Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 JEG ER AKTIV, kom og leg!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

JEG ER AKTIV, kom og leg! Empty
IndlægEmne: JEG ER AKTIV, kom og leg!   JEG ER AKTIV, kom og leg! Icon_minitimeLør 07 Feb 2015, 07:29

Hej alle jer væsener og mennesker derude!

Jeg er i live og aktiv og mangler nogle der vil lege med mig!

Jeg søger ...

- Fjender
- Venner
- Finurlige bekendskaber
- Kollegaer
- Folk der var venner med Anders (Tidligere ejer af Lorens krop)
- Elskere
- Gamle bekendskaber
- Osv. Osv.

Hurtig info om Loren:
- Business mand både i et ganske almindeligt firma og i et undergrunds firma med hang til det kriminelle.
- Har skiftet krop via sin evne og hans nuværende krop tilhørte en fyr ved navn Anders med hang til fest, måske du kendte ham?
- Han er meget dame glad, måske du er tidligere elsker, en han brændte af eller hvem ved måske har du hørt rygter fra dine veninder der skal be eller afkræftes?

Ellers tjek profilen ud!

Skriv her eller i en pb og lad os finde ud af noget, skriv lidt om din person og dine idéer!

// Loren
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

JEG ER AKTIV, kom og leg! Empty
IndlægEmne: Sv: JEG ER AKTIV, kom og leg!   JEG ER AKTIV, kom og leg! Icon_minitimeSøn 08 Feb 2015, 05:27

Hahaha!

Jamen min kære lille dæmon...
Jeg er ALTID frisk på round 3 mellem de varme silkelagner :hey there:

Baby - lets burn the bed again!
Bare hold op med at brænde MIG også! SGU! :fy: :rules:

Let the bloody games begin! :bang:
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

JEG ER AKTIV, kom og leg! Empty
IndlægEmne: Sv: JEG ER AKTIV, kom og leg!   JEG ER AKTIV, kom og leg! Icon_minitimeTirs 10 Feb 2015, 06:47

jeg er frisk på et møde, dog hvordan en engel og en dæmon kender hinanden er næppe en lykkelig historie Razz

lidt om Kal
har for under et år siden fået sin hukommelse tilbage efter at den var en smule væk. inden da var hun alm dødsengel, med hang til at sige forkerte ting. altid ment på en god måde men lyder ofte forkert. hun er ikke den store kæmper og har en større tendens til at flygte da hun ikke har den store lyst til at brække samtlige knogler i kroppen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





JEG ER AKTIV, kom og leg! Empty
IndlægEmne: Sv: JEG ER AKTIV, kom og leg!   JEG ER AKTIV, kom og leg! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
JEG ER AKTIV, kom og leg!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: