Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fravær for rangledæmon!

Go down 
+2
Tamora
Wilith
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Apr 2014, 07:49

Gawrh, I hope you'll jump no matter what :P Heh!

Ej, jeg kommer altså til at savne jer herinde, men det bliver vel lidt træning til sommerferien x.x
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Apr 2014, 07:40

Will do! Men du kan enten få den slemme eller den gode version. Trust me, you'd want the good version;)

You better. Have an amazing trip, sweetie! Uhm .. All of them!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Jun 2014, 08:35

Aloha!

Meget uventet, så er jeg blevet hevet med i sommerhus, men blot her for weekenden. Dvs. at jeg er her fra i dag af og kommer hjem et-eller-andet random tidspunkt mandag… Jeg vil (forhåbentlig) have mulighed for internet hele weekenden, men da jeg formentlig skal genses med noget familie, så vil det tage noget af min tid :) But fear not! I will not forget any of you!

Mod opgaver/spørgsmål kan sendes som PM ^^

Mvh. Cher og Tammy
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeFre 04 Jul 2014, 06:50

Heeeeey folkens,

Med alle de mennesker, som efterhånden smutter på sommerferie, så er det vist efterhånden min tur :p
Praktisk så starter vi ud med, at jeg kører afsted allerede i morgen, til middag, hvilket er tidligere end ventet, men min familie har måtte lave ændringer i planen relativt sent... Derfra er jeg så væk i 3 uger, hvor jeg ingen anelse har omkring internettet. Hvis jeg er heldig, så skal jeg nok først regne med net i den sidste uge. Dog kommer jeg hjem tidsnok til, at jeg tager afsted dagen efter for at hænge ud med de skønne mennesker til Lost weekenden :p derefter forsvinder jeg også indtil omkring D. 3 august, da kæresten også vil have lidt opmærksomhed. Der kan jeg godt regne med nettet!

Dette var bare lige en advarsel (en sen en...), men nu ved i da, hvor i kan finde mig ;)

God sommer til jer alle!
Vi ses om lidt tid.

Mvh. Cherlyn fra Team Mod og Tamora :3
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Okt 2014, 04:52

Evenings folks!

Jeg er lidt sent ude, og det må jeg beklage, men de seneste par dage, har jeg tilbragt med hovedet i en bog om bioteknologi, medicin, molekyler og andet vanvid… MEN ALTSÅ! Sprogrejse er nær! Faktisk så nær, at jeg tager afsted i morgen tidlig til Madrid… toget klokken 6:16, woohoo! Men frygt ikke, jeg er tilbage igen, allerede sent onsdag aften. I løbet af torsdagen vil jeg formentlig være i stand til at tjekke op på situationen, men jeg kan ikke love noget i løbet af turen, da jeg havde en del problemer med nettet og SMS sidst >_<

I må have en forrygende weekend og passe godt på resten af teamet!

- Cherlyn fra Team-Admin og Tamora
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Mar 2015, 04:05

Ligesom vores kære Mod, Kallisto, så ville jeg blot meddele, at jeg nok også er fraværende en stor del af tiden efterhånden, da jeg er under en del press ^^

Jeg vil self. stadigvæk forsøge at holde øje, men der sker en masse personlige ting for tiden, og samtidig er jeg i gang med at afslutte min gym uddannelse. Så… travlt!

Mvh.
Cher fra Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitimeTirs 31 Mar 2015, 20:03

hey sweety.

Nu ved jeg jo lidt om hvad der foregår. Er du ved at være ovenpå igen?

Jeg har sendt dig et ton kærlige tanker. Håber du er nogenlunde okay - situationen taget i betragtning. Jeg kan ikke rigtigt klare det på egen hånd og man kan sige at Kallisto's situation er forholdsvis "permanent" og ikke rigtigt 'løsningsklar' lige med det første. Bare husk at jeg er her bag skærmen for dig hvis du har brug for mig :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær for rangledæmon!    Fravær for rangledæmon!  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær for rangledæmon!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fravær
» Fravær
» Le Fravær!
» Angående fravær
» Forsinket fravær!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: