"sagde han og rystede på hovedet "Jeg skal ikke bolle med ham!" sagde han helt seriøst "Du såre med når du ikke stoler på mig.. du ser mig som en idiot...men jeg ser ikek dig som en" han så underne på ham da han havde smit tøjet men slog bare blikekt ned i gulvet. selvom han heller en gerne ville kigge på ham -- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 00:48 | |
| Andy så over på ham og gav et suk fra sig "ja men efter kyssede du jo med Fie" hviskede han og så trist ned af sig selv og hadet og skændes med Dean, da han var bange for at han ville forsvinde ud af hans liv hvis han sagde nået forkert "nej det ved jeg godt,, han gider så heller ikke bolle med andre end mig" sagde han og mumlede det sidste og lukkede sine øjne i og begynde at samle sit tøj op, og gik ind i soveværelset og smed det i en kurv inden han gik hen til sit skab og fandt nået nyt tøj frem og gik derefter ud til Dean igen "Dean jeg stoler på dig, men ikke lige så meget som jeg gjorde før.. men det skal nok komme tilbage, så længe du giver mig lidt tid til det.. jeg gider virkelig ikke skændes med dig" sagde han og så trist over på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 00:56 | |
| Dean kiggede op på ham ret hurtigt, "Jeg kysser jo forhelved ikke igen med Fie.. så længe du ikke knepper med Eolith" han sukkede, "Hør.. jeg er ligeglad med hvem han kun ville bolle med.. men jeg tro ikke kun det er dig han vilel bolle med.. for tro han er ret glad for Marcus..og jeg ved de hygger sig" sagde han og så efter ham, han så abre ned i jodern da han kom tilbage. " Det er også fint nok.. jeg stoler heller ikke 100% på dig endnu" sagde han og bed sig i læben .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:06 | |
| Andy nikkede og så over på ham, han gik stille hen til ham og pillede lidt ved hans trøje "kan vi ikke bare glemme vores fejl og komme videre ?" spurgte han om og så bedende på ham, han træk lidt på skulderne og viste ikke hvad han mente med det "nej det ville han ikke gøre,, han sagde at det er kun mig at han vil havde sex med og det stoler jeg på" sagde han og lukkede sine øjne i og kyssede ham en enkel gang, han træk sig så tilbage og åbnede sine øjne igen "jeg elsker dig og ingen anden, og det ved du jo godt.. da jeg aldrig har tigget nogen anden om at tage mig tilbage" hviskede han og lag sin pande mod hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:12 | |
| Dean kiggede på ham imens han pillede ved hans trøje, han lagde roligt armen løst om ham "Jo det kan vi godt" hviskede han og nikkede. Han så så lidt underne på ham "Tro hvad du vil tro på..men jeg ved han har hygget sig med Marcus.. den dreng er bare glad for sex.. også selvom det ikke er med dig" hviskede han og bed sig i læben, han lukkede øjne da han mærkede hans pande imod sin .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:18 | |
| Andy blev ved med at pille lidt ved hans trøje, mens han holde sit eget tøj tæt ind til sig med den anden hånd "tak skat.. jeg er nemlig træt af at skændes" hviskede han og vende kort sit blik op mod ham og træk på skulderne "du har nok ret, hvor ved du det endelig fra ? tror jeg vil snakke med ham når jeg får tid" hviskede han og vende sit blik ned mod hans trøje igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:21 | |
| "Så lidt skat.. det er jeg nemlig også" sagde han roligt og kyssede ham kort på munden, og kiggede ned på sin trøje og bed sig lidt i læben, "Så ham bare være sammen med Marcus.. og de virkede bare list for glæde for hinanden" sagde han roligt... Dean nussede ham roligt på ryggen .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:29 | |
| "du ved ikke hvor bange jeg er for at miste dig igen" hviskede han og kyssede ham tilbage, han pillede lidt videre med hans trøje og trykkede sit tøj tætter på sig "jeg troede Marcus var død ? .. men han bestemmer jo selv, hvad han vil gøre men han vil stadig være en af mine bedste venner" sagde han og vende sit blik kort op mod ham og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:48 | |
| Dean sukkede dybt og rodet sig lidt i håret "Andy.. jeg forlader dig ikke.. men du bliver nød til og gi mig noget snor.. så jeg kan føle mig lidt fri" hviskede han og så roligt på ham, "Marcus er ikek dø han lever skam.. men han var tæt på og dø.. og Hayley er helt ude af den.. hun probber sig med stoffer.. for at prøve og glemme det.. men Marcus er ligeglad med hende " han rystede på hovedet og kiggede væk fra Andy .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 01:54 | |
| Andy nikkede kort og lukkede sine øjne hårdt i "jeg prøver, men det er så svært for mig.. ligemeget hvor mange gange du siger at du ikke forlader mig, så vil jeg stadig være bange for det vil ske.. hvad nu hvis du finder en du syntes er bedre end mig" hviskede han og trykkede sig ind til ham og slappede lidt af i sine øjne "ikke så godt, det er lidt synd for hende.. jeg ville også få det rigtigt dårligt hvis jeg troede du var død" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 02:03 | |
| Dean kiggede på ham , og tænkte lidt. "Jeg forlader dig ikke.. du ahr selv set hvor ondt det har gjort på mig" hviskede han "Men jeg har fåret en ny tid til tattoo det er om to timer.. vil du med" spugerte han og bed sig i læben han ville ikke snakke om Hayley han fik ondt hun var den eneste han havde efter hans familie's dø |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 03:47 | |
| Andy så på ham og træk lidt på skulderne, han stoppede stille med at pille ved hans trøje "du ved godt jeg elsker dig ikke ?" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på munden, han så ned af sig selv og smilte svagt "jov det vil jeg vildt gerne, så længe vi ikke kommer op og skændes.. men så smutter jeg lige hurtigt i bad" sagde han og kyssede ham ømt mens han tvang sig selv til at gå ud på badeværelset, han lag stille sit tøj ned og tog sine underbukser af og kastede dem over i en kurv. han tænde langsomt for vandet og gik lidt efter der ind, han begynde at vaske sig og tænkte lidt over det hele |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 06:38 | |
| Dean smillede stort og kyssede ham tilbage "Skændtes det kommer vi ikke til..det lover jeg dig" han så efter ham og gik hen til vinduet og så roligt ud af vinduet og smilede svagt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 06:44 | |
| Andy kom lidt efter ud og tog hurtigt sit tøj på, han gik stille ud og så på Dean. han gik så stille han kunne hen til ham og lag sine arme omkring livet på ham bagfra "du ligner en gud" hviskede han og kyssede ham ømt i nakken og lukkede sine øjne i imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 06:53 | |
| Dean havde hørt ham men lod som ingen ting og smilede stort.. "Gud.. hmm.. lige som dig"hviskede han og nød kysset , |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 07:02 | |
| Andy rødmede lidt "nej jeg ligner ikke en gud" hviskede han og lag sin ene hånd mellem hans ben og nussede ham lidt der, han blev bare ved med at kyssede ham i nakken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 07:07 | |
| det synes jeg" sagde han og smilede roligt og nød det han gjor.. "Skat vi skal snart gå" hviskede han roligt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 07:09 | |
| Andy træk sig stille væk fra ham og nikkede "så lad os gå" sagde han og gik ud i køkkenet og tog sine nøgler, inden han gik stille ud og tog sine sko og jakke på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 07:12 | |
| Dean gik bare med ham og smilede roligt "Lad os det" sagde han og smilede sødt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 07:14 | |
| Andy gik stille ud af døren og smilte til ham, han lag sine hænder ned i lommerne og kastede nøglerne hen til Dean. og begynde at gå ned af trapperne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 18:58 | |
| Dean greb nøglen, han lukkede døren og satte nøglen i. han smilede og lagde nølgerne i lommerne, og løb ned til ham og kyssede ham ømt på kinden, han tog så fat i ham, og satte ham om på ryggen, og satte i vampyrløb ned af trapperne, da han var nede sat han Andy ned, "Hvad siger du så >" drillede han .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 22:47 | |
| Andy fik et chok og satte sine fødder stille ned på jorden "du giver mig et chok hele tiden, godt jeg ikke er menneske så var jeg nok død" sagde han og gik hen foran ham og lag sine hænder på hans brystkasse, han så lidt ned på sine hænder inden han så op på hans ansigt. han lukkede sine øjne i og trykkede sine læber mod hans i et ømt kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 23:31 | |
| Dean smilede roligt og kiggede på ham, "Undskyld." sagde han roligt og lukkede øjne og kyssede ham ømt tilbage .. men slap så kysset, "Måske skulle vi gå" sagde han roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Oh NO Fre 26 Feb 2010, 23:35 | |
| Andy smilte lidt "det er okay" hviskede han og åbnede sine øjne da han slap kysset og gav et suk fra sig, han træk lidt på skulderne og åbnede døren og begynde at gå. han træk sine hænder længere ned i lommerne og lukkede sine øjne kort |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Oh NO | |
| |
| | | | Oh NO | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|