Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Happy New Year!

Go down 
+2
Kenshiro
Cherlyn
6 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeFre 02 Jan 2015, 10:36

Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!

Så gik Deploratus ind i 2015.

2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.

Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde :baby: :dance:  Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre den lille :love:

Vi har haft RIGTIG mange der har været fraværende grundet uddannelse, påbegyndt, sidste år, efterskole og meget mere. Vi har haft en HEL del flytninger. Oooog naturligvis netværk mv. der har brillieret i total manglende tilstedeværelse :svede:


MEN! Det skal ikke få bugt med os! :bang:

Jeg invitere hermed jer ALLE sammen til at hoppe ind i det nye år med blod på tanden :mad:   og gåpåmod :hey there:  samt kreativitet :ok: Så 2015 kan blive MINDST lige så episk som 2013 da vi var helt oppe og ringe :dance:

Jeg glæder mig super meget til at se jer alle igen, og lege med jer. Og jeg kan da allerede NU afsløre at der da atter vil blive samlet op på vores tradition, og til sommer vil der derfor ATTER blive afholdt vores Lost-Weekend, og jeg kan slet ikke vente med at hænge ud med jer igen, nye som gamle! :inlove:

Så hvad siger I?
Er I friske på 2015?

Killing! Fighting! Fleeing! Loving! Sexing up, and much much more! Holla Peeps and Creeps!

:winner:   :klap:  :hugs:  :Aaaw:


De kærligste Nyårshilsener ønskes I alle sammen af
Procella
- The Epic Admin
/ The Seriously Damned and Doomed Huntress in a world completely Lost
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeLør 03 Jan 2015, 08:21

WOOOOOO!

GODT NYTÅR (lidt forsinket, men ja… arbejde og træthed XD)

Håber at alle kom fedt ind i det nye år… med alle kropsdele i behold! :3

- Cher!
Kaosdæmonen som faktisk stadigvæk har alle fingre <3
Tilbage til toppen Go down
Kenshiro
Nybegynder
Nybegynder
Kenshiro


Antal indlæg : 11
Bosted : Uden fast bopæl. Han overnatter på de billigste moteller han kan finde indtil videre.
Beskæftigelse : Foredragsholder, Kursus- og Eventmaker. Reenacter. Kampsportstræner og Blankvåbentræner

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeLør 03 Jan 2015, 09:30

GODT NYTÅR!!!

Kun en smule forsinket. Very Happy

Håber på et super awesometastisk år med jer alle

Hilsen Ken-dukken
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeLør 03 Jan 2015, 09:51

UHHHH!

Jeg overså da helt det med Lost-weekenden!

Jeg er MEGA GO på at joine igen i år… jeg må vist efterhånden tilhører en af de gamle Razz

Vi må lige se med Preggy-Englen, men jeg håber da stærkt, at andre også joiner!

*Eyes hunters*
Tilbage til toppen Go down
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeLør 03 Jan 2015, 11:19

Hold på hat, briller, og nissesokker. Den nytårs besked, var mere sprængfyldt af motivation, end hele Danmarks kollektive nytårs raketter, var fyldt med krudt.

Super spændende indlæg du har skrevet Pro. Og jeg håber også at siden bliver endnu mere besøgt, endnu mere aktiv, og endnu mere spændende, end den var i det herrens år, 2014.

Men i som admins, kan jo ikke gøre siden bedre, alene. Derfor skal vi som brugere, også tage del i at skabe sidens miljø mere spændende at interagere med.
Så jeg vil super gerne se nogen af jer seje, søde, og awesome, Lost folk, på chatten i det kommende år. Jeg agter at være mere aktiv på den, og hvis nogen af jer, vil have nogen hyggelige, eller skøre, samtaler derinde, vil det være super fantastisk.

Jeg vil personligt tænke lidt på noget saftigt konstruktivt kritik, at give jer som admin hold, så i kan kritisk evaluere, og bruge det relevante. Jeg er ikke en god admin selv, og derfor kan jeg nok ikke komme med det mest saftige og geniale, men hvis en allerede god side skal blive bedre, så kan alle vi brugere, måske prøve at komme med hver vores lille input, så i som admin hold, har flere bolde i jeres kurv.

Angående Lost weekenden. Jeg kunne ikke læse hvor, eller hvornår den er ^^ Sikkert en som er mere kompetent/aktiv på siden, har en mere grundlæggende ide, om hvor det generelt bliver holdt osv.
Og jeg forlanger ikke at i ved nogen detaljer om det endnu :) Jeg pointere bare, at pt kan jeg hverken sige ja, eller nej til noget, uden den information tilgængelig.
Jeg er overbevidst om at når sidens awesome admin team, ved noget, så ved vi som brugere det også :) Men lige nu, kan jeg hverken sige ja, eller nej :)
Men ideen bag en hyggelig komsammen aften, er jeg helt yay agtig ved. Og støtter helt klart Lost Weekenden som koncept! Very Happy Og håber alle der kan/vil/har råd, tager del i den weekend :)


Glædelig år 2015. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeOns 04 Feb 2015, 09:57

Woooh :)

Jeg vil i hvert fald prøve at præge med en masse nyt teknik og udseende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeFre 06 Feb 2015, 08:28

Cherlyn skrev:
UHHHH!

Jeg overså da helt det med Lost-weekenden!

Jeg er MEGA GO på at joine igen i år… jeg må vist efterhånden tilhører en af de gamle Razz

Vi må lige se med Preggy-Englen, men jeg håber da stærkt, at andre også joiner!

*Eyes hunters*

Woop Woop!!!
PISSE fedt! :h5: :skål:
Ku det være det var i år at vi faktisk skulle have en ORDENLIG dram? Wink


Patel skrev:
Hold på hat, briller, og nissesokker. Den nytårs besked, var mere sprængfyldt af motivation, end hele Danmarks kollektive nytårs raketter, var fyldt med krudt.

Super spændende indlæg du har skrevet Pro. Og jeg håber også at siden bliver endnu mere besøgt, endnu mere aktiv, og endnu mere spændende, end den var i det herrens år, 2014.

Men i som admins, kan jo ikke gøre siden bedre, alene. Derfor skal vi som brugere, også tage del i at skabe sidens miljø mere spændende at interagere med.
Så jeg vil super gerne se nogen af jer seje, søde, og awesome, Lost folk, på chatten i det kommende år. Jeg agter at være mere aktiv på den, og hvis nogen af jer, vil have nogen hyggelige, eller skøre, samtaler derinde, vil det være super fantastisk.

Jeg vil personligt tænke lidt på noget saftigt konstruktivt kritik, at give jer som admin hold, så i kan kritisk evaluere, og bruge det relevante. Jeg er ikke en god admin selv, og derfor kan jeg nok ikke komme med det mest saftige og geniale, men hvis en allerede god side skal blive bedre, så kan alle vi brugere, måske prøve at komme med hver vores lille input, så i som admin hold, har flere bolde i jeres kurv.

Angående Lost weekenden. Jeg kunne ikke læse hvor, eller hvornår den er ^^ Sikkert en som er mere kompetent/aktiv på siden, har en mere grundlæggende ide, om hvor det generelt bliver holdt osv.
Og jeg forlanger ikke at i ved nogen detaljer om det endnu :) Jeg pointere bare, at pt kan jeg hverken sige ja, eller nej til noget, uden den information tilgængelig.
Jeg er overbevidst om at når sidens awesome admin team, ved noget, så ved vi som brugere det også :) Men lige nu, kan jeg hverken sige ja, eller nej :)
Men ideen bag en hyggelig komsammen aften, er jeg helt yay agtig ved. Og støtter helt klart Lost Weekenden som koncept! Very Happy Og håber alle der kan/vil/har råd, tager del i den weekend :)


Glædelig år 2015. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Nizzle for the shizzle dizzel! :hey there:
Jeg tror det vil hjælpe rigtig meget hvis du skriver både på forum og på FB når du planlægger at være i snikkesnakke-hjørnet Very Happy Så ved folk hvornår de skal komme løbende og være selskabelige :)

I henhold til Lost-Weekenden så er det ALTID på sjælland.
Pt. har alle weekenderne været hjemme hos mig (hold da kæft...det er 4. år i træk her i 2015). Det eneste der måske kunne ændres dér, var hvis jeg havde potentiel adgang til noget større OG pasningsmuligheder af rovdyr herhjemme.

Derudover kan det siges at det pt. altid har været afholdt i Juli. Altid i første halvdel af måneden så det ikke kommer i kambolage med eventuelle skoleplaner der starter tidligt.

Men den specifikke dato osv. plejer først at blive offentliggjort på forum 1-4 måneder i forvejen, da folks verdener er ret omskiftelige. Jeg plejer at smide noget afstemning op for at finde ud af hvor den største vægt af interesserede brugere rent faktisk også KAN deltage :)

Så håber du kan komme med :)

Valencia skrev:
Woooh :)

Jeg vil i hvert fald prøve at præge med en masse nyt teknik og udseende Very Happy

Jeg håber da virkelig du vil være med, med andet end dét? Razz
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 01:30

Jeg er enormt frisk på Lost weekenden, og håber på alle måder den ligger i starten eller slutningen af Juli som den plejer, da fjerpennen så burde være gammel nok til at være alene med farmand i en weekends tid (ellers må englen jo bare forlade slevskabet en smule før alle andre væsner). er jo pt ikke så aktiv på chatten, så vil man i kontakt med mig kan man blive nød til at skrive en privat besked (eller starte emne som kan besvares klokken møg om natte Razz)
Patel, jeg mindes at vi to har et emne, vi kan jo tage det op igen, nu jeg ikke er så forbandet aktiv i chatten..
og alle andre, godt meget forsinket nytår, håber det går godt med de forskellige nytårsfortsæt og de fortsat bliver holdt (mit er gennemført, jubii 10 måneder til at synde i, inden jeg skal have valgt mig et nyt)
Tilbage til toppen Go down
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeLør 14 Feb 2015, 04:57

Så glæder jeg mig til at høre nærmere til datoen :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitimeOns 25 Feb 2015, 19:02

Patel skrev:
Så glæder jeg mig til at høre nærmere til datoen :)

Så vil jeg da forsøge at være fremme i skoene om første afstemning.
Talking of social stuff...

Er der et problem med din mobil?
Der afholdes et Fredag d. 13 event men mine smser vil dig står alle som 'afventer'? Det gør det jo lidt svært for mig rent faktisk at FÅ
dig inviteret first of all Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Happy New Year! Empty
IndlægEmne: Sv: Happy New Year!   Happy New Year! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Happy New Year!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New Year's dare [Pro+Jay]
» Happy Valentines!
» Oh Happy twosomeness (Az+Nari)
» HAPPY BIRTHDAY PROCELLA
» Happy Halloween... Madelaine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: