Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 englens forpligtelser (Fravær)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeMan 02 Sep 2013, 02:28

Heey

Da jeg starter uni i morgen og regner med at få ekstremt travlt i starten, vil jeg gerne undskylde over for dem jeg har emner med, hvis der kommer til at gå lidt inden i for svar på emner

undskyld mange gange

mvh Kal
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeMan 02 Sep 2013, 07:32

Aaaw! :(

Men held og lykke! :) Dét bliver pivgodt!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeMan 09 Sep 2013, 20:15

heey.. efter at være kommet godt igennem den første uge, vover jeg pelsen og sige at det er gået godt, nu magler der bare eksamner fra nu af og ind til næste sommerferie ^^ men vil forsøge at besvare indlæg i weekenderne, og eventuelt hvis der bliver tid, i løbet af ugen
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeOns 11 Sep 2013, 06:45

Fedt! Hvor er det sguda bare godt altså!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeMan 24 Mar 2014, 02:22

heey jeg bliver højst sandsynligt fraværende resten af denne måned, muligvis længere.. vil dog komme online sidst på måneden med mere info og evt besvare emner på dette tidspunkt.. sorry vil savne jer indtil der
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeMan 24 Mar 2014, 03:45

NooOooOoooOOooo!!!!

WTF?!

Whyyyyyyyyy?

*tude*
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeTirs 25 Mar 2014, 04:13

What the .. Do we get a reason?

Anyways, jeg håber der ikke er noget galt. Held og lykke, god bedring, god tur. Nu skulle jeg vist have været hele turen rundt, af hvad der kan være sket;)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeTirs 25 Mar 2014, 06:49

Lektier, flytning af 3 mennesker og hoved opgave samt ny opstart hos lægen

Så en del ting oven i hinanden, som gerne skulle være slut senest til påske, men håber før
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeFre 25 Apr 2014, 07:16

Som den idiot jeg er til tider, er jeg kommet langt bag ud på mit førsteårsprojekt (alias først lige begyndt) af samme grund bør man ikke regne med at se det store til mig før dettte er ordnet, (skal afleveres næste måned)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeTirs 03 Jun 2014, 19:53

indtil ca 15 vil jeg have skriftlige eksamner, det inkludere weekender, så regner ikke med at være tilgængelg der
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeSøn 08 Jun 2014, 02:26

undskyld til alle de jægere (for det er mest jægere) og andre væsner jeg har emner igang med, der gåer endnu et stykke tid inden jeg er fast tilbage til tasterne
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeSøn 08 Jun 2014, 09:08

*utilfreds*

Nah...det er okay. Se at give de eksamener én på lampen! Knock 'em dead hon!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeSøn 03 Aug 2014, 22:46

Jeg er ******* endt på langs grundet en muskel i ryggen, så ved ikke hvor meget online jeg bliver de næste par dage, specielt da alt vil foregå over mobilen, men skriv endelig hvis det er spørgsmål, så skal jeg forsøge at svare hurtigst muligt
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeOns 03 Sep 2014, 22:31

jeg beklager mange gange min inaktivitet, men den varer nok ved en smule længere med skoen ny startet, dog hvis folk vil have hurtigt svar eller andet så må de lige skrive, svare hurtigst muligt efter jeg har set beskederne
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeTors 19 Mar 2015, 02:38

Ubestemt længde af fravær.. jeg er nået frem til at pga skole, stress, fjerpen, manglende svar fra medspillere trods aftaler, og bacheloropgave, vil jeg være fraværende fra siden og mine forpligtelser indtil omkring sommerferien tidligst, med mulghed for at jeg vil være fraværende indtil September hvor bachelor opgaven skal afleveres
Mvh Kallisto
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitimeTirs 31 Mar 2015, 20:24

det er jeg sgu forholdsvis ked af at høre.
Du må sige til hvis der er noget jeg kan gøre for dig ik? Jeg er kun en sms eller et opkald væk.

Jeg ved at du og jeg havde en løs aftale om svar. Jeg kan på meddele at mit netværk ATTER er bygget af lort.

Jeg er åbenbart ikke den eneste der er LED og ked af situationen. I seneste ping fra bestyrelsen har de sagt at de er igang med at indhente tilbud fra andre udbydere sådan så HELE ejendommen / foreningen skifter netværk OG udbyder. Jeg håber og ber intenst til at det rent faktisk betyder at jeg kan få noget stærkt og stabilt internet.

På papiret betaler jeg omkring 250-300 kr. Pr. Måned for en 100 mbit linje. Men altså det hjælper jo for fanden lige fedt når jeg rent faktisk ikke kan få det ud af mine penge som jeg / man som minimum forventer.

Jeg sidder i skrivende stund og skriver dette fra min mobil som en sms. Det tager jo for fanden en krig. Og de formater jeg kan se med min gamle nokia (ja jeg er en af dem der ikke har en smartphone eller Iphone eller hvad det nu alt sammen hedder) er på INGEN måde optimale - hvilket også er grunden til at jeg totalt opgiver alle forsøg på at skrive spillende indlæg herinde fra DETTE medie.

However!
Hverken du, cher eller cora er glemt. Så snart jeg har en ordenlig forbindelse - fra min laptop(!) så er jeg over vores tråde som en flue på en lort Very Happy Razz

Promise.
Cross my heart and hope to die!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





englens forpligtelser (Fravær) Empty
IndlægEmne: Sv: englens forpligtelser (Fravær)   englens forpligtelser (Fravær) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
englens forpligtelser (Fravær)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: