Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ny fjerpen kommet til verden

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeFre 30 Jan 2015, 05:54

hej alle sammen, undskyld mit noget lange fravær, vil gerne garantere at det sker igen, men håber at det bliver kortere næste gang, grunden til fraværet ligger i den lille fjerpen som Procella kalder ham, er blevet født.. :dance:
denne lille fjerpen har så holdt mig dejligt meget vågen både før og efter han er blevet født.

ny fjerpen kommet til verden 10933818_10153058082469433_8031397608518536243_n

et billede af den lille fjerpen Gabriel, på alle måder opkaldt efter ærkeenglen (man er jo nød til at ære sine engle rødder)
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: Sv: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeLør 31 Jan 2015, 12:02

NUUURH hvor er han dog bare en kær lille en! Tillykke med fødslen!

ny fjerpen kommet til verden ZyJ3GhG

Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeFre 06 Feb 2015, 03:40

YAAAAAAAAAAAAAYYY!!!!!

:dance:   :Aaaw:  :inlove:  :love:  :dance:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!



Hvor ER Jeg glad for at se endnu et billede af nyeste tilføjelse til Lost :ivrig:

Ja altså, når Mor er en Fjerkost så må afkom jo være en Fjerpen ik?   :nahnah:    :bad:  Razz
Kærligt døbt af undertegnede!  :bukker:

Vi glæder os til at både se og høre meget til/om Fjerpennen  :baby:


Jeg har desværre haft så massive netværksproblemer - og har det stadig - at jeg kun har få øjeblikke online af gangen. Denne besked har taget mig små 3-4 dage at skrive oO I shit you not!  :...jam...:


HELDIGVIS har jeg en førstehjælper der lander hos mig her i aften for at sende min NYE (og stadig defekte?! WTF?!) Router det seeeeeeeejeeeeeee blik! (hint: Reference til Fiefel i det vilde westen  :bang:).
Hvis den ikke underkaster sig...ja så ved jeg sgu ikke hvad vi SÅ gør!  :ehh:


Lille Gabriel kom til verden d. 11 Januar. Et kæmpe læs! (Ja altså af en engel at være ik   :fnis: )
Med en kampvægt på hele 3.6 kg. og 53 cm. lang var den lille nye engel RET godt 'klædt på' til den verden han hoppede ud i. Ja han havde så travlt at den stakkels Fjerkost blev HELT forpjusket og midt under storm og tjuhej måtte en tur på hospitalet og få sat en prop i!   :ouch:



Med tilladelse fra Big Bird poster jeg hermed det ALLER første billede taget af Team Fjer-Fest  :love:
Her er den MEGET trætte Mor, og lille Gabriel, som kun er 12 timer gammel  :inlove:  :cupid:



ny fjerpen kommet til verden 6xu3pz



Stort tillykke til Fjerkosten! :respekt:  Du boller meget godt :bad:  
Ahæm! Jeg mener! Du bager meget gode boller! :svede:
Jeg lover jeg ikke spiser ham! :lies: :løgner:  
*eyes smiley*
Erhm...
:mad:

:wilith: HELLE FOR HAM! JEG SAGDE DET FØRST!!! :savle:

Du kan godt høre du er nødt til at komme en tur til Amager snart og glatte situationen ud med en omgang bagværk ik? :ding:
Nå, men Dejlige dig! :hugs:  
Tillykke med den lille søn! Del ENDELIG dine historier om ham med os alle sammen herinde  :study: Vi vil elske at læse med!


Kys, Knus & Kærlighed
Din Fordækte og Forrykte
Procella
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: Sv: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeTirs 10 Feb 2015, 07:05

muhaha så kan i jo få den første mærkelige historie.
Gabriel kan ikke lide at blive skiftet, og som en af de eneste babyer i verden hader han at ligge med numsen bar, så den anden dag da han skulle have en ren ble, besluttede jeg mig for at tage hans yndlingsbamse med ud og sætte så han kunne se den samtidigt, og har man så hørt en loppe gø, under hele skiftningen kom der ingen gråd, istedet lå han og pludrede løs med bamsen.
han fortalte sikkert hvor ond og dum mor hun er og hvordan hun er bygget af lort.. ihvertfald var bamse nok til at ble skift nu ikke længere er et spørgsmål om hvorvidt mine trommehinder eksplodere eller om han for skreget sig hæs
Tilbage til toppen Go down
Kenshiro
Nybegynder
Nybegynder
Kenshiro


Antal indlæg : 11
Bosted : Uden fast bopæl. Han overnatter på de billigste moteller han kan finde indtil videre.
Beskæftigelse : Foredragsholder, Kursus- og Eventmaker. Reenacter. Kampsportstræner og Blankvåbentræner

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: Sv: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 08:17

Ej jamen lille fjerpen dog.
Er godt at vide du og din hørelse endnu er iblandt os.
Og et forsinket men stadig stort tillykke med den lille. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: Sv: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 11:29

N'AWWWH!

I'm going to eat him! XD

Ej, han er supernuser! Jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere om, hvordan det går med jer :3

Tillykke med den lille engel!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny fjerpen kommet til verden Empty
IndlægEmne: Sv: ny fjerpen kommet til verden   ny fjerpen kommet til verden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny fjerpen kommet til verden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Xander-Vinteren er kommet til verden.
» Af jord er du kommet...
» Julen er kommet! (Celine)
» En person som er kommet tilskade slemt. (alle) :D
» Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: