Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 indvielse af fjerpennen til den kristne kirke

Go down 
ForfatterBesked
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

indvielse af fjerpennen til den kristne kirke Empty
IndlægEmne: indvielse af fjerpennen til den kristne kirke   indvielse af fjerpennen til den kristne kirke Icon_minitimeTirs 21 Apr 2015, 07:08

Hej alle sammen. Smile
som nogen sikkert ved blev Gabriel døbt her igår, og Procella var i denne andledning forbi med en rigtig lækker gave fra nogen af jer til det lille engle afkom som så ironisk er blevet opkaldt efter ærkeenglen :Engel:
nå men jeg skriver for at takke jer alle for den vidunderlige gave, han har allerede udset sig gummianden og den svampefrø han har fået til sit bad :bath: , som at være noget af det bedste der nogen siden er blevet opfundet af den menneskelige race.
De er nemlig begge blevet indviet da han var i bad tidligere i dag, og han fik fat i bennet på frøen og slog anden gentagne gange i hovedet :tåre: så den dykkede under vandet, hvilket var hylemorsomt, så han skraldgrinede imens :lol: (Ja jeg har fået en vandfjerkost)
men igen, mange mange tak for gaven, det er fantastisk at i har tænkt på os, og været med til at give gaven. det er rigtig lækkert
nu håber jeg snart at komme tilbage til siden, min 3 timer om ugen, så hvis nogen vil have et emne er jeg frisk.
det var den hurtige reklame, endnu engang tak for den vdunderlige gave.
MVH Kallisto, Mor til fjerpennen Gabriel
ps kanin bamsen er nok det han elsker mest, :cute: den for ikke lov at være længe uden for rækkevide uden at man for tudet ørene fulde
Tilbage til toppen Go down
 
indvielse af fjerpennen til den kristne kirke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: