Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jul og Stres

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:02

Dag: Mandag
Dato: 4/12
Tid: 17:30
Sted: Blandt nogle butikker
Vejr: Sne
Omgivelser: Mange mennesker


Fie stod og så ind på en butik, der var fyldt med jule ting. Hun så lidt rundt, alle var glade, men også stressede. Hun smilte for sig selv. *Tænk at de gider*tænkte hun og frydet (staves) ved synet af en dame der tabte to pose så alt væltede ud over det hele. Fie Grinte lidt, men gik så lidt vidre.
Hun gik hen til en bænk og satte sig. Hun fandt en dåse øl fra sin taske, åbnede den og tog en tår. Hun elskede at se andre stresse rundt. Hun grinte lavt, men stoppede så. Det var lidt små irreterne at folk ik så sig for, og vressede af hende, fordi hun havde smid sin taske på jorden ved sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:08

et par butikker væk stod falkore. han stod og kiggede på nogle forskelige ting han ikke helt vidste hvad var. han forlod butiksvinduet og gik videre i sine egne tanker. pludselig faldt han ov er en taske. "hvorfor ligger din taske og flyder lige her hvor vi skal gå?" nærmest råbte han ad en kvinde der sad på en bænk, mens han prøvede at skjule at han helede (se evne) den hudafskrabning han havde fået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:12

Hun så på ham, og smilte lidt til ham, "Fordi jeg ik gad flytte den"sagde hun lidt ligeglad. Hun skubbede den lidt tilbage, og så på ham. "Bedre?"Spurgte hun, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:19

ban kiggede foruroligt på hende "bedre, hvad mener du?" sagde han med angst i stemmen mens han tænkte *hun så det, et menneske så jeg helede mig selv* men kom så i tanker om at hun mente tasken. han kiggede ned "jat tak, min gode frøken" sagde han lidt for sjov, bare for at bryde isen. "hvorfor stresser du ikke ligesom alle andre mennesker, lige op til jul?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:24

Shita kom gående han af gaden, hun snakkede i telefon med en eller anden, da hun stoppede op og så på nogle små glas engle i en mystisk lille bod, "Hvad? nu igen?" sagde hun vret til den anden i telefonen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:25

"Jeg behøver ikke"sagde hun og smilte venligt til ham. "Jeg holder ik jul"sagde hun stille, og drak lidt af dåse ølen. Hun så lidt på ham, og smilte bare. *Han kan ik skjule det for mig, men jeg vil ik stresse ham... men self' han kunne da prøve at skjule hans evne lidt bedre*tænkte hun og så lidt på sin dåse øl med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:38

"må jeg sætte mig ned" han ventede ikke på svar, men satte sig bare. *hun er ikke et menneske, hendes udstråling er helt forkert* tænkte han han tog en lille pose frem og udstøtte derefter nogle mærkelige skrig. hans falk kom flyvende og satte sig på hans arm, han begyndte at fodre den med køddet fra posen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:39

Shita købte en pakke med tre forskellige glas engle proppede den ned i sin skylder taske og gik videre ned af gaden "De vampyrer bliver vores død..." mumlede hun imens hun kiggede på et gammmelt hus for enden af gaden, hun satte farten ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:52

Hun smilte og nikkede, selv om han havde sat sig ned. "Hvad hedder den?"spurgte hun stille, og betragtede falken. Hun snuste diskret da der kom en vind, *Engel* tænkte hun, men smilte bare venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 06:58

"den hedder Mairon" sagde falkore "jeg er falkoner" han sendte den afsted igen og så på fie. "holder du ikke jul" han kom i tanker om hendes ord "hvorfor ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:04

Hun smilte til ham, "Jeg har ingen familie, og ingen andre at holde det med"sagde hun og så på ham med et smil. Hun drak lidt igen, men så så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:18

"trist" sagde falkore. "har du heller ingen venner at fejre den sammen med? det er det samme her jeg har heller ingen familie eller venner. hvorfor sidder du så her? hvorfor er du ikke bare hjemme?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:23

Shita var optaget af sin telefon samtale at hun ikke genkandte ham, men da vinden kom, brakte den en lugt med som hun kendte alt for godt på det sidste, vampyr, hun satte farten op, og halv løb over mod huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:24

"Jeg gider ik at sidde der hjemme og kede røven ud af bukserne"Sagde hun og smilte til ham. "Jeg har Donnie,... men jeg ved ik rigtigt han har jo sin søster og sådan"mumlede hun stille, og så lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:31

"donnie... hvem er han? og er han også en af din slags, der er vist flere af jer end jeg troede" sagde falkore "ikke for at sige noget ondt om jer" falkore så sig om, "hvor mange er der" han stirrede på hendes sylespidse tænder *måske skulle man smile med munden lukket lille frøken*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:35

"Donnie? det må du jo selv finde ud af"smilte hun, "Jeg har ikke været det længe, så jeg ved det faktisk ik"sagde un stille.

//Logger ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 07:39

Shita fangede lige et navn og vandte sig om. "donnie?" gentog hun og så på dem, det var så her at det gik op for hende, at den ene på bænken var Falkore, og den anden var af hunkøn.
//ok, falkore er smuttetm, og jeg smutter også nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 21:35

"hej shita" sagde falkore "hvordan har du det?" falkore vinkede til hende for at få hende til at komme over. "hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeOns 07 Okt 2009, 01:02

Hun så på pigen "Hvad er der med donnie?"spurgte hun stille, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 22:30

Hu løftede diskret hånden til Falkore, "han...Kala..."mumlede hun uforstånde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 01:27

Hun så på pigen og smilte let uforståene. Hun så på falkorehun drak lidt af sin øl, og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jul og Stres Empty
IndlægEmne: Sv: Jul og Stres   Jul og Stres Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jul og Stres
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: